Potrošeno u julu


Zvanično smo u drugoj polovini godine a ja mislim da je ovo najtoplije leto ikada u mom životu! Jul mi je nekako simbol leta i kada dođe avgust, više ne osećam tu pravu letnju atmosferu, ali avgust 2017. će me definitivno demantovati sa ovim vrućinama 😊 Kako god, bolje je nego bilo koja zima a evo i kratkog pregleda proizvoda koje sam potrošila tokom prethodnog meseca:


1. Masteskaya Olesi Mustaevoi masku za kosu, o kojoj sam pisala ovde, sam dobila na poklon od Bobice 💗. Prvi put sam masku nanosila na dosta osušene krajeve ali maska ipak nije zadovoljila moje visoke prohteve u vezi elektrisanosti i bogate hidratacije. Ženama sa ne tako suvom kosom bi verovatno više odgovarala.

2. Planeta Organica Tajlandski SPA pena za kupanje, o kojoj sam pisala ovde, je još jedan poklon od Bobice 💗. Ja sam je koristila tokom tuširanja jer ne preferiram potapanje u kadi. Miris nije nešto na šta bih pala, ali je zato hidratacija tokom prvih dana leta bila odlična i nije mi trebalo nešto dodatno u vidu losiona ili mleka. Međutim, kako sam počela da dobijam preplanuli ten, sama pena nije bila dovoljna, ali to je donekle i očekivano.

3. Flormar lak za nokte u nijansi Alpine Rose, o kojem sam pisala ovde, je bio moj prvi izbor od Flormara. Odličan je i po toj ceni ja nisam naišla na bolji. Nijansa je malo sjanija nego što bih volela da bude.

4. Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay maska, o kojoj sam pisala ovde, je još jedan poklon od Bobice 💗. Maska je pravo osveženje i nešto totalno novo što nikada do sad nisam imala prilike da vidim, čujem, probam... Zadovoljna sam učinkom a korejska kozmetika je dobila još jedan plus od mene.

5. Kirka eteričnog ulja Čajno drvo, o kojem sam pisala ovde, sam potrošila dva pakovanja! Oni koji znaju da ga koristim na bubuljicama možda pomisle da sam imala nekakav neviđeni break out na licu 😊 Hvala bogu (i čajevcu 😊), nisam, ali mi je drugi deo tela izgleda nešto inficiran ili upaljen pa sam mislila da rešim problem svraba i širenja dok ne odem kod doktora. Moje iskustvo je da pomaže da se ublaže simptomi a šta je i kako je tek treba da vidim 😊

6. Planeta Organica krema za telo Organic Shea, o kojoj sam pisala ovde, je odlična mazalica za suvu kožu  a veliko pakovanje mi omogućava da se opustim u korišćenju 😊. Definitivno bih je opet kupila!

7. Ulric de Varens Mini Sexy parfem, o kojem sam pisala ovde, je još jedan super UdV parfemčić po odličnoj ceni. Ako volite Lolita Lempicka miris, trebalo bi da se oduševite njegovom UdV replikom. Mene nije preterano oduševio, ali nije da ga nisam potrošila 😊. Lep je, mladalački i, s obzirom na cenu, sasvim zadovoljavajućeg kvaliteta!


KAKVI SU VAŠI UTISCI SA OVIM PROIZVODIMA?


Podelite:

0 komentara