Golden Rose Essential High Definition Lift Up & Great Volume maskara


Ovu maskaru mi je preporučila slatka Marina sa bloga Make Up kutak. Znam da devojka obožava šminku pa nisam mnogo razmišljala da li da prihvatim njen savet 😊


Inače, Golden Rose šminku nisam koristila hiljadu godina i podseća me na tinejdž dane, na prelasku veka u vek 😄 Zadnjih godina sam primetila da se sam brend dosta vrti po našim blogovima ali kako je moja pažnja uvek usmerenija prema prirodnijim brendovima, nikada nisam planirala kupovinu GR šminke. Međutim, volim da čujem/vidim/pročitam ali i probam preporuku neke manje zdravije maskare na primer, jer su moje trepavice dosta tanke, slabe, ravne i retke.

Nije kao da sada vidim sebe sa preteranim trepavicama jer ipak volim i najbolje se osećam u prirodnom look-u. To ne znači da ne bih volela da imam mnogo gušće trepavice (naprotiv!) ali - prirodno 😊 Nešto mi ne bi bilo najprijatnije da taj efekat dobijem sa tonom maskare, veštačkim trepavicama, nadogradnjama i slično, ako se razumemo? 😊


Golden Rose ima puno maskara u svojoj ponudi i da je sama trebalo da odlučim koju da kupim, stavrno ne bih umela!
Upakovana je u foliju, što mi garantuje da nije otvarana u prodavnici, a to uvek pohvalim! Sadrži 9 ml i koštala me je neverovatnih 235 dinara u Lilly drogeriji!


Četkica je tanka i ima kratke plastične (?) dlačice, a ja taj tanki oblik najviše volim jer sam sa njim najopuštenija. Četkica ne izvlači previše proizvoda pa nema potrebe za brisanjem a sama tečnost je taman kako treba, ni suva ni vlažna! Ja sam skroz zadovoljna!


Samo nanošenje je meni lako jer volim ovakve četkice pa nema grudivica i mrljanja (uglavnom). Ako hoću jači efekat, krenem da nanosim više slojeva i tada se mogu pojaviti neželjeni efekti kao što su ulepljivanje ali mislim da su moje trepavice krive jer su previše retke i naravno da će ih peti sloj ulepiti 😊

Bez maskare

Sa maskarom

Ovo je moj svakodnevni izgled trepavice gde su one samo naglašene i istaknute. Trepavice su malo uvjene i nanela sam dva sloja maskare na gornje trepavice. Na donje stavim tek pola sloja 😃 jer su previše retke i samo bih se umazala a mrzim da se zamaram brisanjem, popravkama i slično.


Ja sam ovom maskarom baš zadovoljna i sada mi je jasno zašto se brzo rasprodaju u Lillyju. Ovako jeftina a dobra maskara je stvarno siguran izbor za sve generacije i sve džepove!


Maskara stoji natrepavicama ceo dan i nisam imala nikakve probleme sa preslikavanjem, razmazivanjem i slično, pa i na vrućinama! Skidam je micelarnom vodom i nemam nikakvih problema vrednih pomena. Mogu samo da zahvalim Marini na preporuci i da i ja ovu maskaru preporučim dalje!


Što se sastava tiče, Golden Rose ne koristi parabene i to ističe i na samim pakovanjima. Međutim, sintetike ima, kao i nekih potencijalnih iritanasa. Ja nisam imala nikakve probleme ni nakon dve nedelje svakodnevnog korišćenja i maskara je oftamološki testirana, ali meni su se dešavale iritacije posle dužeg korišćenja nekih maskara, pa nije zgoreg pomenuti. Ja sam, za sada, prezadovoljna!

Hvala, Marina 💋

DA LI KORISTITE GOLDEN ROSE MASKARE?
KOJA JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

4 komentara

  1. Па стварно је јефтина. Мислим да ти је она Алверде била боља?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad se sve oduzme i sabere, Alverde je ipak najbolja i zbog sastava :)

      Избриши
  2. Jako dobro izgleda! Iskrena da budem, ne sećam se da li sam ikada koristila nešto od Golden Rose ali vidim da se ozbiljno probijaju po broju (pozitivnih) recenzija. Ovakva četkica mi se najviše sviđa jer mi se čini da je najbolja za naše slabije trepavice. Imaću je u vidu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je odnos cene i kvaliteta i više nego dobar, i da je možda najzaslužniji za pozitivne recenzije. Ne mogu da preskočim činjenicu da ima puno PR postova, ali nakon što sam probala ovu maskaru, definitivno su mi smanjili predrasude!

      Избриши