Athos parfem Type 118 (replika Christian Dior Poison)


Sećate se koliko sam bila oduševljena Athos parfemima koje sam probala? Ljudi iz Athosa su hteli da me obraduju novim parfemom po mom izboru, a ja sam rešila da to bude nešto što možda sama ne bih kupila. Miris Poisona je miris moje mame iz mog detinjstva i prva originalna bočica koju sam imala prilike da vidim a kasnije i da se godinama i godinama igram sa njom 😊

Do sada me je vraćanje na neki parfem iz daleke prošlosti uglavnom razočaravao. Da li sam parfem možda više nije isti, a biće i da ja više nisam ista! Međutim, sa Type 118 su mi se vratile sve one lepe emocije, žive slike a ja se osećam fantastično dok ga nosim!


Nije to tako bilo baš odmah! Kada sam ga dobila prošle godine i pomirisala iz bočice, uopšte mi se nije svideo i nije me nimalo asocirao na Poison. Jačina se odmah osetila, zato sam ga i ostavila za zimu. A onda sam zimus imala pametnija posla i tako sam ja odložila isprobavanje ovog parfema čitavih godinu dana!
Sada se možda kajem, ali opet se tešim da postoji razlog zašto je to moralo da se desi u sadašnjosti 😊.


Athos je promenio izgled bočice od prethodnih parfema koje sam imala i ova je malo lepša ali opet vrlo jednostavna, čime štede na konačnoj ceni. Ovo je verzija od 30 ml a cene su prošle godine bile:
- 15 ml - 650 dinara
- 30 ml - 1050 dianra
- 50 ml - 1650 dinara

Itekako vredi sačekati i neku od njihovih akcija od kojih je najbolja bila ona od avgusta prošle godine




gde za jedan kupljeni parfem, drugi dobijate za jedan dinar! Možda i ove godine budu imali nešto slično a ako ništa, tu je i novogodišnja akcija. U svakom slučaju, i po punoj ceni, ovi parfemi itekako vrede i ja na primer nikada ne bih dala hiljade i hiljade na originalnu verziju Poisona kada mi je Type 118 fantastičan! Ja kupujem miris a ne ime 😊

Kao što sam rekla, kada sam ga prvi put pomirisala iz bočice, nije mi se dopao. Previše jak i tetkast, za moj ukus. Takav mi je bio i kada sam ga prvi put nanela na kožu, ali nakon nekog vremena, parfem počinje da se menja i da prelazi u nešto jako ženstveno i raskošno! Type 118 je vrlo jak i dovoljna je sasvim mala količina da ga osećate svuda oko vas satima i satima, bar prvih dana nošenja, dok se nos ne navikne. Meni najviše prija kada se smiri, posle nekoliko sati i kada nije previše napadan. Ovaj miris je za veoma hrabre i samosvesne žene, rekla bih i nametljive i one koje ne žele da ostanu neprimećene!

Definitivno je za noć i hladnije mesece, zbog svoje jačine i dominacije.


Ja bih definitivno kupila ovaj parfem i verujem da hoću, ako mi preterana želja da probam silne mirise koje imaju u ponudi to ne odloži 😊. Svima bih ih preporučila, jer su po meni Athos mirisi najbolje replike ikada!

DA LI STE PROBALI ATHOS PARFEME?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

1 komentara

  1. I love your blog ! Great post dear ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши