Rose Oil of Bulgaria Regina Floris maska za lice od ružinog ulja sa koenzimom Q10


Oni koji me redovno prate i na Facebooku 😏 znaju da me je moja draga Bobica obezbedila maskama za lice (što gotovim, što fenomenalnim sastojcima za DIY) za narednih godinu dana minimum!
Ona nije bila zadovoljna celokupnim poslovanjem distributera Bugarske ruže kod nas i verovatno je i to dodatno doprinelo da ni ova maska ne ostavi neki posebno pozitivan utisak, što je razumljivo.

Bugarska se veoma ponosi svojom ružom i mislim da od kada znam za sebe, znam da proizvode kozmetiku na bazi ružinog ulja, koja se kupovala i kod nas, na raznoraznim mestima. Pre par godina, na naše tržište je i zvanično došla Bugarska ruža sa nekoliko podlinija i online prodavnicom. Istražujući malo više o njima tada, videla sam da su još jedan od onih polu-prirodnih brendova, koji se predstavljaju kao prirodna kozmetika ali pogledom na INCI sastav, vidimo da ne beže baš od svih manje zdravih sastojaka, pa ih tako nisam dalje ni razmatrala.


Linija Regina Floris je, rekla bih, najluksuznija i najelegantnija linija samog brenda. Pakovanje maske je vrlo lepo, elegantno i otmeno, međutim, ja sam odmah imala peh i nešto pokvarila poklopac, pa pumpica više nije funkcionisala. Od tada moram da je koristim tako što je skroz izvlačim i skupljam samu masku za cevčice 😐
Maska teži 100 ml i košta 1190 dinara. Inače, kupovinom u njihovoj online prodavnici imate besplatnu dostavu na sve porudžbine preko 2000 dinara, što je pohvalno.



Dakle, ja masku moram da pokupim sa cevčice i nanesem je na lice. U početku mi to nije bio problem jer sam bila ubeđena da mi se maska neće dopasti i da ću brzo prestati da je koristim.

Sama tečnost je srednje gustine a miris je baš opojan, što se moglo i očekivati od bugarske ruže. Ja nisam neki ljubitelj tog mirisa i više bi mi prijao slabiji intenzitet.
Proizvođač preporučuje da se maska drži u frižideru i nanosi hladna, pogotovo za osobe sa masnijom kožom. Ja je nisam držala u frižideru, ali i iz kupatila, maska odmah po nanošenju baš prijatno hladi lice. Tokom stajanja na licu, stalno se meša osećaj hlađenja i zagrevanja, što nikada pre nisam doživela!

Sama maska je namenjena anti-age, lifting i hidrirajućem efektu i obećava vidljivi učinak već posle 5 minuta. Ja je koristim dva puta nedeljno, 10-20 minuta (u zavisnosti od vremena), uveče pred spavanje.



Generalno nemam problema sa opuštenom kožom ali kada čujem/pročitam da neki proizvod stimuliše proizvodnju kolagena ili bilo šta sa obnavljanjem kože, ja to poželim da probam, zbog mojih fleka i ožiljaka od akni.

Osim prijatnog osećaja na licu, sama maska, redovnim korišćenjem, zaista lepo hidrira i omekšava kožu. Primeti se da osvežava i da je malo oživljava. Možda bih je ja pre doživela kao masku za suvlji tip kože, a za masniju bih je više preporučila tokom hladnih meseci.

Nakon skoro tri nedelje korišćenja, primećujem da mi maska više prija nego nakon prvog korišćenja i da koža izgleda lepše. Nisam imala nikakve neprijatnosti, a nakon skidanja maske i umivanja lica toplom vodom, nanesem hidrolat i noćnu kremu. Ja sam zadovoljna a ako vam kažem da je maski odavno istekao rok trajanja i da je učinak odličan bez obzira na tu činjenicu, ne mogu a da se ne pitam kakav bi efekat na licu bio da je maska u roku!





A onda dolazimo do sastava i razočaranja 😑 Ne baš u samom vrhu, ali ipak dolazimo do štetnih ili bar ne tako sigurnih surfaktanata, stabilizatora, konzervanasa, sintetike, potencijalnih iritanasa pa mi nikako nije jasno kako se savetuje i ljudima sa osetljivom kožom! Ja većinu sastojaka nikako ne bih preporučila ljudima sa osetljivom kožom i onima sklonim ekcemu, dermatitisu i iritacijama!

Moram da napomenem da se za mirisne sastojke hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, poznat i kao lyral i butylphenyl methylopropional, poznati i kao lilial, razmatra restrikcija ili zabrana u zemljama EU i da se verovatno mora navesti i minimalna količina, ili bar ima takvu preporuku.

Iako se kod mene ništa negativno nije ispoljilo na licu, ipak odustajem od ove maske jer ima puno boljih i zdravijih izbora od nje a sve vas upozoravam da dobro proverite sastav ove linije a možda i svih proizvoda Bugarske ruže, ako imate osetljivu kožu sklonu alergijama i iritacijama.


DA LI KORISTITE KOZMETIKU BUGARSKA RUŽA?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?


Podelite:

4 komentara

  1. Одлична рецензија. Допада ми се што ме интуиција није преварила.
    Ја бих за ожиљке пробала мезоролер?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ti imaš baš oštru intuiciju!
      Rolera se plašim :) Ja sam velika kukavica kad su igle i iglice u pitanju i verovatno moram da pročitam hiljadu tuđih utisaka kako nije previše bolno da bih se usudila da probam :)
      Npr. ja ne mogu da trpim stiskanje bubuljica, meni je to mnogo bolno. Da li je to do tanke kože ili sam samo previše osetljiva, ne znam :/
      Čula sam i da postoji neki anestetik za takve stvari. To bi meni dobro došlo :D Ja se uvek raspitujem za neke anestetike :D :D :D

      Избриши
    2. Уопште није болно ако не притискаш пуно. Притисак сама дозираш. Ја сам га прилично изучавала... неко притиска док не изазове крвављење, ја не. Само га овлаш превлачим... стварно лепо прокрви лице. Најважније је да после њега не наносиш препарат који садржи уље (масноће) већ искључиво водени раствор!!! Ја сам у ту сврху купила поред хијалурона... витамин Ц ампулу у апотеци (ако може мускуларно, може и на лице).

      Избриши
    3. Uh, a što bi neko uopšte toliko pritiskao i izazivao krvarenje? Meni se ranije dešavalo po salonima da neka kozmetičarka prilikom pilingovanja raskrvari deo jagodice paralelno sa okom. I onda se čudi otkud krv jer misli da je moja koža kao i njena ili drugih koje dolaze (deblja, punija). Shvatiš da radi mehanički i jedva čekaš da se tretman završi da pobegneš :) A ona se sve vreme čudi "kako to kad uopšte nije pritisnula" O.o Ono stvarno, ni ja nisam osetila bol, ali eto... Mislim da bih tako sva krvava bila i od rolera a možda sam samo puna predrasuda :/

      Избриши