Zeen Naturals balzam za usne Mango


Sa prvim danima marta ove godine, saznala sam za Zeen Naturals kozmetiku. Još jedan domaći proizvođač prirodne kozmetike koji je tada tek počinjao. Kako uvek volim da probam, ali i podržim domaću proizvodnju, vrlo brzo sam napravila porudžbinu kod njih. U to vreme su u ponudi imali samo balzame za usne i sapunčiće, a i najavljivali su parfeme. Danas je ponuda ovih leskovačkih kozmetičkih proizvoda šira, parfemi (koji me mnogo interesiju) su stigli a tu je i piling za telo.


Mango balzam je prvi Zeen Naturals proizvod koji sam otvorila i probala. Cena od 120 dinara za 17 grama je i više nego povoljna! Može se kupiti preko njihove online prodavnice, a svaka porudžbina veća od 3000 dinara stiže besplatno na vašu adresu 😊


Svi balzami za usne dolaze u limenom pakovanju, što dodatno čuva svežinu proizvoda, i plastičnoj kesici, koja nam verovatno garantuje da kutijica nije otvarana.
Balzami za usne koji se moraju nanositi prstima su za mene kućni balzami. Kao što već verovatno znate, ja sam zavisna od balzama i ne mogu da zamislim da mi usne budu suve, pa mi tako nikada nisu ispucale ili nešto gore. Volim da su mi usne uvek mekane i balzami su deo moje rutine više puta u toku dana i obavezno pred spavanje.


Mango balzalm je čvrst, što mi se odmah dopalo, s obzirom na godišnje doba i tepmerature od oko 40°C u momentu kada sam počela da ga koristim. Potrebno je malo jače pritisnuti prstom da bi se balzam dovoljno otopio, ostao na prstu i tako lako naneo na usne. Dovoljna je zaista mala količina da se savršeno hidriraju usne i da taj osećaj na usnama dugo traje. Ja sam u potpunosti zadovoljna!

Miris balzama je prijatan i svež.


Ja bih ovaj balzam za usne na bazi bademovog i kokosovog ulja, kao i pčelinjeg voska, preporučila svima a kupovinu bih definitivno ponovila!

DA LI STE DO SADA ČULI ZA ZEEN NATURALS?
ILI PROBALI NEŠTO IZ NJIHOVE PONUDE?


Podelite:

2 komentara

  1. Први пут чујем за њих тек сада, захваљујући теби. Звучи одлично :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Novo je uvek zanimljivo :) Ja sam zainteresovana za parfeme :)

      Избриши