Masterskaya Olesi Mustaevoi balzam za kosu sa uljem brokolija


Masterskaya Olesi Mustaevoi brend mi je mnogo simpatičan i kada mi je Bobica poslala link balzama za kosu koji će mi pokloniti i kada sam pročitala o čemu se radi, pomislila sam "Ovo je next big thing!" u proizvodima za kosu. Jedva sam čekala da stigne a danas vam prenosim utiske posle 2-3 nedelje korišćenja.


Inače, ovaj balzam dolazi u pakovanju u kakvom se obično nalaze maske za kosu. Na pakovanju piše da je ovo balzam-kondicioner. Naša Bobica je uskoro obećala tekst demistifikacije termina balzam i termina kondicioner, tako da jedva čekam da to naučimo i namerno nisam htela da tražim nešto po googlu jer želim da to pročitam kod nje 😊.


Balzam dolazi u pakovanju od 120 grama i košta 350 rublji što je gotovo 700 dinara! Za ovu gramažu, balzam je definitivno na skupljoj strani! Ispod poklopca ima zaštitnu foliju, što uvek cenim.


Tekstura je gusta ali mekana, prijatnog mirisa koji baš ne umem da okarakterišem, ali mislim da osećam eterično ulje ylang-ylanga, koje je zastupljeno u sastavu. Proizvođač preporučuje da se na kosi drži 2-5 minuta, ali ja ostavim minimum 10 jer sam tako navikla a duže držanje balzama uvek pruži bolji efekat na mojoj kosi.
Proizvođač preporučuje da se pre nanošenja balzama na farbanu ili jako suvu kosu osuše krajevi, što sam ja radila peškirom, kojim bih se trudila da upijem što više vlage sa tek oprane kose. Nije moguće da kosa bude potpuno suva, a možda je trebalo da sačekam da se cela kosa skroz osuši pa da onda nanesem balzam? Međutim, to je baš zamorno i morala bih dva dana zaredom da perem kosu 😐


Kao što sam već rekla, mnogo sam očekivala od  ovog balzama s obzirom na navode, uz korišćenje Google Translate-a. Ulje brokolija bi trebalo da bude melem za suvu kosu a najveći utisak na mene je ostavio naziv silikon od povrća odnosno da nešto na prirodnoj bazi može omogućiti efekte koji daju balzami sa silikonima.
Oni koji me redovno prate, znaju da je moja kosa prirodno suva i kovrdžava pa joj je potrebna baš bogata nega da bi ona bila mekša i da se ne bi mrsila i elektrisala. Gotovo nijedan balzam to samostalno ne može da joj pruži, tako da uvek imam i neku uljanu mešavinu koja će je, nakon sušenja, malo smiriti.
Na moju veliku žalost, ovaj balzam nije zadovoljio sve moje potrebe 😩 Kosa jeste fina tokom ispiranja, ali kada se osuši i dalje deluje suvkasto i malo kruto na dodir. Na blogu Zdrava kosa Aleksandra objašnjava da takav efekat uglavnom daju proteinska pakovanja pa je možda ovaj balzam više za tu namenu, dok je meni više potrebno nešto za bogatu hidrataciju?
U svakom slučaju, ubeđena sam da bi nekome sa ne tako suvom kosom više odgovarao. Sa masnom i normalnom, kraćom (zbog gramaže) i manje gustom. Ja ipak moram da dodajem (trenutno) Olival ulje na krajeve, ali to je situacija sa gotovo svakim balzamom 😊


Što se sastava tiče, možemo videti da je ulje semena brokolija tek u drugoj polovini, kao i ši puter. Ne znam da li bi trebalo da prihvatim činjenicu da moju gustu i tešku kosu teško da mogu smiriti uz pomoć bilo kog (prirodnog?) balzama ili da ganjam dalje ulje brokolija u većoj količini? 😁


DA LI STE PROBALI NEŠTO SA ULJEM BROKOLIJA?
KAKVA SU ISKUSTVA?


Podelite:

5 komentara

  1. Баш ми је жао. Ја сам добила тестер прошле године (исто паковање само мање) али мени исправља косу. Да ли је овај балзам теби исправио косу?
    Сви ти препарати се наносе на влажну, пешкиром добро просушену косу.
    Балзам се наноси само на корен а кондиционер само на остатак косе али никако на корен - то је основна разлика према руској терминологији.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Исправка мог коментара, требало је да пише овако: Балзам се наноси и на корен и на косу а кондиционер само на косу, не и на корен.

      Избриши
    2. Nije ispravio ni malo! O.o
      A vidiš, ovo je balzam-kondicioner. Što li onda nisu napisali samo balzam?
      Možda treba više da osušim kosu, da bude suvlja pre nanošenja. Mada meni se kosa mnogo sporo suši, satima čak i leti :)

      Избриши
    3. Зато што кондиционер ради једно а балзам друго. Понекад су удружени... ја сам управо скинула са косе маску-балзам... Објавила сам чланак о разликама, убрзала си ме, хвала :)
      Сад сам прочитала упутство за употребу овог твог балзам-кондиционера:
      ''за суву и фарбану косу: малу количину нанети на лако просушену косу на удаљености 5-10 цм од корена, на 2-5 мин. Смити водом.''
      За нормалну и масну косу произвођач не препоручује просушивање косе пре употребе тог препарата.

      Дакле, просуши косу пешкиром, лагано без трљања, па од другог сувог пешкира направи турбан (ја тако радим, коса ми се тако брже осуши) и после 5 минута (процени колико ти треба) нанеси тај препарат.

      Избриши
    4. U principu ja tako i radim, s tim da sačekam minut, eventualno dva. Probaću bar tih 5 minuta, možda i bude razlike!

      Избриши