Elizabeth Arden Eight Hour Cream intenzivni tretman za ruke

Foto: ElizabethArden.com


Ko nije bar čuo za Elizabeth Arden kozmetiku i šminku, on definitivno ne živi na ovoj planeti! Šalu na stranu, ova američka kozmetika je nastala pre više od jednog veka, dobitnici su silnih nagrada, velike zvezde su zaštitna lica a neki od njihovih parfema npr. se prodaju godinama i godinama. Za naše uslove i džepove su skupi i naravno da nemamo celokupnu ponudu. Parfemi su najrasprostranjeniji a preparativa i dekorativa se mogla naći u Jasmin drogeriji, koliko ja znam.
Lično, nikada nisam probala ništa iz njihove ponude a onda su se u jednom od Bobicinih paketa našle dve kesice uzorka Eight Hour Cream tretmana za ruke ❤


Full verzija ovog tretmana dolazi u pakovanju od standardnih 75 ml a cena joj je 22$. Kod nas je, naravno, bila malo skuplja 👎. Eight Hour Cream je ime za celu liniju, u koju spada nekoliko proizvoda za lice i telo, i svi obećavaju tu osmočasovnu negu i bogatu hidrataciju.


Tekstura kreme je masna i gusta pa je dovoljna sasvim mala količina koja se lako utrlja u kožu i sasvim oporavi suve delove. Ono što mi se posebno svidelo je da i na velikim temperaturama nema osećaja težine i otapajuće vlage, a možda je samo ključ u mojoj suvoj koži ruku i ne preterivanju sa količinom? U svakom slučaju, meni je odgovarala!
Ono što je njena jedina mana je jak biljno-čajni miris, koji nije baš prijatan, a nije kao i da izvetri odmah 😀.
Pravo vreme za njeno korišćenje je definitivno period kada dođu problemi sa dehidratacijom ili jakom suvoćom kože ruku. To se kod mene dešava zimi, tokom velikih minusa, ali kako mi je koža tela generalno suva, bogata hidratacija mi uvek prija. Možda bi se pun potencijal obnove sa ovom kremom pokazao tokom zime, ali ja nisam mogla da izdržim da čekam toliko 😁


Kada sam potražila sastav ove kreme na internetu, našla sam joj još jednu manu, osim mirisa, a to su silikoni, propilen glikol, SLS, iritirajući konzervansi...

INCI sastav: Water/Aqua/Eau, Cetearyl Alcohol, Decyl Oleate, Dimethicone, Butylene Glycol, Propylene Glycol Stearate Se, Sodium Cetearyl Sulfate, Allantoin, Parfum/Fragrance, Potassium Stearate, Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Sulfate, Bht, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool, Ethylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben.

Nakon svega, ne verujem da bih je ikada kupila i koristila, ali nije loše ponekad probati i takve proizvode, pogotovo ako su tako čuveni, da vidite šta (ne)propuštate 😏


DA LI KORISTITE ELIZABETH ARDEN KOZMETIKU?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?



Podelite:

4 komentara

  1. Да, на мирис те креме сви кукају. Рекла бих да је скупа, имајући у виду састав. У ствари, мислим да више кошта бренд него сама крема.
    Ја од ЕА имам неку шминку и веома сам задовољна.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To svakako, da se u cenu ugrađuje ime brenda. Danas i više nego očekivano.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Jeste skupo. Iako je tretmanska, opet je skupa. Ako pogledamo sastav, ništa nije toliko spektakularno da se ne može naći i za dvostruko/trostruko/četvorostruko manji novac. Ali, kao što već spomenusmo, nekad ime dosta nadogradi cenu :)

      Избриши