Planeta Organica Tajlandski SPA pena za kupanje


Planeta Organica je stalno na mojim policama, ali nikada nisam probala ništa za kupanje! A onda se pojavila Dobra Vila Bobica 💖 a u njenim paketima se našla i ova pena za kupanje.
Lično preferiram brzinsko tuširanje stojeći 😀. Sedenje u kadi mi je malo zamorno, dosadno i ne baš prijatno. Kad malo bolje razmislim, ja ništa ne volim da radim sedeći! (Osim da pišem recenzije 😊) Čini mi se da ne bih umela da se našminkam sedeći, ili da očešljam kosu, ispletem pletenicu i sl. Mislim, verovatno bih umela ali to nije položaj tela u kojem sam ja navikla da radim te neke, 'ajmo reći, beauty rituale. Ne znam da li to ima veze jedno sa drugim uopšte?


Iako nisam imala u planu da se potapam, odlučila sam da ovu penu koristim tokom tuširanja. Možda neće biti iskorišćena njena prava svrha i možda neće pokazati svoj puni potencijal, ali bitno je da korišćenje bude prijatno, zar ne? 😊

Inače, pena dolazi u prostranom plastičnom pakovanju od izdašnih 450 ml. Kod nas se može kupiti u On Shopu i košta 800 dinara.


Ova pena je izuzetno bogate, lepljive teksture. Obilato miriše na pačuli, pa ko ne voli te indijske teške mirise, sandalovina i slično, neće voleti ni ovaj. Ni ja nisam neki ljubitelj ali kako je to prevashodno sredstvo za kupanje i kako sam miris nije toliko jak nakon ispiranja, posle nekoliko korišćenja sam se već navikla.
Inače, takvi mirisi u sredstvima za tuširanje leti umeju neverovatno da prijaju jer tokom tuširanja baš hlade. To sam primetila kod sapuna sa sandalovinom, ali i sada sa penom sa pačulijem.


Penu koristim tako što u mokru kožu utrljavam malo ove pene koja se u dodiru sa vodom opušta, razlaže i lepo čisti i osvežava. Osim toga, najbolje svojstvo joj je što ne isušuje ni malo, pa moja suva koža ne zahteva nanošenje losiona ili mleka za telo, a to se meni dešava jako, jako retko!
Sviđa mi se kako ova pena čisti i osvežava kožu tokom vrućina, takođe. Ne znam da li bih je baš kupila i sledeći put, ali je sasvim lepo koristim, gotovo svakodnevno.


Očekivano bogat sastav ove kreme sadrži jojobino ulje, ekstrakt frandžipanija, roze orhideje, ulje pačulija, limete i ulje nane (koje je verovatno više zaduženo za ono hlađenje), između ostalog. Jasno je zašto je nega u potpunosti zagarantovana! Moje lično mišljenje je da je ova pena idealna za suvu kožu tela!

DA LI KORISTITE PENE ZA KUPANJE?


Utisci nakon potrošenog proizvoda su na ovom linku.

Podelite:

2 komentara

  1. Баш ми је мило да си јој нашла намену и да ти прија. Нисам се сетила да је тако пробам. Моја ћерка је то исто урадила са пеном за купање Натура Сиберика Crazy Desserts за коју данас објављујем рецензију, њој се свидела а мени не.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bih sa svakom penom prabala (i) tako :D Kada je proizvod kvalitetan, uvek mu se nađe neka namena <3

      Избриши