Ulric de Varens Mini Sexy parfem


Kao što sam već najavila pre par meseci, oduševila sam se toliko jeftinim replikama skupih parfema 😊 iz radionice francuskog kreatora parfema Ulrica de Varensa ali i oduševljenjem članova sajta Pun Miris baš ovim Mini Sexy parfemom, za koji kažu da ima zastrašujuće isti miris kao i Lolita Lempicka. Nikada nisam osetila/probala Lolitu ali sam nakon puno pozitivnih recenzija poželela da probam Mini Sexy.


Mini Sexy dolazi u malom pakovanju od 25 ml i košta nekih 500 dinara, mada sam ga ja prošlog leta kupila sa samo 340 dinara u dm drogeriji. Na svakih nekoliko meseci dm ima takve popuste na sve UdV parfemčiće i ja tada stvarno ne mogu da odolim!

Mini Sexy miris je za mene presladak i verujem da bih bila oduševljena da opet imam 15 godina, pa i manje! U to vreme sam obožavala ovako slatke, šećerne i vanilaste mirise, toliko slatke da vam bude zagušljivo 😀 Ovaj miris, u mojim tridesetim 😏, podseća na tinejdžerski period ali je ipak malo napadan i definitivno miris koji bih namenila hladnijim mesecima ili večernjim satima.


Ako ste ljubiteljka preslatkih mirisa, ovo je definitivno pravi izbor za vas! Mene podseća na nekadašnji Impulse Vanilla a i na trenutno aktuelan Zorannah. Mini Sexy možda nije toliko izdržljiv, ali za te pare - odličan je! 😊

DA LI STE PROBALI MINI SEXY?
KOJI JE VAŠ OMILJENI MIRIS IZ TINEJDŽ DANA?


Podelite:

6 komentara

  1. Нисам га пробала, али ми ти заголицаш машту са оваквим рецензијама :)
    Мој једини и незаборавни из тих дана је J'ai Osé by Guy Laroche (већ сам написала чланак о својим омиљеним парфемима, чека објаву).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, ti si ipak možda navikla na ove originalne (da ne kažem skupe :D) parfeme, pa ne znam koliko bi ti se dopali ove mnogo jeftinije replike, ali kada bih pronašla repliku nekog tvog favorita, bilo bi zanimljivo čuti utiske!

      Uh, sada jedva čekam taj članak! <3

      Избриши
  2. Одговори
    1. Ja sam prvo mislila da su to neki dečiji parfemi kada sam ih prvi put videla :D

      Избриши
  3. Анониман06. јул 2017. 20:19

    Ja sam čitala da parfemi privlače komarce i raznorazne bube. Pogotovo slatki mirisi. A vidim na tvom blogu da koristiš mnogo proizvoda sa raznim da tako kažem "jestivim" mirisima tipa voćni mirisi i slično, pa kakva su tvoja iskustva, jel privlače ti mirisi kojekakve insekte?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljivo, nisam do sada čula tako nešto, ali iz mog iskustva bih rekla da nije mnogo tačno jer me ne napadaju insekti :D Ako je to tačno, možda je i količina bitna, odnosno da ako se pretera sa parfemom može doći i do takvih neželjenih situacija?
      Ono što definitivno znam i potvrđujem je da komarci beže od lavande :)

      Избриши