Collistar hranljivo Anti-Frizz pakovanje za kosu

Foto: Eleven.se

Kao što već možda pretpostavljate, i ovaj tester sam dobila od Bobice a ovo je ujedno i prvi put da sam probala nešto od luksuznog brenda Collistar.
Kao što možda već znate, Collistar nam dolazi iz Italije a kod nas se može naći u Jasmin i Beautique drogerijama. Jačeg su cenovnog ranga i ja se zaista ne bih usudila da kupim nešto njihovo što prethodno nisam testirala!


Anti-Frizz pakovanje je povučeno iz prodaje a koliko sam uspela da vidim, cena mu je bila oko 2000 dinara. Full size pakovanje je sadržalo 200 ml proizvoda.
Ja sam bila baš uzbuđena da ga probam, najviše zbog samog brenda i očekivanja da mi od kose napravi čudo, u pozitivnom smislu. Jeste da nije zahvalno sastavljati recenziju na osnovu testera, ali prvi utisci nekada stvarno umeju da budu i konačni. Uostalom, testeri ovako skupe kozmetike bi i trebalo da nam objasne zašto je cena ovako visoka i dokažu nam da vredi.

Tekstura je prilično gusta a miris je gotovo voćkast. Proizvođač nudi dva načina korišćenja:


1) kao maska koja će se odmah isprati (što mi baš nije jasno zašto)
2) kao pakovanje koje ćemo držati 5-10 minuta.

Ja sam se odlučila za drugi način jer mi je kosa prirodno suva, gusta, kovrdžava i sklona mršenju a anti-frizz stvarčice su uvek dobrodošle!

Inače, za moju dužinu/gustinu kose kesice od 10 ml su definitivno male, posebno kada je sadržaj ovako gust, ali nema veze 😊

Po ispiranju kosa jeste meka, kao i kod svakog balzama/pakovanja. Kada se kosa osuši, dobijamo ipak pravo stanje a sa ovim pakovanjem je ono bilo srednje žalosno. Kosa je suva, krajevi pogotovo a od anti-frizz afekta stvarno nema ništa! Kosa je zahtevala sredstvo za smirenje u vidu Olival ulja. Nisam primetila nijedan pozitivan efekat, naprotiv. Kakva ishrana, kakvo olakšano češljanje, kakvi bakrači! 😊


Kao i kod svakog ne-prirodnog proizvođača, pogotovo luksuznog 😛, u sastav ulaze svakakvi čistači i ovlaživači (jeftini!), PEGovi, urea, silikoni, iritansi, sintetika, parabeni... srećom, ovaj proizvod ne ide diretno na kožu.

Po ovoj ceni, možete kupiti minimum 4 komada boljih maski/pakovanja, ako mene pitate! Ne znam da li bi se baš ovo pakovanje bolje pokazalo kontinuiranom upotrebom, ali ako se po jutru dan poznaje, daleko sam od zadovoljne!

DA LI KORISTITE COLLISTAR KOZMETIKU?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?


Podelite:

7 komentara

  1. Isto sam tako prošla i sa jednim Natura Siberica balzamom. Ni N od nege... a ovo je još skuplje :D Užas. Ubila bih se ako bih dala toliko para a proizvod ne da ne radi već pogoršava situaciju. Aliii zato se uvek može iskoristiti za brijanje nogu... vrlo luksizno brijanje nogu xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Слажем се. Изневерена очекивања су чест проблем код скупих производа. Што Ана рече, има много бољих производа који су ем јефтинији, ем бољег састава.

      Избриши
    2. Koji je to NS balzam bio? Da znam da ga zaobiđem :)
      I ja bih se ubila, a još i ne brijem noge pa nema ništa ni od tog luksuza :D :D :D
      Verujem da je ostatku sveta sa dosta višim standardom ova cena smešna, ali kod nas nije. Još ako se iščekivanja iznevere...

      Избриши
    3. Sa pasjim trnom http://www.naturasiberica.rs/ob-balzam-ostecena-kosa
      Imaju i masku za kosu iz te linije i ona je navodno dobra, nju sam prvenstveno i htela kupiti ali je tada nije bilo pa sam uzela balzam, misleći u čemu može biti tolika razlika... Jako sam pogrešila :(

      Избриши
    4. Hvala ti, sada ja neću da pogrešim :D

      Iz te linije već 100 godina imam ono ulje za suve krajeve, ali nikako da ga probam!

      Избриши
  2. Ја јесам користила Колистар, али само антицелулит и била сам задовољна. Одустала сам од њих пошто су безобразно скупи а ни састав ми се не допада.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se tvoje recenzije anticelulita :)
      Jeste, za naše uslove su čist luksuz a ako pogledamo sastav, naiđemo i na bezobrazluk :D

      Избриши