Fresh Line Cassandra Milk de Sucre (Šećerno mleko)

Foto: FreshLine.gr

Neću vas držati u petominutnoj neizvesnosti, odmah ću vam reći da je ovo toliko dobro mleko za telo da će verovatno biti nešto najbolje što sam probala u ovoj godini!
Naravno da zahvalnost dugujem Bobici koja mi je poslala uzorak (i) ovog mleka, ali i još nekoliko drugih Fresh Line proizvoda, koje sad sa nestrpljenjm čekam da probam i vidim da li su svi ovako fantastični!

Inače, Fresh Line je grčka kozmetika inspirisana prirodom i tradicijom i postoji još od '92. godine. Ja se nisam susretala sa ovim proizvodima a koliko vidim na sajtu, osim u Grčkoj, mogu se kupiti u Albaniji, Jermeniji, Kipru, Nemačkoj, Gruziji, Kazahstanu, Rusiji, Tajvanu, Ukrajni i čak SAD-u. Na moju preveliku žalost, Srbije nigde 😭

Ono što se još može saznati na sajtu je da imaju širok asortiman proizvoda i kompletnu kozmetiku za kosu-lice-telo. Kolekcije nose ima po grčkim bogovima i boginjama, i sve nekako obiluje tradicijom na potpuno moderan, i rekla bih, luksuzan način.
Linija Cassandra sadrži proizvode za telo sa vanilom, medom i geranijumom. Bobica je probala kremu za telo i pročitavši njenu recenziju, shvatam da cela linija miriše tako dobro! Ljudi moji, to je tako dobar i senzualan miris koji se zadržava satima i satima i ja bih ovaj proizvod koristila bukvalno kao parfem! Slatkih, šećerastih mirisa je svuda oko nas ali ovaj je nekako poseban u smislu da je baš seksi na ženstven način, ne devojački. Ja bih ovde zamislila slogan Schweppesa: Za žene. Ne za devojke. Verujem da tu rade geranijum ili sandal i pačuli, koje proizvođač pominje na sajtu, ali da je miris predivan, da definitivnu skreće pažnju i da je nešto na šta želite da mirišite stalno - jeste!


Full verzija ovog mleka dolazi u pakovanju od 200 ml i košta 23.50€, što na prvi pogled deluje skupo, ali kako je bolji od gotovo svakog parfema koji sam probala, cena počinje da mi deluje pristupačno!
Vidim da se može naručiti i preko njihovog sajta, ali se ne bih usudila, sa našim carinama i shipinzima. Ali znam šta će mi biti prvo na listi za kupovinu ako se uputim u krajeve gde se prodaje ☝


Tekstura je baš mlečna i potrebna je mala količina da se nanese na telo, a o mirisu da ne govorim! Ma kapljica je dovoljna da poludim od oduševljenja!


Štedljivo mažem ❤ ali morala sam da vam pokažem da u sebi ima čak i delikatne šljokice i to izgleda fantastično na preplanuloj koži. Savršenstvo od mleka za telo!


Proizvođač još obećava mekoću kože i elastičnost, i ja bih se složila i potvrdila. Međutim, moj najveći utisak je taj gourmet miris, sa ženstveno-senzualnim karakterom, kako kažu. Velika, velika šteta što nam nisu bliže!


A kako mene sastav ume da razočara, tako me je razočarao i retinyl palmitate (forma vitamina A) koji ne bi trebalo da se nađe u proizvodima koje koristimo dok se izlažemo suncu. Dosta polemika se vodi da li da se izbegava samo u proizvodima za sunčanje, ili u svemu što ide na kožu danju, ali što je sigurno - sigurno je. Osim toga, ima tu i malo sintetike, lilial o kojem sam već kratko pisala, ali i aluminijum. Stvarno bi mogli da izbace ta sranja 🙊 i da budu savršena kozmetika!

DA LI STE NEKADA ČULI ILI PROBALI FRESH LINE KOZMETIKU?


Podelite:

2 komentara

  1. Веома поетску рецензију си написала, дивно :)
    Мило ми је да ти се свидело, мириси су ипак индивидуално примамљиви. Ја сам га, такође, прво пробала као тестер... и одушевила се. У ствари, то ми је прва крема за тело коју сам купила, баш због изванредног мириса који се дуго задржава не само на телу већ и на одећи.
    Купила сам из те линије и водицу за тело (не знам како се то каже), не сећам се да ли је чланак о парфемима објављен.
    Изванредни су. То несавршенство у саставу апсолутно занемарујем.
    Својевремено су имали продају у Београду, мислим у Делта Ситију, вероватно су скупи за наше услове.
    И ја имам друге тестера, али не стижем да пробам.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da su se prodavali kod nas, šteta što se više ne prodaju :( Jesu skupi, ali ovoliko raspamećivanje mirisom i dugotrajnošću ipak vredi!
      Ja baš jedva čekam da probam ostatak, a i tvoje utiske da pročitam! :D

      Избриши