Stari Avon ruževi - 5. deo

Kada sam rešila da ovekovečim ove ruževe, nisam ni sanjala da će ih količinski biti ovoliko. Nisam slepa, videla sam odmah da ih ima dosta, ali kada radite jedan po jedan, čini vam se da ih ima i više i da samo izviru 😀 I tako danas beležim petih pet!

Ultra Color u nijansi Rose Quartz


Nijansa koja me toliko umrtvljuje, ispira i ne laska, da nemam reči! Ovo je neki skroz sivi mauve, neka lila nijansa, sa puno frosta. Definitivno hladni podton.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic



Ultra Color Rich 24K Gold u nijansi Golden Peach


Ovo je baš lepa rozikasta nude sa zlatnim šljokicama i na usnama ima više efekat sjaja nego karmina, ali gotovo sve što sam probala iz ove kolekcije je slabije pigmentisano. Što se mene tiče, to mu nije mana, jer sam uvek volela ovakve nijanse koje mogu da se nose svaki dan, ali i uveče, uz jači smokey eyes, ne treba vam više.

Dnevno svetlo

Veštačko

Dnevno

Veštačko

Blic



Ultra Color Rich u nijansi Sheer Rose


Ovo je neka tamnija roze nijansa, srednje pigmentisanosti. Ima sheer završnicu i lepo stoji neutralnom podtonu.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic



Ultra Color u nijansi Chic


Ovo je neka tamna mauve nijansa, koja mi se baš sviđa! Kremastom teksturom Ultra Color linije sam uvek zadovoljna, a i pigmentacija je odlična. Rekla bih da ova nijansa lepo stoji neutralnom ka hladnom podtonu.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic



Glazewear Vintage Wine


Ovo jeste linija ruž i sjaj 2u1, ali ova nijansa je preterano vodnjikava. Meni je baš prava nijansa nekog vina i rekla bih da ima hladniji podton. Tamnijem tenu bi verovatno išlo na ljubičasto, dok meni više ide na braon.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


DA LI STE NEKADA PROBALE OVE NIJANSE?
DA LI ZNATE DOSTOJNE ZAMENE ZA GOLDEN PEACH, SHEER ROSE I CHIC?


Podelite:

0 komentara