Masterskaya Olesi Mustaevoi čokoladno-kafeni piling za telo sa fukusom

Foto: Master-Om.com

Još jedan ruski proizvođač prirodne kozmetike sa najtežim imenom, čiji sam natpis na latinici prekopirala sa njihove Instagram stranice 😊 Pogađate, i sa njim me je upoznala Bobica, prvo preko njenih recenzija, a onda mi je i poslala na probu 😗
Kako kažu, oni se ne bave prirodom iz pomodarstva, već zato što veruju da lična higijena treba da bude bezbedna i dostupna svima. Masterskaya Olesi Mustaevoi je još jedan ruski konkurent skupljim stranim proizvođačima koji se trudi da pruži visok kvalitet po povoljnoj ceni. Osim u Rusiji, mogu se kupiti u još par bivših članica SSSR-a a kako ih možete uvoziti kod nas, informišite se kod Bobice.

U svojoj ponudi imaju proizvode za negu tela, lica, kosu, biljne masnoće, sapune i za održavanje domaćinstva. Svoje proizvode ne testiraju na životinjama.


Čokoladno-kafeni skrab dolazi u pakovanju od 200 grama i košta 6,2 evra. Miriše baš intenzivno i meni jako prijatno. O mirisu čokolade nema potrebe da govorim jer ne znam osobu koja ga ne voli. Što se kafe tiče, ja volim miris suve kafe, praha ili zrna. Kada se pomeša sa vodom, više mi nije tako divan. Npr. miris skuvane kafe mi nikada nije lep kao miris kafe iz kesice 😊
Tako i kod ovog pilinga, ali kako sarađuje sa čokoladom, daleko je od neprijatnog!

Tekstura je malo nezgodna za korišćenje, piling je dosta rastresit i neujednačen, što otežava korišćenje ali ja sam našla način na koji mi najviše odgovara da ga korsitim: uzmem piling u šaku, čvrsto stisnem i nakvasim je malo vodom, taman toliko da voda malo dođe do pilinga, koliko-toliko ujednači ga i omekša. Jednom ujednačena smesa se lakše rasporedi po koži a rasipanje proizvoda sa tela je minimizirano.

Sam piling jeste oštar, zbog šećera, ali nije neprijatan jer se u dodiru sa vodom topi. Svoj posao radi odlično a onda dobijete i nešto neočekivano - neki fini sloj na koži koji jeste vaša super omekšana koža ali i sam piling je nakon ispiranja obavija nekom masnijom zaštitom, verujem da je za to zadužen kakao puter! Nikada do sada nisam imala takvo iskustvo!

Što se sastava tiče:

Састав: шећер, млевена кафа, какао уље, нарендани какао, ши путер, уље коштица грожђа, вода, алкохол, лаурат сахарозе, екстракти: фукуса (алга), ламинарија (алга), дивљег кестена (лист), раставића, бршљана (изданци), кафе (зрно). Bobica.rs

u potpunosti je prirodan i zdrav. Proizvođač pominje i anticelulit efekat, ali meni kozmetike ne može da stvori celulit, pa tako nisam sklona da verujem da može i da mi ga odstrani 😀 Do sada sam već naučila da mi ga može stvoriti samo fizička neaktivnost i ulenjavanje, ali to sam možda samo ja.

Sve u svemu, ovo je jedan savršen piling za telo, minus malo preterana rastresitost. 😊 Posebno mi se dopada taj bogati osećaj hidratacije i zaštite, i dugo nakon samog pilingovanja.


ČIME VI PILINGUJETE SVOJE TELO OVIH DANA? 😊

Podelite:

2 komentara

  1. Кад ти напишеш рецензију, мени се ослади да користим и оно што ми се није много допало :) Шалу на страну, врло зналачки пишеш. Хвала за идеју како да га једноставније користим. Оцене су му одличне, сви га баш хвале а мени стоји у запећку.
    Колико дуго траје та ''обавијеност масном заштитом''? Пар сати или ''преживи'' следеће туширање?
    Добар нам је овај тимски рад :) - различите године живота, различита кожа... различите рецензије. Ставићу линк ка твојој рецензији на мом чланку.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Bobi :* Kad mi tako nešto napiše osoba čije recenzije gverovatno najviše cenim, onda mi i ulepša ceo dan!
      Obavijenost definitivno traje satima nakon tuširanja. Moja koža je suva, pa verovatno traje kraće nego kod tebe ili nekog drugog ko ima masniju kožu tela. Ako namažem kremu preko, definitivno traje i tokom narednog tuširanja ;)

      Da, odličan timski rad, ili što bi se u blogosferi reklo - collab :D :D :D :D :D

      Избриши