Potrošeno u novembru


Novembar je već iza nas i na samom smo finišu godine koja je imala i svoje lepe trenutke, ali više ne želim da se ponovi :)
Što se potrošene kozmetike tokom novembra tiče, idemo redom:

1. Marigold hidrolat Lavanda, o kojem sam opširnije pisala ovde, je sasvim ok, ali imam utisak da bi više prijao suvokošcima i da bi bolji efekat imao na takvoj koži.

2. Organic Shop krema za ruke Ylang-ylang & Burity, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je takođe jedna ok krema za ruke a imala bih još lepše mišljenje da mi miris malo više prija :) Što se nege tiče, redovnom upotrebom mi je zadovoljila potrebu za hidratacijom i mekoćom, tako da ću definitivno probati i neki drugi miris.

3. Diva After Sun losion Love Call, o kojem sam opširnije pisala ovde, je bio dobar tokom leta i početka jeseni, ali je sa dolaskom minusa krenuo da bude nedovoljan mojoj suvoj koži tela. Međutim, on pre svega jeste losion za posle sunčanja, tako da mu nisam zamerila :)

4. Herbateria kokosovo ulje, o kojem sam opširnije pisala ovde, sam prevashodno kupila da bih ga koristila na telu, ali kako meni klot ulja donose više štete nego koristi, na kraju završe kao skidači šminke, u čemu su ipak odlični!

5. Dexe balzam za usne Jagoda, o kojem sam opširnije pisala ovde, je po otvaranju bio slomljen, pa je služio samo za po kući. Miris je prelep, nega super, kad se jednom navikneš na masnjikavo :) Odličan balzamčić za hladne dane!

6. Athos parfem Type 138 tj. replika Lancome La vie est belle, o kojem sam opširnije pisala ovde, je odličan i sa uživanjem sam potrošila prvu bočicu!

7. Recepti babuške Agafje balazam za stopala sa ženšenom, o kojem sam opširnije pisala ovde, je super balzam i kako je bio prvi Babuškin proizvod koji sam probala, mogu reći da mi je otvorio vrata za dalje i da se nisam pokajala!

8. Karika Group turpija za nokte, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je zaista moja omiljena turpija i jedina kojoj sam se vratila, hiljadu puta! Mogu slobodno da kažem da ne bih mogla da zamislim život bez nje :) i da bih se baš isfrustrirala da je povuku iz ponude :)


To bi bilo sve od novembra meseca!


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA I UTISCI O OVIM PROIZVODIMA?
IMATE LI NEKU PREPORUKU ILI PREDLOG ZA MENE?


Podelite:

3 komentara

  1. Herbateria kokosovo ulje i Dexe balzame obožavam :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago svima vama kojima ulja imaju dobar efekat i na duže staze :D
      Sećam se da si ti oduvek hvalila Dexe balzame! Mislim da će meni obeležiti celu zimu :)

      Избриши
  2. PK Domain provide Best web hosting in Pakistan. You can also buy cheap reseller hosting in Pakistan. PK Domain Provide domain registration, dedicated servers and reseller program. PK Domain is a Cheap Hosting and Domain provider in Pakistan, We Deal in Web hosting, reseller, Domains and VPS in Pakistan. Visit today at www.pkdomain.com.pk and get information about free domain and cheap web hosting in Pakistan.

    ОдговориИзбриши