Organic Therapy Holivudski piling za telo


Ovo je prvi Organic Therapy proizvod koji sam kupila još pre više od šest meseci, ali je tek skoro došao na red za probu i korišćenje, kada je sve već načeto bilo i potrošeno. U međuvremenu sam probala njihovu kremu za ruke, pa sam neki ok efekat očekivala i od ovog pilinga. Međutim, on mi se mnogo više dopao!


Holivudski piling za telo dolazi u baš izdašnom pakovanju od 500 ml i koštao me je nekih 750 dinara u On Shopu, gde je danas skuplji za nekih 50ak dinara. Ispod poklopca ima još jedan plastični poklopac koji je više zaštita od rasipanja nego što garantuje da proizvod nije otvaran, jer ne postoje vidljivi dokazi za to 😏


Piling je sasvim dobro ujednačen, neke srednje strukture i nije previše agresivan prema koži a opet savršeno radi svoj posao. Miriše na slatku limunadu i baš osvežava i budi čula tokom korišćenja. Ne rasipa se gotovo nimalo a jedina mana je samo pakovanje koje ne može da zaštiti proizvod da ne dođe u kontakt sa vodom, a vidim da je to malte ne standard u prirodnoj i zdravijoj kozmetici 😊


Ja sam baš zadovoljna i definitivno bih ponovila kupovinu i preporučila ga drugima!



Za dobar piling je zadužen šećer, koji zaista ima najbolja piling-svojstva od svega u prirodnoj kozmetici. Za negu su zaduženi ši puter i ulje semenki grožđa a tu su i ekstrakt limete i usitnjena kora kedrovog oraha.

DA LI STE PROBALI OVAJ PILING?
KOJI JE VAŠ OMILJEN ORGANIC THERAPY PROIZVOD?


Podelite:

7 komentara

  1. Kakvu kožu ostavlja? Jel masan?
    Imam loše iskustvo sa Baleinim zelenim pilingom sa morskom soli, to je tako bilo masno da mrtva koža nije ni mogla da se ispere, tek kada sam se peškirom brisala sam imala šta da vidim! Pa sam od tada pažljivija sa uljanim pilinzima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Интересантно запажање које ми је значајно за моје кућне творевине. Тек код ''проблематичне'' козметике видимо да добар производ није лако направити.

      Избриши
    2. Ne osećam masnoću, a koža je, kao posle svakog dobrog pilinga, meka i nežna. Mislim da ovaj nije u tolikoj meri uljan, iako imam suvu kožu.
      Skoro sam pisala o Masterskaya Olesi Mustaevoi pilingu koji je uljaniji, što se oseća i tokom ispiranja, mada je meni to prijalo, ali ne znam da uporedim sa Baleinim :/
      Nisam sigurna da sam razumela šta si videla brišući se peškirom, ali meni je peškir u svim slučajevima posle pilinga isti kao i uvek, ako ti nešto znači? :/

      Избриши
    3. Pa kad sam se brisala peškirom, usled trenja se počela "guliti" koža, tj. tek tada je ta ispilingovana koža uspela da se skine - bila je zarobljena u ulju :(

      Избриши
    4. E, svašta! Ne znam, to mi se još nikad nije desilo ali bar znam kakve ću pilinge sigurno da izbegavam :) Moram da potražim sastav tog pilinga i videti koje je to ulje i na kom je mestu!

      Избриши
  2. Звучи и изгледа бајковито :)
    Мораћу једном да истражим зашто Прво решење има толике линије које су, чини ми се, суштински идентичне. Постоји ли нека разлика или је само маркетинг у питању!?
    Помоћ пријатеља ми треба - где могу да нађем (да ли постоје) стандарде за природну козметику?
    Стигла ми је нова набавка и приметила сам да масу ствари морам да чувам у фрижидеру; за неке је рок употребе само 3 или 6 месеци од дана отварања (што и јесте ОК за природну козметику).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam se ranije pitala zašto toliko brendova i nisam saznala. Ne verujem da je marketing u pitanju jer ne znam koliko bi rasplinjavanje na više desetina brendova donelo korist? Verujem da samo Prvo rešenje tu dođe kao neka zadruga a da manji proizvođači nisu hteli da se udružuju imenom sa drugima i da tu svako radi za sebe a Prvo rešenje ih možda zastupa, izvozi i sl. Pojma nemam!

      Standarde prirodne kozmetike verovatno možeš da nađeš na sajtovima ovih što izdaju sertifikate tipa EcoCert, NaTrue, BDIH...
      3 do 6 meseci po otvaranju je sasvim realno za prirodnu kozmetiku. Ja uglavnom ne otvaram takvu kozmetiku dok ne počnem da je koristim i onda gledam da je potrošim u cugu :)

      Избриши