Kokoni u nezi lica


Prvo sam samo čitala o kokonima na sajtu našeg (pre)prodavca Eternal Young, koji sada više ne radi (?) a onda je pre pola godine neko to i isprobao i recenzirao! A ko će prvi da isproba egzotičnu kozmetiku, ako ne Bobica 💙 Kod nje se potanko možete detaljnije informisati o ovim čaurama larve svilene bube, kao i o njihovoj kupovini.

Mene su kokoni zainteresovali zbog obećanja da fantastično regenerišu kožu lica, posle akni i svega propratnog. Kažu da je njihov sastav veoma sličan proteinima kože a da veoma bitan sericin, koji se ispušta dok je kokon u vodi, ima više korisnih dejstava na našu kožu.


Kokon sam prvo probala da koristim tako što sam ga potopila u vruću vodu i ostavila da odstoji 5 minuta. Kokon tada malo omekša i speman je za upotrebu tako što se stavi na prst kao naprstak i blago masira lice.
Moja koža je izuzetno tanka i osetljiva i već duže vreme joj ne odgovara mehanički piling. U tome ima i toga što leti retko kada i nanesem neku kremu ili puder, pa nema puno toga ni za skidanje 😊. Verovali ili ne, bilo je dovoljno 10ak sekundi masaže da lice bude kompletno očišćeno a pore blistave u potpunosti 😊. Međutim, lice mi je dva dana nakon toga bilo crveno i nadraženo zbog mehanike, koja mu definitivno ne prija 😟.

Da bih ipak iskoristila sve ostale dobrobiti sericina, rešila sam da koristim samo vodu kokona kojom ću prskati lice, kosu i mešati je sa praškastim maskama za lice.
Kao ljubiteljki hidrolata i šrpicanja lica, i kokonova voda mi prija, nakon čišćenja lica. Imam utisak da je lice blistavije.

Iz mog iskustva, kokone bih preporučila osobama sa debljom i manje osetljivom kožom lica, ili bar onima koje svakodnevno koriste kreme/pudere. Ja ne znam da nešto brže čisti pore!
Njihovu vodu, pak, mogu koristiti svi! U svakom slučaju, dobra je investicija a ja se zahvaljujem Bobici što mi je omogućila da probam i ovo čudo! 😊💕

DA LI STE PROBALE KOKONE?


Podelite:

2 komentara

  1. Pleasure is mine :)
    Да, одлична вишенаменска веома корисна зезалица. Свила је свила, а природно је природно.

    ОдговориИзбриши