Potrošeno u aprilu


Baš nešto razmišljam kako april uvek donese neke lepe stvari u moj život, a ovaj april ću definitivno pamtiti po Bobicinim paketima koje mi je poslala i omogućila mi da probam toliko novih i divnih proizvoda i to je moj utisak meseca 😊

A šta sam sve doterala do duvara, čitajte u nastavku:


1. Planeta Organica piling za telo na bazi sibirske mahovine, o kojem sam opširnije pisala ovde, je malo nezgodan za korišćenje i doziranje, kao i svaki proizvod u ovakvom pakovanju koji se koristi u kadi. Funkciju pilinga obavlja sasvim korektno. Nakon višemesečnog korišćenja, mogu da primetim da bi mogao da ne odgovara osetljivoj koži i da negde može da izazove peckanje. Sve u svemu, kako mi više prijaju pilinzi koji lepše mirišu, njih bih i kupovala 😊

2. Recepti babuške Agafje White Agafia šampon za kosu Breza, o kojem sam opširnije pisala ovde, je fantastičan šampon koji bih definitivno opet koristila. Kratko i jasno!

3. Organic Shop mus za telo Burbon Vanila, o kojem sam opširnije pisala ovde, je super mazalica koju bih, takođe, opet koristila.

4. Riznica zdravlja Zdrava pasta Menta, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je postala moj must have i sa dugogodišnjeg trona skinula Paradontax. Sve vam govori činjenica da sam napravila zalihe i naručila je, a baš danas sam dobila divnu vest da je ova pasta stigla u Niš! (Apoteka Niš, Nikole Pašića 34) Presrećna sam i još jednom hvala Ivi sa bloga Prirodna kozmetika koja mi je omogućila da uopšte probam ovu pastu! 😗

5. Marigold hidrolat Smilja, o kojem sam opširnije pisala ovde, je još jedan povoljan a dobar hidrolat koji sam ovaj put koristila i u DIY maski za lice. Međutim, cela poslednja tura njihovih hidrolata ima grozan miris, Smilje čak i najmanje. Ne znam  o čemu se radi, ali definitivno znam da Muskatna žalfija od proletos/letos i ova od januara meseca nemaju dve blage veze sa mirisom. Nadam se da ih nisu nešto kvarili sa ko zna čim. 😟

6. Organic Therapy bela magična krema za ruke, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je sasvim ok krema, ali nedovoljno bogata za hladne dane i moju jako suvu kožu, kao i većina ovakvih krema.

7. Organic Shop krema za stopala sa organskim čajevcem i pačulijem, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je još jedna sasvim solidna mazalica sa mirisom koji definitivno nije baš na prvu loptu.

8. Manna krem dezodorans Lavanda & Čajno drvo, o kojem sam opširnije pisala ovde, je još jedan prirodni dezodorans sa formulom koja mi nikako ne odgovara. Varijanta Lavanda & Čajno drvo je možda i najbolja od svih ali moje konačno mišljenje je žali bože super kvalitetnog ši putera smućkanog u ovo 😩

9. L'Oreal Ultra Precision ajlajner, o kojem sam opširnije pisala ovde, je prvi ajlajner koji sam kupila i nisam se pokajala! Stvarno je super precizan i lak za korišćenje i osim sastava, je mu ne znam manu 😀


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA OVIM PROIZVODIMA?



Podelite:

4 komentara

  1. Нисам пробала ништа од побројаног. Ово ми је одличан подсетник за пасту за зубе и шампон који су ми најинтересантнији овде. Добро је што све те дивне производе можемо да купимо у Србији.

    ОдговориИзбриши
  2. Kad si vec potrosila ajlajner, imam preporuku za tebe :D Isprobaj Essence tecni ajlajner, ima plavu drskicu i vodootporan je <3

    ОдговориИзбриши