Treacle Moon Marshmallow Heaven krema za ruke


Na koju god kremu za ruke bez štetnih sastojaka naiđem po drogerijama, ja je kupim. Još ako je na akciji, tim pre 😊
Kreme za ruke, kao što već znaju svi koji me prate, su moja svakodnevna potreba, bez obzira na godišnje doba. Leti manje nego zimi, ali opet ne prođe ni dan a da ne namažem svoje prirodno suve ruke. Treacle Moon proizvode sam odavno zapazila po drogerijama, ali tek početkom ove godine sam nešto njihovo i stavila u svoju dm korpu 😊


Treacle Moon nam dolazi iz Ujedinjenog Kraljevstva a njihova misija je biti drugačiji od ostalih. Nisu prirodna kozmetika ali jesu vegeterijanska i veganska. Kod nas se mogu kupiti na više mesta, po drogerijama i marketima, a ono što sam ja videla je da imaju gelove za tuširanje i mazalice i pilinge za telo u jednostavnim pakovanjima lepih boja.
Ja sam se dvoumila između Marshmallow i Raspberry varijante i mislim da samo ta dva mirisa postoje u nezi ruku.


Ova krema za ruke dolazi u pakovanju od standardnih 75 ml i koštala me je 285 dinara. Pakovanje je plastično i zgodno za korišćenje dok je puno. Videćemo kako će se pokazati kada spadne na zadnju trećinu jer se ne može ravno postaviti da stoji na poklopcu, ako se razumemo 😊



Tekstura je bogato-balzamasta a miris predivan, sasvim blago šećerno-sladak i prilično dugo ostaje na rukama! U moju suvu kožu se lepo upija a zadovoljna sam i negom i hidratacijom, barem sada preko leta, mada verujem da će ovakva tekstura biti dobra i za hladne dane. Skroz sam zadovoljana i zainteresovana da probam još nešto od njih, mada preporučujem pogled na sastav pre kupovine ako pažljivo birate svoju kozmetiku 😊


Ono što mi se ne sviđa je što je celo pakovanje ispisano na nemačkom, pa oni koji ga ne razumeju, teško da mogu razumeti više od reči "balsam", "Hande", "aprikosenol" i vitamin E 😀. Malo napredniji će razumeti da je ova kremica namenjena suvoj koži i da u sebi nema silikone i parabene. Naša deklaracija je siromašna i sadrži verovatno samo ono što po zakonu mora. Ja bih rekla da Treacle Moon dolazi iz UK-a ali da je celokupna proizvodnja u Nemačkoj.


Kada dođemo do sastava, vidimo da zaista nije loš, da u velikoj meri, osim vode, imamo i glicerin, ulje semenku grožđa, kokosovo ulje i ši puter pa je jasna namena za suvu kožu. Osim malo sintetike, ovde zaista ne treba ništa da nas brine. Ne znam da li je situacija ista i sa ostalim njihovim proizvodima, ali proveriću drugi put u nekoj od drogerija.

JESTE LI PROBALI TREACLE MOON KOZMETIKU?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?


Podelite:

12 komentara

  1. Nisam je probala, ali meni je pakovanje mnogo zanimljivo :D

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  2. Gledala sam recenzije nekih jutjuberki vezano za njihove losione, neke su oduševljene, neke sa suvljom kožom baš i ne.
    A kad smo već kod drogerijskih proizvoda dobrog sastava naletjeh slučajno na Solea losion u bjelom pakovanju sa pumpicom (400ml) jaako dobrog sastva, divan klasični "stari" Solea miris, tekstura rjeđa i lako razmaziva ali hidrirajuća, bez alkohola, parabena, fenoksietanola, boja i materija životinjskog porjekla, derivata nafte, zaista pogledaj. A vidjela sam i jedan puter za tijelo marke Top Ten, divan, gust, mirisan sa veoma dobrim sastvom, ne sadrži parabene, parafine, mineralna ulja, sadrži fenoksietanol pri kraju INCI što je skroz ok meni. U bjelom je pakovanju, glavni sastojak se ši puter i kokosovo ulje ali ima još niz dobrih sastojaka pa potraži i taj. Eto, ako budeš vidjela neki od njih javi mi šta misliš :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nedo, draga :*****
      Sada si me baš zainteresovala za te losione, moraću to prvom prilikom da proverim i odmah javljam! :D

      Избриши
  3. Evo i recenzija za ovaj puter
    http://chedana.blogspot.rs/2015/06/top-ten-hawaiian-cocktail-body-butter.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. A evo i kako izgleda losion
    https://shop.lilly.rs/srpski/proizvod/solea-fast-hydration-losion-za-telo-400ml-14272

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno zainteresovana za oba! Nadam se da Solea nije povučen iz prodaje, nego da im je samo nestalo zaliha :/

      Избриши
    2. Mislim da je možeš naći i u Univeru, Idei i tako to ;)... A možda i u DM. Moja drugarica je kupila u Univeru na nekoj akciji.

      Избриши
    3. Baš ću potražiti gde god budem išla u takvu neku kupovinu! :)

      Избриши
    4. Naišla sam na Soleu u Rodi danas. Ima dimetikona u sebi :(

      Избриши
  5. Obozavam njihove proizvode :) mirisu najlepse moguce :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu pakovanja u tako slatkim bojama da nemaju i sladak miris :D

      Избриши