Natura Siberica hranljivi balzam za veći volumen kose

Foto: NaturaSiberica.rs

Neki od vas možda pamte koliko sam bila oduševljena šamponom iz ove Natura Siberica linije. Sećam se da sam htela da ih isprobam odjednom, ali tada nisam mogla da pronađem balzam. Bobica mi je toliko testera dala da sam ga ja nekako previdela, pa sam mislila da sam pomešala da imam i jedno i drugo 😊. Eto, sudbina nije dala, ali danas znam da je tako bolje jer bih onda celokupno oduševljenje šamponom verovatno prepisala balzamu 😏


Full size pakovanje sadrži 400 ml i košta 1000 dinara, što je malo jača cena. Može se kupiti u Natura Siberica radnjama i online. Nešto malo drže i dm, Lilly, Roda i još neke manje prodavnice.

Tekstura balzama je neke srednje gustine a miris je blag i ne zadržava se dugo u kosi.


Proizvođač preporučuje da se nakon nanošenja malo masira kosa, sa čime se do sada nisam susretala. Jasno mi je da se masira teme, ali ne znam koliko ima smisla masirati krajeve kose. Ne znam da li sam izdržala pola minuta 😊 a onda sam ga ostavila da stoji na kosi nekih 10-15, iako proizvođač preporučuje kraće (2-5 minuta). Kod mene se uvek bolje pokaže duže držanje.

Očekivano, kosa je tokom ispiranja mekana i svilenkasta. Nakon sušenja je baš mekana i flafi, što bi se po Vuku reklo 😀. Meni se taj bebi i poletan osećaj sviđa a bezobzira na to, nema elektriciteta! Međutim, već sutradan su krajevi bili mnogo suvi pa sam morala da stavim Olival ulje.

U principu, ovaj balzam (kao ni cela kolekcija) ipak nije namenjena suvoj kosi, pa ne mogu nešto ni da se žalim. To što mi je šampon toliko prijao me sada još više čudi!


Kada je neki proizvod za kosu namenjen povećanju volumena, za mene je to znak da je namenjen masnoj kosi, koja uglavnom ima problem sa volumenom. Natura Siberica kaže da je namenjen svim tipovima kože, a ja bih rekla da za suvu ipak nije, mada ne znam koliko bi kontinuirana upotreba ili veća količina balzama promenila stvar?
Volumena, zaglađivanja i sjaja ima, ali se sa navodima da oporavlja oštećenu kosu ipak ne bih složila, naprotiv.


Neko mi je nekada rekao da Natura Siberica balzami u sebi imaju silikone, što se meni ne sviđa. Kada sam sama pogledala celokupan sastav, ipak je dobro što ih nema u velikoj količini. Pre njih ipak imamo bogatstvo u biljnim uljima i ekstraktima. Mada slažem se da sastav nije savršen i u potpunosti prirodan, i da se mogu naći bolji 😊

DA LI STE PROBALE NATURA SIBERICA BALZAME ZA KOSU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

4 komentara

  1. Волим блогове и текстове из којих могу нешто да научим, као нпр. код тебе. Хвала :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko sam samo ponosna kada neko kao ti, Bobi, to kaže! Neizrecivo! :*

      Избриши
  2. Obozavam njihove proizvode za kosu, posebno masku. :) <3

    ОдговориИзбриши