Stari Avon ruževi - 2. deo

Kao što sam već najavila, pretresanjem stare šminke naletela sam na uzorke Avon ruževa i rešila da ih opet isprobam i utvrdim kakve su mi potrebe i utisci nakon nekoliko godina. Prvih pet sam rekapitulirala ovde, a danas ću drugih pet.

Nijansa Rambling Rose


Nisam sigurna iz koje je linije ovaj ruž ali je sama tekstura malo suvkastija. Nijansa ovog baš dugotrajnog ruža je neki burgundac sa malo ružičastog u sebi.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Glazewear u nijansi Champagne Glow


Glazewear je 2u1 ruž i sjaj i meni je fenomenalan! Ova nijansa je najnudija nude u mom životu! Kremasto, sjajno i potpuno neutralno.
Da li neko možda zna da li postoji zamena za ovu nijansu negde?

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Glazewear Lipstick u nijansi Beach Plum


Još jedna nijansa 2u1 ruža i sjaja, ali hladnijeg tona, ljubičasto-roze. Verujem da bi odgovarao i svima sa neutralnim podtonom, možda sa svetlijim tenom.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Extra Lasting u nijansi Cappuccino


Ovaj je u lošijem stanju ali i dalje nije izgubio kremasti osećaj. Ova nijansa bi mi lepše stajala kada malo pocrnim ali čak i sada, zubi deluju svetlije! Ovo je neki miks svega: bež, braon, pink i kajsije pa kome šta treba 😀

Dnevno svetlo

Veštačko

Dnevno

Veštačko

Blic


Ultra Color Rich u nijansi Sheer Pink


UCR kremasta struktura i dobra hidratacija su uvek odgovarajuće. Ova nijansa je ona prava pink roze, lagano do srednje sjajna. Po mom mišljenju dobra i za neutralni podton.
Još jedna nijansa kojoj bih volela da nađem dostojnu zamenu, pa ako neko zna neka slobodno napiše!

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Sudeći po Avonovom sajtu, ove nijanse više nisu u opticaju, a baš mi je krivo za Champagne Glow i Sheer Pink 😐


DA LI STE NEKADA PROBALE NEKE OD OVIH NIJANSI?


Podelite:

2 komentara

  1. Nijansa cappuccino je prelepa :) u poslednje vreme najvise koristim takve neke braonkaste boje :)

    ОдговориИзбриши