Stari Avon ruževi - 7. deo

I konačno, poslednja tura starih Avon ruževa je pred vama! Ovog puta njih sedam, jer je to sve što je ostalo 😊

Ultra Color u nijansi Enduring Sable


Super kremasti ruž u nijansi tamne cigle, ali bih rekla da više odgovara toplijem podtonu kože ili bar tamnijem tenu. Mislim da spada u te neke bronzano koralne nijanse a pigmentacija je odlična.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo


Dnevno

Veštačko

Blic


Plump Pout u nijansi Beige Nude


Po meni standardno odlična roze nude nijansa koja je idealna za svaku priliku, godišnje doba i doba dana. Ovo je negde i boja mojih usana a sama nijansa je slabije pigmentovana. Plump Pout linija je obećavala punije usne i po nanošenju zaista hladi usne.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Rich u nijansi Cozy Mauve


Ovo je frosty roze/mauve nijansa i čini mi se da bi više odgovarala toplijem podtonu i tamnijem tenu. Dobro je pigmentovana.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Rich u nijansi Cappuccino


Ovo je po meni baš baš nude nijansa, sa malo rozikastog u sebi. Uvek boja mojih usana 😊

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Glazewear u nijansi Coco Rum


Ovo je neka hladna do neutralna mauve nijansa, neka zagasita šljiva koja ipak laska mom tenu, a nisam se nadala.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Moisture Rich Mousse u nijansi Berry Mauve


Ovo je, po meni, najlepša nijansa sa mauve nazivom u sebi, ikada!


Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Nijansa Rose


Ovo je prava ružičasta nijansa, tamno roza, sa malo frosta u sebi. Nisam uspela da nađem kojoj liniji ruževa je pripadala.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


DA LI STE NEKADA KORISTILE NEKU OD OVIH NIJANSI?


Podelite:

0 komentara