Alverde krema za negu noktiju Kajsija


Verovali ili ne, ovu kremicu sam kupila pre više od godinu dana kada sam imala baš velike probleme sa zanokticama i ništa mi nije pomagalo. Zanoktice su bile uzrokovane rukavicama koje sam morala da nosim na poslu, i kada sam prestala, sama koža se brzo obnovila i tolike probleme nisam više imala. Danas mi se tu i tamo jave, ne tako često, uglavnom kada se koža više osuši, što će reći zimi ili pod nekim težim vremenskim/radnim uslovima 😊


Ova kremica dolazi u pakovanju od 10 ml i koštala me je nepunih 200 dinara. Samo pakovanje ima zaštitnu traku preko poklopca, koja garantuje da proizvod nije otvaran.


Tekstura kreme ide ka gustoj i potrebna je mala količina da se namaže svaki prst tj. nokat i deo oko nokta. Boja mi se mnogo sviđa 😊 a i miris je prijatan i nokti mirišu neko vreme.


Sama kremica lepo hidrira i hrani pa sve manje probleme sa zanokticama rešava trenutno. Ozbiljnije probleme nisam sigurna da li bi i kako bi rešila ali za povremenu suvoću, dehidrataciju, oštećenja, zanoktice i sl. je savršena!

Proizvođač je pre svega preporučuje za suve i lomljive nokte, ali kako su moji nokti baš jaki, ne bih mogla da dam pravu ocenu efikasnosti ove kremice po tom pitanju.

Što se sastava tiče:

Aqua | Lanolin Glycine Soja Oil* | Alcohol* | Polyglyceryl-3 Polyricinoleate | Cera Alba* | Prunus Armeniaca Kernel Oil* | Butyrospermum Parkii Butter* | Glyceryl Oleate | Maris Sal | Lanolin Alcohol Simmondsia Chinensis Seed Oil* | Citrus Grandis Fruit Extract* | Citrus Aurantium Dulcis Peel Extract* | Cymbopogon Citratus Extract* Hamamelis Virginiana Leaf Extract* | Glycerin | Helianthus Annuus Seed Oil | Magnesium Sulfate | Stearyl Beeswax | Behenyl Beeswax | Hydrogenated Castor Oil | Vitis Vinifera Seed Oil | Caprylic/Capric Triglyceride | Tocopherol | Beta-Carotene | Monarda Didyma Leaf Extract | CI 75470 | Capsicum Annuum Extract | Ascorbyl Palmitate | Parfum** | Limonene**| Linalool**| Citral** | Geraniol** 
* ingredients from certified organic agriculture 
** from natural essential oils  dm.de

najviše ima sojinog ulja, što je negde standardno za Alverde kozmetiku, ali i alkohola 😐 Pozitivno je to što ima organskog pčelinjeg voska, ulja koštica kajsije i ši putera u većim količinama a tu su i ektrakti velikog grejpfruta (pomelo), kore slatke pomorandže, limunove trave, lista hamamelisa i još nekih biljnih sastojaka u manjim količinama. Sastav je bogat toliko da ne može ni da stane na pakovanje 😤

Sve u svemu, meni se kremica sviđa i završava mi posao sa zanokticama trenutno ili bar brzo. Ja sam zadovoljna i po ovoj ceni, mislim da bi svako mogao da proba i vidi da li mu odgovara 😊


DA LI STE PROBALE OVU KREMU?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?

ČIME NEGUJETE ZANOKTICE?


Podelite:

4 komentara

  1. Nisam jer nemam tih problema a Alverde ulje divlje ruže namažem povremeno. Meni je super njihov serum za nokte i baš mi odgovara za nokte i zanoktice, onako, hidrira fino.
    A da li si vidjela možda da li im je stigao piling za usne? To jedva čekam da isprobam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačno, takva ulja komotno mogu da zamene ovakve proizvode!
      Serum je skroz ok, baš sam ga potrošila pre nego da počnem da koristim ovu kremu :)

      Nisam videla piling za usne, mada nisam bila u dm-u možda dve nedelje, pa jedino ako nije u međuvremenu :)

      Избриши
  2. Bas mi je potreban jedan kvalitetan proizvod na zanoktice, imam cesto problem sa njima.
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako problemi nisu ozbiljniji i baš zadebljale zanoktice, ova kremica će biti sasvim dovoljna!

      Избриши