Stari Avon ruževi - 3. deo

Nakon prvog i drugog dela, na redu je treći deo od pet uzoraka starih Avonovih ruževa koje sam iskopala posle nekoliko godina 😊


Ultra Color Lipstick u nijansi Bronze Treasure


Super kremasti ruž ali u toploj nijansi koja nije baš laskava za moj ten. Ova braon nijansa ima malo tzv. frosta u sebi i dopala bi se svima koji vole ove karamel tonove.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Moisture u nijansi Sheer Mauve


Ovo je već neutralnija braonkasta nijansa, koja bi lepše stajala tamnijem tenu. Providna završnica ovaj ruž čini zahvalnim za bilo koje doba dana a tekstura je kremasta i hidratantna.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Color Rich u nijansi Bashful Plum


Još jedna super kremasta ali dobro pigmentovana nijansa. Rekla bih da je ovo jedan neutralni ka hladnom tonu koji, kako se skida, sve jače vuče na roze tonove. A pogledajte samo šta blic radi od nje!

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Glazewear Lipstick Coral Gable


Još jedan uzorak iz Glazewear 2u1 linije ruž i sjaj. Meni ova nijansa nema nikakve veze sa koralnom bojom. Više je rozikasta i mislim da bi lepo stajala neutralnom i toplom podtonu. Lepa nude nijansa za svaki dan.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Color Rich Lipstick u nijansi Pout


Divna svetlo roze nijansa koja bi verovatno svima dobro stajala. Baš je kremast i hidratantan, kao i svi ruževi iz UCR linije koje sam probala.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Ove nijanse više nisu u ponudi, sudeći po Avon sajtu.


DA LI STE NEKADA PROBALE I KORISTILE OVE RUŽEVE I NIJANSE?


Podelite:

8 komentara

  1. Koja je svrha recenzirati proizvode koji se odavno više ne proizvode, a da ne spominjem što su verovatno i van roka trajanja?!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne recenziram ih, već ih samo "ovekovečujem" zbog nijanse, jer me za neke interesuje i zamena :)
      Što se roka tiče, to me ne ograničava. Dok god proizvod nema promenu u boji, mirisu i sl. ja ga i dalje koristim. Na sopstvenu odgovornost :)

      Избриши
  2. Anoniman- Većina ovih nijansi se i dalje može naći u ponudi, ako ne i sve, devojka samo predstavlja boje :)
    Bashful Plum nijansa je preeeelepa, odlično ti stoji:) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jana :*
      Jeste, Bashful Plum je baš zanimljiva i možda je malo van moje zone komforta :)

      Избриши
    2. И мени се свиђа како ти та боја стоји. А који је твој омиљени руж?

      Избриши
    3. Hvala, Bobi :*
      Nemam omiljeni. Dugo nisam ni volela ruževe uopšte :) Sada se malo više interesujem za nijanse, probam nešto što ranije nikako ne bih. To je neka nova faza u mom životu, još uvek nisam sigurna šta je i kako je :D

      Избриши
  3. Извини, морам ово да питам. Зашто је некоме потребно тако много ружева? Могу да разумем младост, различите прилике захтевају другу боју... али толику количину не. Ти знаш лепо да објасниш, зато тебе и питам.
    Ја кад нађем да ми се свиђа, купујем док га не укину. Мораћу и ја да направим фото сесију :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemaš zašto da se izvinjavaš, Bobi, slobodno pitaj sve :*
      Druga je stvar što ja baš i nisam trenutno kompetentna da ti dam pravi odgovor. Ja sam sve ove uzorke, neke kupila, neke dobila odavno ali one koje sam kupila htela sam da proverim kako izgledaju uživo, jer je kataloška prodaja mnogo nezgodna za biranje nijansi. To su uglavnom sve ove "nude" nijanse :)

      Super, jedva čekam tvoje crvene nijanse! Za mene je to oduvek najhrabrija nijansa ruža!

      Избриши