Dr. Organic Dead Sea Mineral Bio-Plasma Mud Mask

Foto: drorganic.co.uk

Dr. Organic je još jedan u nizu kozmetičkih brendova za čije sam postojanje saznala preko moje drage Bobice. Ova prirodna kozmetika iz Velsa se ne prodaje kod nas a uopšte nisam ni sigurna da li se može kupiti negde vam UK.

Kao što možemo zaključiti po imenu, a da nismo obmanuti 😉, Dr. Organic koristi samo prirodne i organske sastojke u svojim proizvodima koji su podeljeni u nekoliko linija koje su ime dobile po glavnom organskom sastojku, pa tako imamo npr. Aloe Vera, Coconut Oil, Lavander, Manuka Honey, Maroccan Argan Oil i još mnoge druge, pa i Dead Sea Mineral, gde spada i ova maska za lice, čiji sam tester probala.


Linija Mineral Mrtvog Mora 😊 je namenjena smirivanju kože i kose i sadrži proizvode za celokupnu negu! Maska za lice sa bio-plazmom i blatom namenjena je detoksikaciji lica a ima i podmlađujuća svojstva, kako kažu.
Standarno pakovanje sadrži 100 ml proizvoda i košta nešto više od 1000 dinara, što je za naše uslove malo jača cena.


Maska je prilično gusta i ima jači, biljni miris. Nakon 10 minuta držanja na licu, koža je malo i upila a nakon ne preterano teškog skidanja, nema nikakvog neprijatnog zatezanja i nezgodnog osećaja na licu. Lice je ugrejano prvih nekoliko minuta, a po ovim letnjim danima nije potreban dodatni sloj kreme preko.

Nakon 10 minuta


Kao što već svi negde znamo, proizvodi na bazi soli i blata mrtvog mora su uvek namenjeni masnijoj koži kojoj je potrebno dubinsko čišćenje, zbog raznih upala. Ova maska sadrži i klinički testiranu bio-plazmu koja bi trebalo da omogući još dublje čišćenje i stimulaciju regeneracije ćelija, sa čime se ja prvi put susrećem.
Nije zahvalno komentarisati učinak nakon samo jedne upotrebe. Tada samo mogu da primetim da li me nešto iritira ili ne prija, a toga nije bilo sa ovom maskom. Moje lice pune efekte pokaže posle 3 nedelje redovnog korišćenja, pa verujem da bi se to ponovilo i sa ovom maskom. Ovako, nakon samo jedne upotrebe, mogu da primetim da lice jeste dobro očišćeno, uglačano i osveženo. Verujem da bi nakon kontinuirane i duže upotrebe od, eto, maksimum 3 nedelje, utisci bili još jači i bolji.



Dugo nisam videla neki proizvod koji u svom većinskom sastavu nema vodu. Ovde je to sok lista aloje 💚 ali ima tu puno sastojaka koji zaslužuju pohvalu kao što su razne gline, irska mahovina, ektrakt planktona i još puno drugih. Ova maska, ali i cela linija proizvoda, zaista zavređuje pažnju i ima svaku moju preporuku, bar za probu.

DA LI STE ČULI ZA DR. ORGANIC KOZMETIKU?


Podelite:

4 komentara

  1. Школски пример добро написане рецензије. Написала си све што би ме могло интересовати.
    Чини се да је маска одлична, састав ми се веома допао, начин употребе...
    Нажалост, продавница на Кипру у којој се продавала та козметика је затворена. Да знаш да бих после ове твоје рецензије радо нешто купила од тог произвођача.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Bobi, drago mi je :*

      Ja sam nešto malo googlala i stvarno nisu nešto lako dostupni što je šteta, kada se pogleda šta sve imaju u ponudi. Ali zato živela ti meni i sve kiparske prodavnice koje si do sada posećivala :D

      Избриши
  2. U hrvatskoj je njihova kozmetika lako dostupna,ima u biobio,mulleru,i nekim biljnim ljekarnama. Imam njihove sampone od nara i manuka meda,regenerator od ruze a imala sam i dezodorane i sapune. Uglavnom sam vrlo zadovoljna,pogotovo sastavom jer im je na prvom mjestu aloe vera

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Blago vama! Baš me zanima kakvi su svi ti proizvodi!

      Избриши