Organic Shop Body Desserts mus za telo Badem & Med


Body Desserts kolekcija me je odmah privukla pakovanjem. Ne volim duboka pakovanja jer imam kratke prste, ali ovo je dovoljno široko i omogućava lako korišćenje proizvoda do zadnje kapi. Međutim, nije to ono što me je vizuelno privuklo 😊 već izgled kafe za poneti i veselo šarenilo.


Ova linija sadrži mazalice i pilinge za telo a ja sam za probu odabrala mus Badem & Med. Kupila sam ga u Natura Siberica radnji i platila 638 rsd, što je cena na popustu (bez popusta je nekih 800 rsd). Može se kupiti i online. Pakovanje sadrži 450 ml proizvoda i potrajaće duži vremenski period i zbog svoje teksture koja je lagana i dovoljna je mala količina nakon tuširanja, pogotovo po ovim vrelim danima.


Jedino što mi se ne sviđa je što nema zaštitnu foliju, pa se ne zna da li je ovaj mus neko otvarao pre mene.
Kao što sam rekla, tekstura je lagana, ista kao njihov mus Burbon Vanila. Brzo se upija u kožu i suvokošci ne treba da se plaše nelagodnog osećaja neupijanja po ovim vrućinama. Kako sam ja već pocrnela, imam potrebu za jačom hidratacijom.
Miris je prijatan i definitivno sam ga već osetila u nekom proizodu, ali ne mogu da se setim tačno šta je u pitanju. Ne podseća me ni na badem ni na med, ne znam čak ni u koju bih ga kategoriju svrstala, definitvno je miks nekoliko njih, ali se ne zadržava nešto dugo na koži.


Sve u svemu, ja sam skroz zadovoljna i definitivno bih ga kupila opet. Naravno da prvo želim da probam i ostale mirise i teksture, ali bih se tokom letnjih meseci prvo uhvatila za museve 😀


DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ BODY DESSERTS KOLEKCIJE?
KOJI JE VAŠ OMILJENI ORGANIC SHOP PROIZOD?


Podelite:

0 komentara