Alverde hajlajter


Kada bih morala da se odlučim za samo jedan "sporedni" makeup proizvod, to bi sigurno bio hajlajter. Nisam neki preterani ljubitelj&uživalac bronzera, rumenila, hajlajtera i tako toga i sva ta pomama me je u velikoj meri zaobišla. Kad to kažem, mislim na činjenicu da je moja svakodnevna makeup rutina ipak basic u pravom smislu te reči. Sve ostalo je za specijalnije ili bitnije prilike 😊

Danas kada je sve stil, a svaki stil ima svoje ime, svoj makeup stil bih okarakterisala kao francuski, što podrazumeva bez preteranog truda i umereno. Prirodno 😏


Alverde šminka se savršeno uklopila u moje viđenje stvari jer osim glavne karakteristike - najpristupačnija prirodna šminka kod nas, njihove gorepomenute "sporedne stvari" nikako ne mogu biti napadne, pa automatski ne mogu mnogo ni da pogrešim.


Alverde hajlajter dolazi u staklenoj teglici od 5 ml i koštao me je 335 dinara proletos kada sam ga kupila, u dm drogeriji, naravno 😊


Mali je i zgodan za držanje svuda. U početku mislim da nije imao nikakav miris ali nakon par meseci počeo je malo da se oseća, za šta bih okrivila ove tropske vrućine. Alverde šminku je ipak bolje držati na nekom baš hladnom mestu, ako takvo ovog leta postoji!

Tekstura je mekana, lagana i nežna a boja isto takva 😃

Na dnevnom svetlu

Ljubiteljkama prirodnog hajlajta će se sigurno dopasti, kao i meni. Ovde nema prenaglašenosti, mada ne garantujem da većom količinom to ne možete postići, ali ja se nisam trudila.
Na licu se odlično utopi u prethodno nanešen ten (u mom slučaju samo tečni puder) i nema onog masnog i gotovo neon efekta. Ovaj hajlajter odlično blago naglasi potez slepoočnica-jagodice i odlično prelama svetlost za efortless look.

Probala sam ga i ispod obrva, na vrhu nosa i iznad gornje usne i za sve mi odgovara.
Nisam neki ljubitelj nošenja na celim jagodicama jer mi se to ne sviđa, bar ne na meni. Ne volim ni na čelu, pa ga tako na ova dva mesta nisam probala.

Nijansa ovog hajlajtera, rekla bih, više odgovara hladnijem do neutralnom podtonu kože, mada mišljenja sam da kod hajlajtera možda i ne mora to pravilo toliko da važi. U svakom slučaju, osim ove boje slonovače, Alverde ima i druge hajlajtere, malo više obojene roze ili žuto.

Što se sastava tiče:

Ricinus Communis Seed Oil, Octyldodecanol, Coco-Caprylate, Hydroxystearic/Linolenic/Linoleic Polyglycerides, Rhus Verniciflua Peel Cera, Mica, Helianthus Annuus Seed Cera, Jojoba Esters, Shorea Robusta Resin, Tocopherol, Polyglycerin-3, Acacia Decurrens Flower Cera, Helianthus Annuus Seed Oil*, Ascorbyl Palmitate, CI 77891

ovo je jedan klasični Alverde i jedina šminka čiji sastav nekad i ne pogledam 😊


ŠTA VI KORISTITE OD SPOREDNE ŠMIKE?

KAKVE HAJLAJTERE VOLITE/KORISTITE?
JESTE LI PROBALE ALVERDE I KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

6 komentara

  1. Odlican post!
    Hajlatere koristim ponekad, i za to koristim Essence My Must Haves mono senku u nijansi 01 go goldie!
    Juce sam pisala recenziju za istu, te ukoliko nekog zanima moze procitati na linku
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Baš ću pogledati kod tebe kakva je ta senka!

      Избриши
  2. Koja žena ne voli sjajno :)! E sad, meni on na svoču djeluje nejednako pigmentisan ali na tebi mi fino izgleda. Ja ne volim kremaste hajlajtere zbog moje (uf!) problematične kože ali mislim da oni služe više kao baza za praškaste hajlajtere koji se onda lakše zalijepe i budu intenzivniji. Ja za to, kad hoću, koristim Aurin tečni iluminator.
    A moja kolekcija je skromna. Imam Essence rainbow hajlajter (nije uvezen kod nas, ulovila sam ga u Mađarskoj) i Trend it up u nijansi 10 koji mi je svijetao pa ću kupiti tamniju nijansu jer sam baš tamna i svaki svjetliji izgleda na meni kao bijela štrafta skoro :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad vidjeh i tvoja pitanja na kraju :).
      Meni ništa nije sporedno :)! Osim možda kontura, sjenki i hajlajtera :).

      Sve drugo mi spada u svakodnevnu šminku jer mislim da lice na kome je samo puder izgleda "flat" , bez dimenzija i nekako "mrtvo".

      Znači, puder, korektor, bronzer, rumenilo i ruž, maskara i malo bronzera ili rumenila u pregib oka je moja svakodnevna šminka. Puder u kamenu na kraju za setovanje i sprej za fixiranje takođe. Jedino tako sam sigurna da će šminka izdržati radno vrijeme bez da "spadne" ili da mi se preslikava na odjeću, telefon...

      Pošto je moja koža pravi "izazov" za učiniti je ljepšom dosta trikova sam naučila na kanalu fenomenalnog Wayne Goss-a kog ti preporučujem da pogledaš..

      A kad imam vremena onda volim da eksperimentišem sa sjenkama, da "opalim" konture :) i dodam hajlajter, ma sve! Za izlazak i tako to...
      Obožavam šminku koju sam dugo izbjegavala zbog problematične kože ali sad kad znam da kozmetika nije bila uzrok mojih problema (i stavrno nije!) šminkam se mnogo češće i uživam u tome.
      Pogotovu kad sam naučila kako se šminka koristi i kad sam nabavila odgovarajuće četkice naučila sam da se našminkam kao profi šminker za svaku priliku i naročito me raduje što mi njihove usluge nisu potrebne :)!
      Ko god voli da se šminka a smatra da ne zna pa zato izbjegava preporučujem YouTube, gledajte profesionalne šminkere i naučićete, kao i svaku drugu vještinu. Ja gledam stalno, svaki dan, i opet nešto novo vidim i naučim.
      I onda uživajte u svom malom ženskom zadovoljstvu :).

      Избриши
    2. Nikada do sada nisam probala praškasti hajlajter ali ubeđena sam da je bolji izbor za masniju kožu.
      Kada god čitam tvoje reči o šminkanju, uvek zažalim što to nekako ne beležiš i deliš sa svima nama! Rekla sam ti to hiljadu puta, i dosadila sam ti sigurno, ali volim kada osetim da neko toliko uživa u nečemu. Kamo sreće da tebe gledamo na YT a verujem da bismo i mnogo toga naučile <3

      Izlazili su mi Wayneovi snimci sa strane, ali, kako je muškarac, nije me nešto privlačilo da ga gledam kako se šminka. Uz tvoju preporuku ću ga definitivno uzeti u obzir :D

      Избриши
    3. Joj, dobra si skroz :)! Hvala. Ma Wayne je super, kratko, jasno, i baš ima dobrih trikova i objašnjenja za svakog početnika.

      Избриши