Athos/Eminy kopije poznatih parfema


Dugo razmišljam da li da uopšte pišem o ovoj temi tj. o ovim parfemima. Sama tema je odlična i, iako pretresana milion puta, aktuelna je i intrigantna, ali činjenicu da sam ja kupila jeftinu kopiju a pišem beauty blog me može diskreditovati na nekoliko nivoa. Međutim, kako ja ne zarađujem od ovog bloga i ne podilazim nikome, rešila sam da kažem šta imam o parfemima koje sam probala i koristila, kao i o svakom parfemu do sada.


Sa brendom Athos sam se upoznala pre nekih godinu dana kada sam dobila ponudu preko nekog od sajtova za grupne kupovine. Ja sam uvek bila protiv kopija u bilo kom smislu i sama činjenica da se neko kiti tuđim perjem u vidu tuđeg imena, ideje, možda mukotrpnog rada da stvori neku mirisnu notu koja nađe put do nas podsredstvom imena velikog brenda i reklamne kampanje... to je ipak posao i to treba, ma ne treba nego se mora ceniti. Dakle, sve to znam i opravdavam i visoke cene jer znam šta je svetski brend i šta je reklamna kampanja. To što većina ljudi ne može sebi da priušti skup i poznat parfem sigurno nije opravdanje jer možete sebi kupiti i neki jeftiniji, a koji je ipak originalan. Danas stvarno postoji veliki izbor svega i nema izgovora jer ćete (u 99% slučajeva - opravdano) dobiti etiketu kompleksaša, štekera i fejkera.
Ako govorimo samo o kozmetici, tu postoji i veliki rizik po zdravlje! Veoma je diskutabilno koliko su sve te kopije ispitane, koliko su zdrave i bezopasne i koliko ih je bezbedno koristiti.

O kopijama parfema slušam dugi niz godina. Od toga da su svi parfemi koji se prodaju kod nas ili su rađeni za tržište istočne Evrope ustvari daleko nekvalitetniji od onih koji se rade za bogatija tržišta. Ne znam koliko je to tačno, ali sam sklona da poverujem da tu ima nečega jer sam čula priču i da neki parfem koji se radi za, čini mi se, azisjko tržište, je mnogo jači a nekada totalno drugačiji, od istog parfema koji se radi za Evropu. Moram da priznam da nisam neki zaluđenik za parfeme pa da njuškam svuda gde stignem i nikada se nisam bavila nekim istraživanjem tog tipa.

Ako me pitate zašto sam kupila ove parfeme, odgovor je prost: iz velike znatiželje! Kada sam pročitala ponudu da za male pare dobijete originalan parfem, naravno da sam pomislila da je to prevara, a onda sam htela da vidim dokle može da ide ta prevara tako javno? Mislila sam da se sve te kopije prodaju tajno, a ne tako tranparentno i da svi vide.

Ponuda je bila za Athos parfeme, mada kada sam ih dobila, videla sam da na bočici i kutijici piše Eminy i Emini, koji se bave istom stvari. Proizvodi ih fabrika Muller & Koster iz Milana po najvećim standardima. Garantuju kvalitet i identičnost sa poznatim parfemima i pakuju se u istovetne staklene bočice od po 15, 30 i 50 ml. Athos i garantuje povratak novca u slučaju da ne budete zadovoljni, bez da objašnjavate zašto i kako. Eminy parfemi se razlikuju izgleda samo po tome što imaju i dodatno pakovanje od 11 ml. Kažu da su njihovi parfemi najkvalitetnije replike najpoznatijih svetskih parfema. Athos parfemi su duplo skuplji od Eminyjevih, ali se mogu kupiti i po nižim cenama, na akcijama koje organizuju.

Athos                                                                                                                                       

Eminy















A evo i kojih sve ženskih kopija u ponudi ima Athos i Eminy. Imaju i muške parfeme, pogledajte ako želite ovde i ovde.

Ja na kraju ne znam čije sam parfeme dobila, možda je sve to jedno te isto ustvari? Kako god, poštarina je bila besplatna na iznos veći od 1000 dinara čini mi se, i nakon odabranih nota, vrlo brzo su mi stigli na kućnu adresu. Naručila sam tri muška i tri ženska od po 50 ml, pa nek' ide život! Muške koristi moj muž, naravno, i to Versace Eros, Chanel Bleu i Armani Diamonds. On je baš zadovoljan intenzitetom i mirisom, Erosa pogotovo ali i ja :D
Za sebe sam odabrala Muglerov Angel, 212 Sexy Women od Caroline Herrere i Lancomeov La Vie Est Belle.


Parfemi dakle dolaze u običnoj i bezličnoj staklenoj bočici od 50 ml, zbog koje je i tako niska cena parfema, kako kaže proizvođač. Meni to ne smeta, iako volim lepa i originalna pakovanja :)


Thierry Mugler Angel odnosno 139 Type, kako se kod njih zove :) je jedan od mojih omiljenih mirisa iz srednje škole. Ni tada nisam imala original, ali znam da su svi u to vreme ludeli za tim parfemom, dečaci pogotovo ;) Kako ga nisam osetila godinama, a ostao mi je u lepom sećanju, bio je moj prvi izbor. Međutim, moj ukus se izgleda znatno promenio! Ja sam ovako slatke i zagušljive parfeme ranije obožavala, a sada mi dođu malo neprijatni i teški!
Sama Angel replika je zaista odlična, postojana i kvalitetna, tu nemam šta da kažem. Nisam profesionalac i neki savršeni poznavalac, ali znam šta osećam i šta kažu ljudi oko mene ;)
Međutim, ja sam prevazišla ovakve jake mirise i sada su mi savršeni za zimu i veče, mada ga koristim i preko dana i na proleće :)
Sama tečnost ima i ulja u sebi, ne samo vodu, što govori o kvalitetu. Ova replika je sto puta postojanija od nekih drugih originalnih parfemskih voda, iz Avona na primer, pa ko ne ceni originalnost nego samo postojanost, zna šta može dobiti za male pare :)



Carolina Herrera 212 Sexy ili 136 Type po njihovom :) je bio moj sledeći, slučajni izbor. Najtačnije je to da je on izabrao mene, a ne ja njega.Miris iz bočice mi se nije dopao, čak ni prvi utisak nije bio dobar kada sam ga našpricala. Ali onda posle par minuta, počinje da mi miriše tako dobro, da me je odmah osvojio. Miriše baš ženstveno, ali ne na onaj očekivan način. Seksi? Ne znam baš. Po meni više damski i ženstveno :) Postojanost je fenomenalna, kao i kod prethodnika!
Nisam probala pravi 212 Sexy ali, posle ovog, stvarno imam želju!



Lancome La Vie Est Belle ili 138 Type po njihovom :), mi je jedini stigao u dve bočice od po 30 ml. I jedini ima Athos nalepnicu, a ne Eminy. Kada sam tog prvog dana pomirisala sva tri, ovaj mi se najviše dopao. Počela sam da ga koristim tek godinu dana kasnije, kada mi se ukus, odnosno raspoloženje, malo promenilo pa mi je danas ipak najbolji 212 Sexy ali La Vie Est Belle je takođe odličan. Super sladak ali ne tako zagušljiv kao Angel. Postojan do 101 i nazad! Kako idu hladniji dani, još više će mi prijati.

Nakon godinu dana testiranja i korišćenja, stvarno mogu da kažem da su ovo fenomenalni parfemi i da ću ih sigurno i u budućnosti koristiti. Najviše mi se sviđa postojanost i kvalitet. Replika je uvek bilo i biće i svako treba da odluči na šta će potrošiti svoj novac. To treba da bude slobodna odluka. 212 Sexy i La vie est belle čak nikada (pre) nisam osetila kako mirišu, zato i ne mogu da kažem da sam ih kupila da bih imala neku kopiju. Ja sam oduševljena onim što sam osetila i koristila i na osnovu toga znam da ću ih i u budućnosti koristiti :)

DA LI STE PROBALI OVE PARFEME?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?



Podelite:

15 komentara

  1. Vec neko vrijeme razmisljam o narudzbi ovih replika jer mi osobno nista ne znaci originalno pakovanje a tako velika razlika u cijeni itekako bi mi dobro dosla. Vazno je da prelijepo mirise i ja sam sretna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si! Verujem da nećeš pogrešiti ako se odlučiš za ove!

      Избриши
  2. Ove nisam probala, ali jesam Economic, Jet Set i Moon, svi su ok manje-vise iz mog iskustva. Ipak, imam zamerku na Moon parfeme - izazvali su mi bubuljice/akne na vratu, tacno tu gde sam ih prskala ( moja koza je osetljiva, da napomenem, mozda nekom drugom nece napraviti takav haos ). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači da koriste nešto što te je iritiralo! Nisam čula za tog proizvođača, ali dobro je da si podelila tvoje iskustvo, verujem da će mnogima koristiti!
      Inače, nisam probale nijedan od ta tri da bih uporedila :)

      Избриши
    2. Mala ispravka, u pitanju su Blue Moon parfemi, proizvodjac je iz naseg grada ( tj Nisa ), ako se ne varam. Jako su dobri, miris traje na kozi, sve pohvale, ali eto izazvali su mi problem, nazalost. Kristina

      Избриши
    3. Eto, uopšte nisam znala! Šta piše na pakovanju za sastav?

      Избриши
    4. Bacila sam kutiju maltene odmah pa ne znam sta ide u sastav :/ Kristina

      Избриши
    5. Blue Moon parfemi poseduju sertifikate o zdravstvenoj ispravnosti za svaku mirisnu notu.Proizvode se u saglasnosti sa direktivama EU i kompanija Blue Moon doo Niš izvozi svoje proizvode na tržište EU.

      Избриши
  3. Nisam do prije par dana nikada kupila kopiju. Nisam ni stručnjak za parfeme ni neki zaluđenik a ni pretjerano zahtjevna.
    Imala sam sreće da sam dobijala parfeme na poklon a pošto mi je lično, suludo da odvojim nekoliko hiljada na mirisnu vodicu, uzimala sam iz Oriflame -a kada potrošim one luksuzne :).
    Elem, pošto se već godinu dana razvlačim sa nekim iz Oriflama koji sam dobila od mame ali mi ne paše nikako pa biram ili da ga stavim i gušim se ili da ne stavim ništa :)!
    I u neobaveznoj šetnji po Knezu u BG nekidan, naletjeh na parfimeriju Loris (nikad prije čula), daju akciju 1 parfem (50ml) za 799 ili 2 za 1300!
    Pade mi na pamet da probam, što da ne?!
    Ljubazna prodavačica mi objasni da su to kopije koje sadrže 1 esenciju manje od originala i da koriste iste esencije.
    Imaju samo pakovanja od 50 ml, što mi se baš i ne dopada jer ja volim ona od 30 ml, brzo se zasitim istog parfema.
    U pitanju su sve parfemske vode. Na moje pitanje imaju li jače varijante objasnila mi je da imaju 20% koncentrovanije samo neke iz ponude i ti su skuplji, 1300 din. za 50ml.
    Na brzinu se odlučih za Pacco Rabanne Lady Million.
    Ne znam kako miriše original da bih uporedila (ako se sjetim provjeriću), ali za mene ovo je jedna veoma dobra brzopotezna kupovina :)! Dvoumila sam se između ovog i nekog Burberry klasičnog, mogla sam kupiti oba za 2000 din. ali nisam htjela da se zalećem, jer nisam znala kakvog su kvaliteta.
    Po mom skromnom mišljenju, ovo je jedan dobar i postojan parfem, i baš me briga da li je vjeran originalu, meni super miriše i sigurno ću kupiti neki ponovo kad ovaj potrošim.
    Ne znam koliko su postojani ovi manje koncentrovani, ovaj je super!
    Čini mi se da pročitah na njihovom sajtu da se mogu poručiti onlajn i da je besplatna dostava što je vrh!
    A zaista su povoljni sa cjenama nema šta!
    Ako mi se mišljenje promjeni u međuvremenu, ja ti javljam na ovom postu ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, sudbinska šetnja neka! :D
      I ja baš tako razmišljam s vremena na vreme, ja jednostavno kupujem miris a ne pakovanje i ime. Ranije sam bila protiv toga, ali s godinama ne pristajem da budem "ovca za šišanje".
      Baš javi kakav se pokazao i na dalje i ostavi link :)

      Избриши
    2. Izvini da dezinformaciji, ipak ih nema na tom sajtu :/. Izgleda da se mogu kupiti samo u njihovim parfimerijama ali ću ih pitati na FB, da budem sigurna.

      Избриши
  4. Provjerila, sajt im još nije proradio ali i kad proradi biće po brojevima (kao na Athos sajtu) pa neće biti od velike pomoći :/.
    Dostavu rade Postexpressom ali troškove dostave snosi kupac.
    Dakle, najbolje je nazvati telefonom i onda pitati za željenu repliku i tako naručiti.
    Vidim na Athos sajtu besplatnu dostavu ali dzaba kad je sve u brojevima i ne možeš znati nikako šta da poručiš :/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju oni na facebooku spisak: https://www.facebook.com/athosparfemisrbija/photos/p.1718198708424595/1718198708424595/?type=3&theater

      Избриши