Alverde All In One Maskara



Nakon tri kupljene Alverde maskare kojima nisam bila zadovoljna (XXL Volumen, First Class Volume i Big Drama Lash) konačno sam naišla na onu koja mi odgovara i sa čijim efektom sam zadovoljna! 
Moje trepavice su dosta nezahvalne a i ja nisam posebno vična tehnikama šminkanja i izvlačenju maksimuma ni iz čega 😄 Ponekad se pitam zašto su baš te dlake morale da budu tako retke i slabe kad ostale nisu, ali ne vredi plakati nad prosutim mlekom, to svi znamo.


Ovaj Das Multitalent sadrži 12 ml proizvoda  i koštala me je 420 dinara pre par meseci kada sam je kupila u dm drogeriji. Požurila sam jer poslednjom, Dramom, uopšte nisam bila zadovoljna i imala sam osećaj da ću je brzo baciti, mada sam je ipak koristila 3 meseca!


Ova maskara od 12 ml stvarno ima za mene savršenu četkicu: gustu i zakrivljenu. Ranije sam mislila da ne mogu da volim debele četkice, ali sada znam da je ipak gustina bitna i da gušće četkice lepše prianjaju na moje retke trepavice.
Kao i svaka Alverde maskara, ima zaštitu u vidu selotejpa koja nam garantuje da niko nije otvarao maskaru .


Kao i druge Alverde maskare, i ova je zdravija od ostalih drogerijskih i ne izaziva nikakve iritacije.
Celokupan sastav:

Aqua | CI 77499 | Alcohol* | Stearic Acid | Cera Alba* | Algin | Hydrolyzed Jojoba Esters | Simmondsia Chinensis Seed Oil* | Glycine Soja Oil* | Humulus Lupulus Flower Extract* | Oryza Sativa Extract* | Aloe Barbadensis Leaf Extract | Glyceryl Stearate SE | Jojoba Esters | Shellac | CI 77007 | Silica | Parfum** | Limonene** | Linalool** | Citral** | Citronellol** | Geraniol** | Benzyl Benzoate** 

* ingredients from certified organic agriculture
** natural essential oils


Prvo nanošenje je prošlo neuredno jer sam zadnjih meseci koristila drugačiju četkicu, ali već drugo je bilo lako jer je četkica, iako velika i gusta, ipak uredna pa će se, uz minimum pažnje, izbeći nered na licu 😏 Moje trepavice se lepo i brzo izvuku i mogu samo da zamislim koliko će neko, ko ima prirodno bolje trepavice, biti zadovoljan!
Maskara nije vodenasta i suvlja je od drugih Alverde maskara koje sam probala, a koje su uvek nekako vodenastije od drugih drogerijskih. Za mene je taman kako treba, lako se skida (ja je skidam uljem avokada) i možda se za nijansu više razmazuje od drugih Alverde maskara.


BEZ MASKARE



SA MASKAROM



Ovo je definitivno moja omiljena Alverde maskara, kao jedini proizvođač šminke bez štetnih sastojaka koje sam probala. Definitivno ću joj se vratiti i ima svaku moju preporuku.
Na spisku za kupovinu imam Essence, koju mi je preporučila draga čitateljka Neda, ali mislim da sam za sada pronašla idealnu maskaru za svaki dan 💗


DA LI STE PROBALI ALVERDE ALL IN ONE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?
KOJA JE VAŠA OMILJENA MASKARA?


Podelite:

9 komentara

  1. Дивно. Цена баш прихватљива. Сад знам коју маскару да купим (мада се скоро уопште не шминкам, али увек имам сву шминку - ако затреба).
    Ана, да ли имаш препоруку за течни пудер?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, cena Alverde šminke je baš prihvatljiva, s obzirom da je sertifikovana prirodna kozmetika.
      Nažalost, još uvek nisam pronašla odgovarajući tečni puder, mada ga zadnjih meseci slabo i koristim. Do sada nisam probala nijedan bez štetnih sastojaka :/

      Избриши
  2. E konačno nađe maskaru koja ti odgovara! :D
    Meni djeluje ok četkica, mada su meni sve četkice na maskarama ok, treba samo pažljivo nanositi i ne žuriti.

    Pazi, ova Essence I love extreme Crazy volume ima potpuno drugačiju i neobičnu četkicu pa obrati pažnju na fotku koja je na njihovom stalku ispod maskare.

    Neke djevojke su se žalile da im je nezgodna, pa onda da im se dešavalo da im se maskara preslika na gornji kapak ali meni nije ništa od toga, od prvog puta je nanosim bez problema i ne preslika mi se nikad.
    Ja takođe imam rijetke i kratke trepavice i kad je nanesem ne znam odakle izvuče i kako ali kao da dobijem nove trepavice i još dosežu skroz do gornjeg kapka i dodiruju ga :D!
    Daje i dužinu i volumen.
    A ja nanosim maskaru samo u 1 sloju, nikad u 2, pa mo'š mislit onda...

    Koristila sam i njihovu ljubičastu ali nije kao ova roze, ova je ludilo! (Crazy, hahaha)
    Samo provjeri sastav ako se nekad odlučiš da je probaš, meni nije bilo nikakvih iritacija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro, svesna sam ja da na četkicu treba samo da se navikneš, a ako je efekat kako treba, lako se naviknemo :D
      Sledeći odlazak u dm i kupujem je sigurno!

      Избриши
  3. Odlicna recenzija :) Volim Alverde sminku ali sam njihove maskare zaobilazila u sirokom luku jer ni za jednu nisam cula reci hvale :) Ovu bih mogla da probam. Imala sam tu Essence ILE Crazy volume i bila mi je bas dobra, samo mi je bolja GR sa sivim slovima ( High definition Lift up and great volume ).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si isprobala sve od GR! :)
      Mada i tvoje trepavice su guste, koliko sam mogla da vidim!

      Избриши
  4. Купила сам је захваљујући твојој рецензији и одлична је. Лако се наноси, не пресликава се на капак, цео дан ми је стајала непромењена и што је најважније, стварно издужује трепавице. До сада, можда најбоља маскара коју сам икад имала. Хвала ти :)

    ОдговориИзбриши
  5. PK Domain providing Hosting in Pakistan. Don’t need to go away if you looking for Web Hosting in Pakistan. You can get PK domains registration. We are providing high quality website hosting to personal and business websites in Pakistan. Pay a visit to our website at www.pkdomain.com.pk. You can also buy cheap reseller hosting in Pakistan from us. We Provide Reliable Web Hosting at affordable prices.

    ОдговориИзбриши