Planeta Organica Organic Olive gel za tuširanje


Oni koji me redovno prate znaju koliko sam se navukla na Planeta Organica kozmetiku krajem prošle godine i pokupovala svašta nešto što me je interesovalo. Ovaj gel za tuširanje sam naručila još negde krajem zime/početkom proleća a tek od skora ga zapravo i koristim, usled nagomilavanja, čemu sam sklona.


Tada sam otkrila da Dodir Prirode M ima bolje cene od drugih, ali i besplatnu dostavu za narudžbine preko 2000 rsd (i onda otkud nagomilavanja! 😊) pa je ova Organska Maslina završila kod mene! Imala sam i balzam za kosu iz iste linije, koji mi se dopao. Već sam spominjala da je miris isti kao nekadašnja Avon Planet SPA kolekcija sa maslinovim uljem, ali i kao Baikal Herbals Detox krema za lice. Ko ne zna, to je neki neutralno-kiselkasti miris. Ne zadržava se preterano dugo na koži.


Organic Olive gel dolazi u izdašnom pakovanju od 360 ml i koštao me je 330 dinara, a tu cenu ima i sada u online prodavnici Dodir Prirode M. Dozator-pumpica omogućava lako korišćenje i ne predstavlja nikakav problem, kao neki slični 😖
Sama tekstura je gotovo kremasta i ne pravi bogatu penu, što ja volim, jer imam suvu kožu tela. Ovaj gel je dodatno ne isušuje ali ja ipak nanesem sloj neke mazalice jer sam pocrnela i moram se bogato hidrirati i tokom leta, ili baš zbog leta 😖


Svakako se slažem sa proizvođačem da ovaj gel daje osećaj svežine i čistoće, naravno, i da je formula blaga.
Kao što vidimo iz sastava, ime ovog gela nije čisto marketinški dobio naziv Maslina. Maslinovog ulja ima dosta za ovakvu vrstu proizvoda a od biljnih sastojaka ima i par ekstrakata (verovatno) sibirskih divljih biljčica. Po ovoj ceni, ali i po učinku, ovo je super tuširalica koju bih definitivno opet kupila a i preporučila svima 😊.


KOJE PLANETA ORGANICA PROIZVODE VI VOLITE?


Podelite:

2 komentara

  1. Чини се одличан производ по веома прихватљивој цени.
    Њихови производи су ми дражи од Сиберикиних.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste. I meni su draži gotovo po svakom parametru :)

      Избриши