Fresh Line mleko za telo Orpheus & Eurydice

Foto: FreshLine.gr

Nakon Kasandre i Selene, dođosmo do Orfeja i Euridike, naravno, zahvaljujući Bobici 💜. Ovaj mitski par je i ime Fresh Line linije za negu tela a ja sam probala tester mleka za telo.


Ovo mleko za telo je moguće kupiti u većoj i manjoj mililitraži. Bočica od 250 ml košta nepunih 21€ a manja, od 60 ml košta gotovo 6€. Proizvođač je celu kolekciju namenio ušuškavanju i umirivanju i sa ovim se baš ne slažem! Mene ovaj miris, suprotno, razbuđuje jer je previše zagušljiv i opor.


Tekstura je baš mlečna, lagana i brzo se upija. Kao i kod svakog Fresh Line mleka do sad, hidratacija nije na preterano zavidnom nivou, ako vam je koža prirodno suva. Moja ga upije za čas a namirisana ostaje ceo božji dan 😊 što je već standardno za Fresh Line testere.

Kako Orpheus & Eurydice linija ne spada u luksuzne, nema šljokica u sebi. Međutim, miris je baš oporo vanilast i težak čak i za letnje noći.


Baza sastava je ista kao i kod ostalih Fresh Line mleka i to je sve dobro, ali onda opet dolazimo do one diskutabilne forme vitamina A i male količine sintetike koja nam kvari sreću 😊

Moja rang lista se ne menja: Kasandra je i dalje glavni favorit i miljenica, a Selena je prva pratilja. Orfej i Euridika neka budu dovoljni sami sebi 😄 Ali uskoro im se pridružuje još jedna ženska koja, ako sada ne pomuti konce, onda nikad neće 😃


Podelite:

2 komentara

  1. Не верујем да ће Касандри ико помрсити конце, али хајде да сачекамо :)

    ОдговориИзбриши