Potrošeno u junu


Ovo je presedan! Mislim da nikada nisam dokrajčila manje proizvoda nego prošlog meseca i to me je toliko zbunilo da sam počela da se pitam da nisam ambalažu nekog proizvoda greškom ubacila u pravu korpu za otpatke 😀. Jesam bila zauzeta, ali ne verujem da sam to zaista i uradila jer meni je bacanje prazne ambalaže u posebnu kesicu postalo navika, s obzirom da ovakve tekstove pišem svakog meseca već par godina unazad 😊. Da ne dužim mnogo, tako je - kako je, a sada ću na brzinu zaokružiti priču o ova četiri proizvoda.

1. Marigold hidrolat muskatne žalfije, o kojem sam prvi put pisala ovde, je druga bočica po redu ovog hidrolata ovog proizvođača 😊, međutim ostala sam razočarana mirisom, koji mi je prvi put bio fenomenalan. Verujem da je cela serija Marigold hidrolata imala neku grešku što se mirisa tiče jer su sva tri koje sam naručila imala taj neprijatan miris. Ne bih ni znala da šest meseci pre toga nisam probala njihovu Muskatnu žalfiju i oduševila se mirisom 😟 Sa učinkom na licu nisam imala problema, ali me je to malo i nateralo da probam i neke druge proizvođače. Ne znam da li se situacija u međuvremenu popravila?

2. Mareea hidolat semena šargarepe, o kojem sam pisala ovde, sam baš brzo potrošila jer sam ga koristila 2-3 puta dnevno + po dve kašicice dva puta nedeljno za pripremanje maske sa rasul glinom. Miris nije lep ali koži je lepo prijao. Zadovoljna sam.

3. Sabi balzam za usne Jagoda, o kojem sam pisala ovde, je divan balzam za usne koji sam uz slast trošila mesecima! Mnogo sam zadovoljna pakovanjem, učinkom, mirisom, postojanošću... pravi savršeni kućni balzam!

4. Flormar lak za nokte u nijansi Baroque Bordeaux, o kojem sam pisala ovde, je bio jedan od mojih omiljenih zimskih lakova i definitivno ću ga opet kupiti ako ponovo naletim na njega 😊


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA OVIM PROIZVODIMA?

 

Podelite:

4 komentara

  1. Одговори
    1. Jeste jedan od najslađih koje sam imala, a i limena pakovanja stvarno najduže zadržavaju svežinu proizvoda!

      Избриши
  2. Nisam ih probala, ali jako dugo želim da probam Sabi kozmetiku ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ih dugo samo merkala a onda prošle godine odlučila da ih probam :)

      Избриши