Stari Avon ruževi - 6. deo

Nova tura, nova garnitura! 😀
Danas ovekovečujem još pet Avon uzoraka karmina starijih kolekcija.


Ultra Moisture Rich u nijansi Pale Rose


Ovo je jedna frosty roza, možda i svetlo ljubičasta nijansa? UMR linija me nikad nije razočarala kremastom strukturom i hidratacijom, a pigmentacija je srednja. Mislim da usne deluju punije sa ovim ružem.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Brilliant Moisture u nijansi Spicy


Ovo je neka neutralna crvenkasto-braonkasta nijansa, popularno nazvana cigla 😁 Dobro je pigmentovana, što meni kod ovakvih nijansi i smeta jer zahteva preciznosti. Vrlo lepo ide i uz svetliji ten.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Color Rich 24k Gold u nijansi Chocolate Gold


Ovo je braon nijansa sa zlatnim šljokicama koja mom tenu ne laska. Neka svetlije-srednja braon koja počne da mi odgovara tek kad krene da se skida i da se nazire roza boja mojih usana 😃

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Color Rich 24k Gold u nijansi Golden Wine


Ova nijansa je za mene otkrovenje, jer je do pre samo godinu dana nikada ne bih uzela u obzir, a danas mi je divna! Tamno ružičasta sa šljokicama, koje ipak nisu toliko upadljive kao kod ostalih 24k Gold nijansi i dobro je pigmentovana. Lepo ide uz moj ten, iako je sada svetliji.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Satin Smooth u nijansi Apricot Freeze


Ovo je neka kajsijasto roze nijansa, sa malo žućkastog u sebi. Rekla bih da odgovara neutralnom ka toplom podtonu, što znači da bi meni više odgovarala kad pocrnim.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


DA LI STE NEKADA PROBALI NEKU OD OVIH NIJANSI?
DA LI ZNATE ZAMENU ILI PANDAN NIJANSI GOLDEN WINE?
 

Podelite:

2 komentara