Botanikus arganovo ulje


Kao prvo, uopšte mi nije jasno koje je pravo ime ovog proizvođača: Botanika ili Botanikus (Botavikos?) ali kako ga je Bobica, od koje sam dobila na poklon ulje, predstavila kao Botanikus, tako ga i ja sada zovem.

Moram da priznam da sam jedva čekala da ga probam, jer sam o blagodetima arganovog ulja čitala toliko puta. Ono je ipak jedno od najdragocenijih a sama činjenica da se plod ne sme izvoziti iz Maroka, govori kolika je njegova vrednost. Nažalost, zbog toga svako lako dostupno arganovo ulje izaziva sumnju u kvalitet, pre svega.


Botanikus nam dolazi iz Rusije i već nekoliko meseci se može kupiti u Beogradu, ali i online. Nemam iskustva sa kupovinom, ali vidim da imaju saradnju sa Mirra salonima i poklone za verne kupce. Sama kompanija je nastala 2001. godine i nude nam prirodnu kozmetiku i aromaterapiju. Kod nas se mogu kupiti proizvodi za kosu, telo, bazna i eterična ulja u vrlo kreativnim i informativnim pakovanjima, o čemu se više možete informisati kod Bobice.


Njihovo arganovo ulje je upakovano u staklenu bočicu od 30 ml, pa u informativnu kutijicu, koja je baš inovativna i kreativna. Cena mu je 1400 dinara, jer spada u skuplja ulja, mada se kod nas može naći po ceni od 700 rsd (Mareea) do 1550 rsd (Oshaldi), a navodi se i da su čista i nerafinisana.


Međutim, Botanikus na papiru unutar pakovanja ipak navodi da je ovo ulje rafinisano, koliko se ja razumem u ruski jezik (a to je vrlo malo!) 😊 Na sajtu i piše da je zemlja porekla Rusija. Ali najbitnije je da se njegov rafinisani kvalitet najviše osetio u upotrebi i korišćenju tokom protekla dva meseca.


Kako se moja koža lica i kosa ne vole sa uljima, ja sam rešila da ovo ulje koristim na trepavicama, jer sam toliko toga pročitala o blagotvornom učinku na gustinu i boju same dlake. Pre par godina sam koristila ricinusovo ulje i rezultati su bili vidljivi. Nakon dva meseca gotovo svakodnevnog korišćenja ovog ulja na trepavicama, moje trepavice se ni malo nisu promenile na bolje, što mi jasno govori da rafinisano ulje argana nema tu jačinu i tu moć koju možda ima pravo i originalno ulje.


Inače, sama tekstura nije gusta a boja je bleda.


Ako želite da vam trepavice budu gušće (za boju nisam sigurna!) uvek pre izaberite ricinusovo ulje. Osim što je dosta jeftinije, od njega ima i efekta dok biste kod izbora ovog ulja definitivno pogrešili, što se mene tiče!


Jedino gde se ovo ulje lepo pokazalo je ta trenutna hidratacija i ishrana kože oko očiju, koju doduše možete dobiti sa svakim uljem 😊

Ne znam koliko bih se usudila da isprobam druga arganova ulja na našem tržištu i poredila ih sa ovim uljem? Možda nekada, ako budem bila raspoložena, ali verujem da bih se pre vratila ricinusovom ulju. Možda me najviše kopka činjenica da drugi proizvođači navode da su njihova ulja nerafinisana i čista, ali po duplo nižoj ceni, to mi dođe baš neverovatno!

DA LI STE PROBALI ARGANOVO ULJE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?



Podelite:

6 komentara

  1. Divno je pakovanje 😊 volim arganovo ulje 😊 ovo nisam probala 💕💕💕

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, ovo je najlepše i najfunkcionalnije pakovanje ikada!

      Избриши
  2. А мени је арганово уље постало драго, ни сама не знам зашто, па тако планирам да га увек имам.
    Ја сам правила ону мешавину за трепавице, али ми је после 2 недеље постало досадно да их мажем свако вече... највише зато што нимало нисам приметила ефекат, а и док израсту већ им је време да отпадну :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam sačekala dva meseca, da bih bila baš stopostotno sigurna da ovo ulje "ne radi" u tom smislu. Verujem da je problem u tome što je rafinisano :/

      Избриши
  3. Za neki efekat teba dugo cekati,ja sam primjetila pomak tek nakon nekoliko mjeseci svakodnevnog nanosenja. Doduse,nisam koristila arganovo vec ricinusovo ulje i obrve su mi se popunile i postale gusce i cvrsce tako da ih sada bez problema oblikujem. Ista stvar je i sa trepavicama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U potpunosti se slažem, ricinus je zakon za ojačavanje dlaka :D

      Избриши