Just Beyond Happy Snail Hydrogel maska za lice


Iz Koreje, a preko Bobice 💗, stiže još jedna egzotična maska za lice!

Just Beyond je, dakle, još jedan dečje-veseli korejski brend prirodne kozmetike, čije je proizvode Bobica kupovala na Kipru, a da li ih ima negde bliže nama, ne bih znala da vam kažem. U svom asortimanu imaju kompletnu ponudu kozmetike za lice, telo i kosu, pa čak i šminku i aksesoare, što je zaista fantastično!

Happy Snail linija je na bazi sluzi koja je dobijena od biljke jam a osim ove maske, linija sadrži i kreme, od kojih možete očekivati recenzije od dve čije mi je testere Bobica takođe poklonila! 💗


Ova maska za lice spada u one sheet maske koje su već pripremljene i bogato natopljene, sa prorezima za oči i usta. Sama maska je od nekog meni nedefinisanog materijala, podseća na tanak silikon, ali možda sam i totalno omašila! U svakom slučaju je nepropustljiv.
Sviđa mi se što maska nije cela, nego iz dva dela: za gornju polovinu lica i donju. Tako se lakše stavi na lice i nema mnogo greški. Maska je baš bogato natopljena sluzavom tečnošću, savršeno naleže na lice i ne mrda sve dok je ne skinem. Otvor za usta bi mogao da bude malo širi, da su veličinu radili po meni 😏, ali nije problem i što nije.

Jedini problem sam imala dok sam je vadila iz kesice. Malo je nezgodno jer je iz dva dela, a svaki ima i zaštitu, pa dok vadiš ne znaš ni da li je to zaštita ili sama maska, a pri tom paziš da se nešto ne uvije ili pocepa, a ne daj bože ni padne, jer je sve dosta ljigavo. Kao što sam rekla, nije se štedelo!


Inače, ova maska je namenjena bogatoj hidrataciji, a ima anti-age efekat. Proizvođač preporučuje da se pre nje očisti lice i pređe tonikom. (Ja sam, naravno, koristila hidrolat 😊) Maska se drži 20-40 minuta, a onda se preostala tečnost umasira na lice i to je to!


Kada sam masku stavila na lice, počelo je blago da me pecka i bila sam ubeđena da ću je skinuti posle 20 minuta. Sve vreme nošenja, maska savršeno hladi lice, pa je tako idealan izbor za letnje mesece. Kako je peckanje vrlo brzo prestalo, a nisam imala nikakve druge nelagodne senzacije, rešila sam da je držim maksimalnih 40 minuta na licu.


Ono što je baš zanimljivo je da nakon skidanja, koža je upila većinu proizvoda, na bradi u potpunosti. Brada je inače moj najmasniji deo lica i najviše sklon dehidrataciji. Obrazi, koji su najsuvlji, upili su najmanje proizvoda 😶. Obrazi su uvek bili suvi, međutim tu mi je se stvaralo najviše akni koje ostavljaju tragove. Takve misterije suve-dehidrirane-masne kože još nisam najbolje ukapirala, ali to sada nije toliko ni bitno.
Nakon umasiravanja ostataka maske, lice je kratko ugrejano, glatko, vidno čisto i osveženo. Miris maske je, inače, nežan i čist, što celokupnom tretmanu daje još jednu prijatnu notu. Ja sam prezadovoljna!


Što se sastava tiče, tu se može naći irska mahovina, mlečni proteini, ekstrakti sibirskih i korejskih biljaka, biljke čaj, ricinusovog ulja... Ono što mi se ne sviđa je PEG i još neki surfaktanti, ali to je baš u malim količinama!

Moje generalni utisak je da je ovo fantastična maska koja će baš osvežiti i hidrirati lice i nešto što bih preporučila svima da probaju ako budu u prilici!

DA LI STE MOŽDA PROBALE NEŠTO OD JUST BEYOND KOZMETIKE?
DA LI STE PROBALE SHEET MASKE?

Podelite:

5 komentara

  1. Jesam li ja ćorava ili ne vidim puževu sluz u sastojcima? xD I glicerin je dva puta naveden?
    Nisam još probala ove silikonske maske ali mi vrlo zanimljivo deluju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хахаха Ниси ћорава, зато се и зове ''Срећни пуж'' пошто су пужеви заједно са излучевинама остали нетакнути па су срећни због тога.
      Шалу на страну,Бијонд јесте одлична козметика, али мени ово звучи обмањујуће. Ја сам маску и купила мислећи да садржи пужеву слуз.
      Свеједно, слатка, весела паковања делују примамљиво, једноставна су за употребу а и згодна су за пут.
      Мислим да маска није била јефтина, што јој је мана заједно са обмањујућим називом.

      Избриши
    2. Slika jeste obmanjujuća donekle, ali oni ipak jasno navode da je sluz ovde iz ove njihove "povrćke" jam :)
      Puževi srećni jer se koriste samo u reklamne svrhe :D

      Избриши
  2. Видим да не тестирају на животињама... а ја још увек не могу да разлучим како се заштитници односе према употреби животињских/инсеката/риба/зглавкара... продуката (слуз, млеко, мед, јаја...) у козметици. Да ли и за то постоји посебна ознака?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da se uvek navode da uzimanje pčelinjeg otrova ili puževe sluzi "nije povredilo pčele ili puževe". Pretpostavljam da postoji neki neškodljiv način, čim to navode.
      A što se mleka/meda/jaja tiče, to ipak ne povređuje životinje ni u kom smislu :)

      Избриши