Potrošeno u maju


Konačno je došlo (temperaturno) leto i ja svaki trenutak koristim da sam na otvorenom, pa pisanje malo kasni. Ove tople dana sam baš dugo iščekivala i sada nadoknađujem sve kiše koje su me zakivale za kuću.
Maj je bio sav promenljiv a u kozmetičkom smislu ga pamtim po Bobicinim poklonima 👄. U nastavku pročitajte šta sam sve potrošila u mesecu koji je iza nas.


1. Organic Shop gel za tuširanje Marakuja & Kakao, o kojem sam opširnije pisala ovde, je dobar gel tropskog mirisa koji je definitivno otvorio vrata isprobavanju drugih mirisa i ukusa 👌

2. Planeta Organica balzam za kosu Organic Olive, o kojem sam opširnije pisala ovde, sam  od zimus malo zapostavila, da bih mu se baš u maju vratila i potrošila ga do kraja. Dobar balzam koji drži pod kontrolom moju suvu i kovrdžavu kosu.

3. L'Oreal Extraordinary Clay balzam za kosu, o kojem sam opširnije pisala ovde, je odličan i jedino mi smeta njegov prejak miris.

4.  Alverde serum za nokte, o kojem sam opširnije pisala ovde, je ok za blage do srednje probleme sa zanokticama. Za jače probleme je nedovoljan ili slab. Za nokte predpostavljam da je dobar.

5. Essence I Love Extreme Crazy Volume maskara, o kojoj sam opširnije pisala ovde, mi je prvih mesec/mesec i po dana bila odlična a onda je počela mnogo da mrljavi, da pravi nered i da zahteva dodatni oprez, pa mi je početno oduševljenje malo opalo.

6. Flormar lak za nokte u nijansi Rose Classic, o kojem sam opširnije pisala ovde, me je baš lepo poslužio i ima svaku moju preporuku!

7. Sapun za lice od kokosovog ulja sa kojičnom kiselinom, o kojem sam opširnije pisala ovde, mi najviše odgovara tokom viših temperatura. Odlično čisti i zaista posvetljava kožu, što se primeti posle višemesečnog korišćanja. Tu sam malo podeljena jer ne volim da mi leti lice bude svetlo - svetlije od tela (što obično i biva, nevezano za posvetljivače) a opet mi ga lica tada najbolje podnosi. Zimi, kada mi boja nije toliko bitna, lice ga malo teže podnosi jer ima tendenciju da isuši kožu.

8. Ulric de Varens Mini Love parfem, o kojem sam opširnije pisala ovde, je odličan i jeftin parfem za svaki dan. Trajnost mu nije jača strana, ali s obzirom na njegovu cenu, sve je i više nego pozitivno i ima moju preporuku.


DA LI STE PROBALE NEŠTO OD OVIH PROIZVODA?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?


Podelite:

4 komentara

  1. Bas mi je cudno za Essence maskaru :/ ja se u nju kunem godinama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, pomislila sam da je možda takva posle nekog vremena, ipak je jeftina maskara... Prvih mesec dana je bila skroz super,a onda malo po malo je počelo da "izlazi mnogo", da "ostaje" duž cele četkice, da se gomila... Mogla je da se koristi, samo je moralo da se pazi. Nije neka šteta, za maskaru tog cenovnog ranga 2-3 meseca korišćenja je "puna kapa", ali ne verujem da ću je opet kupiti :)

      Избриши
  2. Мало терминологије... Видим да Рускиње разликују балзам од кондиционера (ја сам мислила да је то исто). Ускоро ћу објавити чланак и о томе, лепо време па не стижем да напишем :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam sigurna da se tokom devedesetih kod nas koristila reč kondicioner. Onda je došao balzam, kratko su se koristila oba termina, da bi ga balzam brzo totalno potisnuo! Nisam o tome uopšte pre razmišljala a sada me baš zanima tvoje istraživanje! :)

      Избриши