Planeta Organica Organic Oblepikha balzam za kosu


Ovaj balzam sam pre više od pola godne naručila preko On Shopa, današnje Kedrove priče, ali tek skoro sam ga zapravo i probala. Kozmetika na bazi ulja pasjeg trna mi prija, ali do sada nisam probala ništa za kosu. Balzam je namenje suvoj i lomljivoj/oštećenoj (zavisi od prevoda) kosi. Moja nije lomljiva, ali šta god nosi podnaslov "suva" mora biti isprobano 😊


Organic Oblepikha balzam dolazi u pakovanju od 360 ml i koštao me je nekih 350 dinara. Kasnije je poskupeo a danas ga više nema u ponudi. Koliko mogu da primetim, Planeta Organica proizvoda je sve manje na našem tržištu, što je stvarno šteta. Izgleda da nisu dobro prošli a meni su jedan od omiljenih ruskih brendova 😩

Ovaj balzam (kondicioner) je srednje bogate teksture i ima klasičnu narandžastu boju za sve proizvode na bazi ulja pasjeg trna. Proizvođač savetuje kratko držanje od minut-dva, ali ja balzame uvek držim minimum 10 minuta na kosi. Tokom ispiranja kosa je super meka i glatka, međutim, nakon sušenja, mojoj kosi je potrebna neka uljana mešavina kojom ću je malo smiriti i sprečiti naelektrisanje koje se uvek javi sutradan 😊 Pretpostaviću da se ženama sa normalnom kosom ovo ne dešava, pa da će njima ovaj balzam više odgovarati.
Navodi proizvođača o regeneraciji i oživljavanju oštećene kose su ipak preterani, dok bih sa jačinom i sjajem mogla da se složim, iako je moja kosa prirodno jaka.


Ono što mi se sviđa kod sastava Planeta Organica proizvoda je to što oni balzam nazovu Pasji trn (Oblepikha) i onda stvarno ne štede na njegovoj količini. Neki proizvođači umeju da nas pogrešno navedu nazivom, a onda da to biljno ulje bude tek negde na polovini sastava 😟 Ima tu još par biljnih sastojaka u manjoj količini, ali po ovoj ceni, ovo je jedan isplativ balzam.

Ja sam i dalje u potrazi za nečim boljim tj. jačim 😊


DA LI STE PROBALI PLANETA ORGANICA PROIZVODE ZA KOSU?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?


Podelite:

4 komentara

  1. Ух, жао ми је ако их је све мање на нашем тржишту. И мени су један од омиљених руских брендова.
    Нисам пробала ништа ПО за косу.
    Ако ниси потрошила овај кондиционер, пробај са њим ковошинг (“conditioner-only washing”): ''If your hair is dry or it’s curly or wavy (both of which tend to be naturally dry), chances are that you’ll benefit from co-washing.''

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pročitala sam malo o co-washingu i definitivno imam želju da probam. I ovo će biti jedno oslobađanje mentalnih blokada, pa makar samo jednom :D

      Избриши
    2. Једва чекам твоје утиске, а и ја ћу да пробам већ при следећем прању косе.

      Избриши
    3. Super! Onda ću sačekati tvoje kompletno iskustvo i utiske :D

      Избриши