Aura Explicit hranljivi tretman sa arganovim uljem


Leto je pravo vreme za isprobavanje raznih kozmetičkih testera jer tokom letnjih meseci većina nas mnogo više putuje a za neka kraća izmeštavanja tester-kesice su savršeni izbor jer zauzimaju mnogo manje mesta a možemo biti sigurni da ćemo ih tamo negde i potrošiti. Balzami za kosu su pravi primer neophodnosti ovakvog pakovanja, čemu govori u prilog da se testeri istih i prodaju svuda oko nas.

Aura Explicit je do mene stigao (opet!) preko Bobice, koja koristi njihovu farbu za kosu, ali ne i balzam tj. kondicioner u kesici (o razlici se informišite ovde). Osim u toj farbi, ovu kesicu možete i kupiti i preko Aurinog online shopa, po ceni od 15ak dinara a ako niste znali, tamo je i besplatna dostava na sve porudžbine veće od 1000 dinara, što posebno pohvaljujem!

Tekstura ovog tretmana je neke srednje gustine a miris je prijatan i relativno blag, pa se ne oseća nešto dugo posle pranja. Proizvođač preporučuje da se drži samo 2 minuta na kosi, ali ja ga držim bar 10 minuta, jer već znam da moja suva i gusta kosa zahteva duže i jače delovanje od propisanog.
Tokom ispiranja kosa je super meka a ono što je iznenađujuće dobro je da kosa ne zahteva dodatno smirivanje nakon sušenja.


Slažem se da je kosa hidriranija i regenerisana a nema ni elektriciteta i neposlušnosti.


Kada dođemo do sastava, jasno nam je zašto je ovaj kondicioner samostalno dovoljan da smiri i uglača suvu i neposlušnu kosu - između ostalog jer sadrži silikone. Već sam govorila da silikoni nisu štetni ako ih koristimo na krajevima kose, ali ja lično ne volim tu, nazovimo, fejk mekoću jer su za mene silikoni uvek šminka, nešto što leči posledice ali ne i uzrok. Skoro sam negde pročitala najslikovitije moguće objašnjenje dotičnih, a to je najlon kesa.
Osim toga, ne sviđa mi se ni propilen glikol, ni behentrimonijum hlorid, ali ni jači konzervansi, mada Aura ni ne predstavlja svoju kozmetiku oslobođenom od štetnih sastojaka, mada nam je poznato da se trude da isprate neke trendove 😊

Sve u svemu, ovaj tretman je definitivno dobar izbor za kraća putovanja i ako želite da redukujete sadržaj nesesera prilikom istih. On će definitivno biti 2u1 proizvod: balzam i sredstvo za smirenje kose nakon sušenja 😀

DA LI KORISTITE AURA PROIZVODE ZA KOSU?
KAKVA SU ISKUSTVA?


Podelite:

2 komentara

  1. О, да, тестери су одлична ствар за путовање а сад први пут чујем да их продају!
    Ја сам задовољна њиховом фарбом за косу. Користим је годинама и свиђа ми се што не мењају гаму производа непрестано као неки чије сам фарбе раније користила - таман нађем одговарајућу боју а они је укину. Имам много интересантнијих ствари у животу уместо трошења времена на тражење одговарајуће нијансе. Тако да хвала Аури :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, ja stalno viđam neke testere koji se prodaju i po supermarketima!
      Što se farbe tiče, skroz si u pravu! Zadnjih godinu dana farbam samo pramenove i svaki put kupim novu farbu. Onu koju mi odgovara povuku ili ne uvoze, a onda promenim još 3 da nađem odgovarajuću nijansu kod drugog proizvođača! Velika je sreća naći nešto što odgovara i ne strahovati da će je ukinuti ili povući!

      Избриши