Alverde olovka za usne ~ 16 Pretty Mauve


Nikada nisam koristila olovke za usne! Smatrala sam to nepotrebnim korakom u šminkanju i nisam primećivala neku razliku od usana našminkanih olovkom+ružem i samo ružem. A onda sam ove godine nešto poludela i poželela da nešto promenim, da probam i neke druge nijanse ruževa... sve u svemu, da se mnogo više interesujem za šminkanje usana. Tako je priča o olovkama postala neizbežna a ja sam zapisala par njih koje su bile preporučene. Jedna od njih je ova o kojoj danas pišem, a prva koja mi ju je preporučila bila je draga čitateljka Neda 💜


Alverde nema baš bogatu ponudu olovaka za usne, naprotiv, vrlo je skromna. Cena je 239 dinara i može se naći samo u dm drogeriji, što već i vrapci na grani znaju 😊


Međutim, možda je i bolje što ponuda nije kilometarska, jer mene to ume da zbuni i unervozi ponekad. Ponekad je lakše naći odgovarajuću stvar u manjoj, nego u većoj ponudi!

Olovka ima zaštitnu foliju i, ako je kupite, vi ćete biti prve koje će skinuti poklopac.


Nijansa 16 Pretty Mauve je divna svetlija mauve i odlično odgovara boji mojih usana, s obzirom da je za nijansu, možda dve, tamnija.
Mekana je i lako se nanosi a s obzirom da je prirodna, sasvim dobro je pigmentovana i izdržljiva.


Jedina zamerka koju imam je da Alverde olovke (a možda i šminku generalno) tokom leta treba dobro zaštiti od toplote. Mislim da u suprotnom počinju brzo da se kvare jer poprimaju onaj užeglasti miris.


Sve u svemu, ja bez olovki mogu da živim 😊, a to sada definitivno i znam. Mislim da ću ovaj korak u šminkanju nastaviti da preskačem kada potrošim ovu olovku. Za mene, sa ovim iskustvom, olovka može da ima veću korist ako sa njom prebojim cele usne 😊

Što se sastava tiče:

Octyldodecyl Steaoryl Stearate, C10-18 Triglycerides, Hydrogenated Vegetable Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Copernicica Cerifera Cera, Olus Oil, Euphorbia Cerifera Cera, Mica, Sesamum Indicum Seed Oil*, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Glyceryl Caprylate, Tocopherol, CI 77891, CI 77742, CI 77491 Bestandteile: Fettsäure-Wachsester, Fettsäureester, gehärtetes Pflanzenöl, Mandelöl*, Carnaubawachs, Pflanzenöl, Candelillawachs, Glimmer, Sesamöl*, Polyglycerylester, Glycerylcaprylat, Vitamin E, mineralische Farbstoffe 

*ingredients from certified organic agriculture
**from natural essential oils


Nemam šta posebno da zamerim jer je ovo Alverde koji pazi na sastav. Mišljenja sam da bi ipak trebalo malo da poboljšaju konzervanse ili šta već, što ne bi ovako brzo kvarilo šminku.


DA LI KORISTITE OLOVKE ZA USNE?
DA LI I VAŠA ALVERDE ŠMINKA POČINJE DA SE OSEĆA NA OVIM VRUĆINAMA?


Podelite:

4 komentara

  1. Koristim ih ponekad, zavisi od raspolozenja i prilike. Odlican post, prelepa nijansa :)
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ih obožavam i imam više nego ruževa! Drago mi je da ti se dopala a nijansa olovke i treba da bude malo tamnija od prirodne boje usana. Možeš naravno obojiti cijele usne i staviti balzam i eto ti ruža!
    Ja sam sad otkrila najbolje drogerijske ruževe ikada (bar meni) a to su Deborah Velvet Mat tečni ruževi. Zavisi ko šta voli ali meni, pušaču, trajniji mat ruževi su bolji izbor od kremastih.
    Ovi Deborah ne isušuju (što me je odmah kupilo!), odlične pigmentacije i ne osjećaš ih na usnama uopšte ( kao Aura ili GR)! A trajnost...toliko mi nikada ni jedan nije trajao uz piće i masnu hranu. Nekidan sam ga nosila 8 sati, jela, pila i jednom popravila za sve to vrijeme! Znaš kad me muž pita šta mi je to na usnama :)?!
    Ko mi nađe bolji ruž i postojaniji za ovaj novac ja mu skidam kapu!
    Moje nijanse su 05 i 08 a sad jurim i 02 koja je vječno rasprodata!

    ОдговориИзбриши