Aroma Zone marokanska rasul glina

Foto: Bobica.rs

Ako ste bar jednom posetili Bobicu, znate da je to najegzotičnije mesto na našoj blogosferi! Ja sam imala to zadovoljstvo da ona nesebično podeli sa mnom deo svog blaga a u jednom od paketa se našla i ova rasul glina. Proizvođač je Aroma Zone, pod čijim imenom se krije francuska porodica koja ima veliku ljubav, ali i znanje o eteričnim uljima, prirodi i biljkama. Vrlo brzo su postali prva online prodavnica eteričnih ulja iz celog sveta. Kako nabavljaju direktno od proizvođača, trude se da imaju najkvalitetnije proizvode po najboljoj ceni i nakon skoro 20 godina postojanja, njihov asortiman obuhvata sve: od eteričnih i baznih ulja, preko kozmetike do ambalaža i još puno, puno toga!
Poseduju i bitne sertifikate a njihov sajt je najinformativniji ikada!
U Srbiji se, na veliku žalost, ne mogu kupiti, te nam ostaje samo naručivanje iz Francuske, o čemu se detaljno možete informisati u Bobicinom tekstu.


Ova marokanska rasul glina dolazi u pakovanju od čak 500 grama a košta neverovatnih 5,50 evra! Više o njoj se možete informisati na Aroma Zone sajtu, a kod Bobice je na srpskom lepo napisano sve što je bitno.
Mislila sam da će ovaj prah biti kao i svaka glina koju sam do sada koristila, međutim rasul glina je zaista drugačija od zelenih, koje sam do sada probala. Razlika je u tome što na licu nemate osećaj da se suši i puca. Najveće iznenađenje je kada krenete da je skidate vodom, koliko je ona zalepljena za kožu, teško se skida i daje osećaj masnoće.
Gline su mi do sada uvek vršile i blagi/blaži piling, ali sa rasulom nema nikakvog grebanja. Lice je nakon skidanja maske lepo i mekano a osećaj masnoće je nestao. Moje lice počinje da zateže nakon nekih 10ak minuta, ali ja sačekam sat vremena i nanesem kremu.
Inače, moje osetljivo lice uvek reaguje na glinene maske crvenilom pa ih držim ne duže od 10 minuta. Prvi put sam osetila peckanje, ali svako naredno korišćenje je bilo bez peckanja.


Ovu masku pripremam tako što jednu kafenu kašičicu gline pomešam sa dve kafene kašičice hidrolata. Koristim je uveče, dva puta nedeljno. Nakon skidanja lice naprskam hidrolatom, a nakon sat vremena nanesem i noćnu kremu.
Možda ne postoji osećaj da je lice dubinski očišćeno, jer je način na koji ova glina čisti lice baš blag i nimalo agresivan. Ako imate osetljivu kožu koja reaguje crvenilom na ovakve maske, ne bi trebalo da je na licu držite duže od 8-10 minuta. Pretpostavljam da deblja, masnija i koža koja nije osetljiva, može da produži dejstvo 😊


Ja sam zadovoljna ovom maskom i definitivno bih je preporučila dalje svima, jer, čini mi se, najnežnije dubinski čisti kožu lica. Kvalitetno, sigurno a jeftino! Nemate pojma koliko mi je krivo što AZ stvarčice ne možemo kupiti u Srbiji 😢

Bobice, hvala i ovde na poklonu i što si mi i predstavila AZ 💓

DA LI STE PROBALE RASUL GLINU?
DA LI KORISTITE GLINU U KOZMETICI?


Podelite:

3 komentara

  1. Па теби је лице баш осетљиво (прошла сам то па знам како је кад скоро ништа не смеш да ставиш на лице).
    Видим да си и ти приметила да је та глина помало масна, што је по мени добро.
    За мене је то без премца најбоља глина на свету.
    Важно је да се набави код поузданог добављача пошто и за њу има доста превара (ја једну купила па знам).
    Замешај је са пудером од ћилибара, ево ти линк: http://bobica.rs/maska-4/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, osetljivost u kombinaciji sa tankom kožom koja brzo reaguje :/ Mene ipak vuče da probam sve što mi deluje/zvuči zanimljivo. Nekad bude uspešno, nekad ne; nekad očekivano, a nekada skroz iznenadi. I samoj sebi sam misterija ponekad :D
      Uglavnom nešto novo isprobavam 3 nedelje, i pazim da ne ubacim za to vreme ništa drugo novo, da bih odmah znala na šta ću (potencijalno) odreagovati :)
      Do sada nisam sretala rasul kao sirovinu, ali baš me te prevare nerviraju! Možeš bezveze da okarakterišeš nešto loše! Kakva je to prevara bila sa rasulom?

      Избриши
    2. Превару погледај овде: http://bobica.rs/glina-gasul-cuvena-marokanska/
      А овде су моје мешавине са правом расул глином:
      http://bobica.rs/maska-12/
      http://bobica.rs/maska-15/
      http://bobica.rs/maska-17/
      http://bobica.rs/maska-19/

      Избриши