Mr. Magini mrežica za pranje brusa u veš mašini


Beauty blogove koje pratim me uglavnom bliže informišu o raznim proizvodima i brendovima, a neki me inspirišu da pronađem nešto novo što do sada nisam probala, a možda sam oduvek želela. Tu je Bobica bez premca i čitajući njenu recenziju gela za tuširanje, shvatila sam da mi treba mrežica za pranje brushaltera u veš mašini, jer sam više umorna od ručnog pranja istih. Ta ideja mi je oduvek u glavi ali sam tada odlučila da se angažujem po tom pitanju i vidim čega sve kod nas ima u ponudi.


Ono što sam pronašla na internetu i što mi je delovalo najprihvatljivije je upravo ova Mr. Magini mrežica. Distributer Mr. Magini linije mrežica za pranje osetljivijeg veša kod nas je Maginus, koji distribuira i Neutro Roberts, npr. Inače je poreklom iz Kine i tada sam iskopala da se može kupiti samo u Idea Super radnjama. Niš ima dve takve i ni u jednoj nisam uspela da nađem ovu mrežicu 😡 Već sam počela da tražim nešto drugo, kada sam sasvim slučajno ugledala ovu istu mrežicu u dm drogeriji!


Mrežica dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj se možete informisati o svemu što vas može interesovati, što bih baš pohvalila. Dakle: sastav, veličina, način održavanja i korišćenja... Cena joj je 265 dinara, a kada sam videla da je ovih dana na popustu i dodatnom popustu od 15% i košta samo 170 dinara, morala sam da kupim još jednu! 😊


Mrežica podseća na neki neseser a vrh i dno su ojačani plastičnim korpicama koje savršeno čuvaju brushalter od oštećenja. Brushalter namestim tako da jedna korpica legne na jednu a druga na drugu stranu, zakopčam samu mrežicu na rajsferšlus čiji kraj ima deo koji ga pokriva, da ne bi potencijalno oštetio drugi veš.


Kako sam ipak imala malu strepnju šta će se desiti, rešila sam da prvo pranje bude sa sportskim grudnjakom, kojeg ću lakše prežaliti od ovih drugih. Kada je pranje prošlo odlično, oslobodila sam se da operem i standardne grudnjake, čipkane, pamučne, od mešanih materijala. Sa svakim se pokazala fe-no-me-na-lno, pa se ja pitam kako je moguće da sam tek sada otkrila ovako nešto!

Inače, moja mašina ima program za pranje veša, temperatura je 30° a centrifuga 400, odnosno najslabija. Nakon pranja, brushalter izvadim iz mrežice i stavim oba da se suše. Prezadovoljna sam!


U ovoj mrežici, osim brushaltera, možete da operete i bodije, gaćice i čarape, ali i sve ostale osetljive stvarčice. Kako sam baš zadovoljna ovakvim vidom pranja, kupila sam i veću vrećicu za zavese, ali iz dm-ove Profissimo linije. Sve vam je jasno 😊

KAKO VI PERETE OSETLJIV VEŠ?
DA LI KORISTITE MREŽICE?


Podelite:

6 komentara

  1. Сјајно, баш ми је мило да ти се допада. Још једна веома корисна ствар су и папирићи за прање веша који служе да покупе боју. Да ли их користиш?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Viđala sam papiriće, ali me nije baš "teralo" da ih kupim, verovatno jer nisam imala preteranih problema sa "prebojavanjem". Moje iskustvo je da stvari koje mogu da "puste boju" treba prati na program mešanih materijala. Pamučni program ume da razočara što se toga tiče :)

      Избриши
    2. А ја без папирића никада не бивам. Није се ни мени дешавало пребојавање, али волим да их ставим превентивно. Некада не могу да определим да ли је нешто за плави или светли веш, тамнији шарени материјали са белим орнаментима... и никада не укључујем машину само за две-три ствари, тако да папирићима штедим воду, струју...

      Избриши
    3. Pametno ti je to, bolje sprečiti nego lečiti :)

      Избриши
  2. Bas mi se dopada ova mrezica :) skroz je funkcionalna i potrebna svakoj zeni :D nisam iskreno ni znala da ima da se kupi kod nas <3

    ОдговориИзбриши