v.i.Cosmetics Bifido Kosmetika Ekspres maska za kožu oko očiju


Za v.i.Cosmetics nisam čula dok nisam otkrila Bobicin blog! Predstavljaju se kao ruski odgovor na skupu uvoznu kozmetiku i kao nova generacija moderne prirodne kozmetike. Minimum što se može biti je zainteresovan, na prvu loptu. A kada se pročita kolika je njihova posvećenost kvalitetu i želja za kreativnom originalnošću, dobije se neopisiva želja da ih neko uveze u Srbiju!
Imaju sedam svojih linija/brendova proizvoda a jedan od njih je Bifido Kosmetika za koju kažu da je visokog kvaliteta, od domaćih sastojaka, po potpuno prihvatljivim cenama. U svojoj ponudi imaju proizvode za lice i telo a ja sam zahvaljujući predivnoj Bobici dobila mogućnost da isprobam njihovu masku za kožu oko očiju! 😍


Ova maska dolazi u plastičnom pakovanju od 60 ml i košta 3,45 eura, što sam saznala iz Bobicine recenzije. Namenjena je zatezanju kože oko očiju, ujednačavanju tena i momentalnom poboljšavanju izgleda. Redovnim korišćenjem bi trebalo da

превенира слабљење коже узроковано годинама живота, интензивно се бори против отока, умањује тамне кругове испод очију, коригује боре у угловима очију. Bobica.rs



Ja generalno nemam problema sa kožom oko očiju i redovno je negujem okoloočnim kremama/serumima od svoje 25 godine. Zadnjih godina se polako naziru površinske linijice ali i dalje sve to izgleda bolje od mojih (čak i dosta) mlađih drugarica i poznanica. (Mrzim kada nešto ovako kažem pa mi neka karma zadužena za neskromnost pripremi nešto loše. Nadam se da neće 😛) Znači tu su smejalice koje i dalje nisu duboke, dok sa kapcima i podočnjacima nemam problema.
Moja koža oko očiju voli bogatije teksture i potrebna joj je dobra i celodnevna hidratacija.


Maska se nanosi na čistu i blago vlažnu kožu. Prvi put sam, kao što možete videti, bila štedljivija jer nisam znala šta da očekujem, s obzirom da nikada nisam koristila slične proizvode.
Maska ima prijatan miris kada se nanosi i stoji na koži, odnosno - upija se. Ja je držim 10ak minuta, mada proizvođač preporučuje i do 20. Maska na očima sve vreme blago pecka, a kada osetim da me više pecka, tada je i skinem toplom vodom. Jednom sam malo prešla liniju podočnjaka, i koža na tom delu mi je odmah odreagovala u vidu malih crvenih tačkica koje su prošle do jutra, ali sam od tada opreznija.
Tokom pranja maska počinje da mi ne miriše lepo a taj miris mi je baš poznat, samo ne znam tačno na šta me asocira.


Ovu masku koristim dva puta nedeljno, uveče. Navikla sam da maske za lice koristim uveče. Za sada mogu da primetim da je koža odmah nakon skidanja super nahranjena, meka i glatka. Nema linijica i osećaja suvoće. Najbolji efekat daje odmah i možda naredna 24 sata. Verovatno je zato i nazvana ekspres 😀 Proizvođač preporučuje da se koristi 2-3 puta nedeljno i ja bih se definitivno složila sa tim, da bi koža stalno izgledala sveže, nahranjeno i lepo!


Što se sastava tiče:

Састав: Пире кромпир, бундева и купус, вода са јонима сребра, каолин, мекиње, пентавитин, пектин, ксантан гума. Морска со. Млечни серум. Сливки (прим. Бобица – млечни производ). Уља: сојино, палмино, пшеничних клица, дивљи лан. Фруктоза. Екстракти: пасји трн, краставац, медунак. Конзерванс за људску исхрану. Bobica.rs

skroz je originalan i upola jestiv 😁
Ja nemam zamerki i još jednom hvala Bobici što mi je pružila mogućnost da i ovako nešto probam po prvi put 😗

UPDATE 30. MAJ 2017.

Nakon više od 6 nedelja korišćenja ove maske, koža ispod desnog oka je pčela loše da reaguje i već danima nosim crvenu flekicu, liči na neki ujed insekta pa sam odlučila da prestanem da koristim masku.
Peckanje nije prestalo, s tim da je uvek drugačijeg intenziteta, pa moja koža verovatno nije uspela da se navikne ili ojača. Opet ponavljam, ja imam tanku osetljivu kožu i nemam masniji predeo oko oka, pa je možda i u tome problem.

DA LI KORISTITE MASKE ZA NEGU KOŽE OKO OČIJU?


Podelite:

4 komentara

  1. Баш си је лепо описала. Волим твоје рецензија. И они пишу да је могуће лако пецкање које ја нисам имала.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja koža je tanka i osetljiva, tako da gde postoji mogućnost da odreaguje, ona će odreagovati :D

      Избриши
    2. Ако ти не буде проблем, када потрошиш маску напиши да ли те кожа сваким следећим наношењем мање пецкала, односно, да ли је маска допринела ''јачању'' коже око очију?

      Избриши
    3. Hoću! Jednom mi se desilo da sam zaboravila da navlažim kožu pre nanošenja maske i onda je baš peklo :D Odmah sam se setila i skinula, pa stavila opet, ali tako sam shvatila da to vlaženje ima funkciju da smanji peckanje. Prvo sam mislila da je samo za "propuštanje" ali kada se to desilo, shatila sam da ima veze i sa peckanjem.

      Избриши