Mareea hidrolat semena šargarepe


Poslednja tura Marigoldovih hidrolata mi je bila nešto sumnjiva, imali su specifični (ružni) miris pa sam rešila da malo promenim i nađem neke druge proizvođače istog ili sličnog cenovnog ranga. Tako sam našla Mareea proizvode.

Mareea prirodna kozmetika se proizvodi nedaleko od Novog Sada a nastali su u toku zadnjih 10 godina, kao i većina proizvođača kod nas. Oni su porodično preduzeće a u svojoj ponudi imaju proizvode za licu, telo, kosu, ali i biljna ulja i putere, eterična ulja, hidrolate i tinkture. Mogu se kupiti na određenim mestima u Vojvodini i Beogradu, a za nas koji smo južnije, ostaje nam online naručivanje preko njihovog maila ili telefonom, gde svaka porudžbina preko 2000 dinara, dobija besplatnu dostavu, što je pohvalno!


Ja sam odlučila da kupim par hidrolata koje do sada nisam probala a prvi koji sam počela da koristim je Seme šargarepe. Dolazi u beloj plastičnoj sprej-bočici i sadrži 100 ml proizvoda. Košta 400 dinara.
Prskalica je odlična a miris je malo neugodniji i supičast ali mislim da izvetri, bar se nadam 😊 (Koristim ga samo na licu, pa ne mogu da se pomirišem posle nekog vremena)


Oni koji me redovno čitaju, znaju da je hidrolat stalni deo moje rutine i da ga koristim 2 puta dnevno, ujutru i uveče, na čisto lice. Ako mi je lice nakon čišćenja suvkasto, ja nanesem i kremu, ali ako nije, ne stavljam više ništa. Kako su došli veoma topli dani, lice je baš retko kada suvo, tako da mi ovaj hidrolat obezbeđuje super elastičnost i hidrataciju i nema zatezanja čak ni posle jačeg sapuna.


Meni Seme šargarepe odlično odgovara i nisam imala nikakvih problema, mada ni sa jednim hidrolatom, odnosno sprej-nanošenjem, nikada nisam ni imala problem 😊 Zadovoljna sam efektom i izgledom lica a ako bih mu nešto zamerila, to je miris. Međutim, to je isuviše mala mana da ne bih ponovila kupovinu ovog hidrolata!


Od trenutka kada sam ja naručivala Mareea proizvode, oni su menjali sajt, pa je danas dostupan hidrolat semena divlje šargarepe. Ne znam koliko je on isti kao ovaj koji ja imam.


DA LI STE PROBALI MAREEA PROIZVODE?



Podelite:

2 komentara

  1. Баш си се лепо поновила :) А везено миље ми се највише допада.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da sam mirna do kraja godine :) A milje je bakino :)

      Избриши