Essence Color & Care ojačavajući lak za nokte ~ 03 Happy Nails


Sećate se da sam se pre par meseci raspitivala o prirodnim lakovima za nokte? Posle nekog vremena sam na Essence policama u dm drogeriji sasvim slučajno ugledala ove lakove sa velikim zelenim natpisom na poklopcu Natural, odnosno Napravljeno sa prirodnim sastojcima, kada se bliže zagleda. I te kako svesna da je to možda samo marketinški trik, ipak sam ga stavila u korpu jer mi se i nijansa dopala 😊


Ovaj lak je neki 2u1 proizvod: lak za nokte koji ima i funkciju ojačavanja noktiju. Moji nokti su prirodno jaki, pa ne mogu da znam koliko bi ovaj pomogao ženama sa slabim noktima.


Pakovanje je malo i slatko, i meni se više sviđaju ovako kockaste bočice od zaobljenih 😊 Neka vas ne zavara mala bočica, jer ona ipak krije 10 ml proizvoda! Cena je nekih 200 dinara.


Nijansa Happy Nails je klasična mlečno-roze. Ostavlja štrafte pomalo, a u dva sloja, bez baze i nadlaka, mirna sam 4 dana, što je meni negde očekivano za lakove ovog cenovnog ranga.
Četkica je mala, široka i pomalo zaobljena, pa je neko srednje rešenje za one koji su navikli na uže četkice, kao što sam ja 😊

Od mlečnih nijansi sam malo pauzirala, možda dve-tri godine, ali sada me je nešto opet privuklo, tako da sam zadovoljna, mada ne u potpunosti, zbog štrafti vidljivih na blizinu 😀



Što se famoznog prirodnog sastava tiče

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ISOSORBIDE DICAPRYLATE/CAPRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ALCOHOL DENAT., STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, DIACETONE ALCOHOL, BENZOPHENONE-1, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, PHOSPHORIC ACID, N-BUTYL ALCOHOL, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

naravno da nije sve tako bajkovito, a Benzophenone-1 je čak i veoma štetan i povezan sa raznim osnovanim rizicima od raka, hormonalnih i endokrinih promena i sl. tako da gledajte da ga izbegnete!


Podelite:

4 komentara

  1. Највеће преваре и можемо да очекујемо код ''природне козметике'' пошто је то сад хит у свету, самим тим и прилика за зараду.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačno. A da se nisu predstavili kao "Natural" manje bih gledala sastav, definitivno :/

      Избриши
  2. Divan lak, imam ga, nijansa prava letnja :)

    FRAULEIND.BLOGSPOT.RS

    ОдговориИзбриши