Sabi Handmade dezodoras u stiku Ruzmarin & Lavanda


Neke formule prirodne kozmetike mi neverovatno prijaju i prosto se pitam kako sam ranije živela bez njih. A neke formule mi toliko ne idu na ruku da sam odlučila da se više ni ne trudim i ne nadam da će mi biti zadovoljavajuće.

Sve dok nisam probala dezodoranse na bazi prirodnih ulja i putera, sebe sam svrstavala u osobu koja nema većih problema sa znojenjem. Nije stvar ni u pukoj promeni i detoksikaciji, jer neki prirodni dezodoransi u spreju ili oni bez štetnih sastojaka u spreju i stiku su mi bili sasvim korektni. Moj zaključak je da problem u ulju/puteru (kokos i ši, a pretpostavljam i svaki drugi 😊) koje čini da se više znojim ispod pazuha, definitivno.


Svi znate moje iskustvo sa četiri različita Manna dezodoransa na bazi kokosovog ulja ili ši putera, a nakon korišćenja Sabi dezodoransa, ja više ne želim da eksperimentišem.

Sabi dezodorans u stiku dolazi u klasičnom plastičnom stik-pakovanju sa točkićem na dnu. Sadrži 30 ml proizvoda i košta 500 dinara. Stik-dezodoransi dolaze u četiri mirsa: Mango, Kokos, Ruzmarin & Limun i Ruzmarin & Lavanda, koji sam ja odabrala. Možete ih kupiti u radnjama u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ali i u online prodavnici, gde je dostava besplatna za porudžbine veće od 1500 dinara.


Sam dezodorans je tvrd i suv, kakve ja, inače, volim. Miriše srednje intenzivno, što će reći - podnošljivo 😊 Miris je baš kombinacija mirisa ruzmarina i lavande što je meni malo oporasto ali kako sam duže od šest meseci koristila samo ovakve dezodoranse sa mirisima eteričnih ulja, već sam se i navikla.
Ono što bih svakako pohvalila je da dezodorans ne ostavlja tragove na odeći, bilo koje boje. Čitajući druge recenzije, najviše sam se toga plašila ali meni zaista ovakvi dezodoransi nikada nisu ostavljali tragove!

Sam dezodorans može i da posluži svrsi ako ste pretežno neaktivni ili aktivni ali vrlo kratko, pogotovo sa dolaskom toplijeg vremena. Fizičke aktivnosti vam ne bih preporučila. Generalno vam ne bih preporučila da se oslanjate na ovakve dezodoranse, osim ako ste već sigurni da vam odgovaraju.


Imam i Sabi dezodorans u spreju, koji sam kupila kad i ovaj u stiku, i za koji se nadam da će mi više odgovarati. U planu već imam neke druge, ali o tom potom 😊


DA LI STE PROBALE SABI DEZODORANSE?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?

DA LI STE RAZMIŠLJALE O SAMIM FORMULAMA I PRIMETILE KAKO ONE UTIČU NA VAŠE ZNOJENJE?


Podelite:

8 komentara

  1. Samo gledajući sastav jasno je da nije za veće aktivnosti :/ Ovako za svaki dan, bez puno znojenja kontam da se može preživeti i da je samo za tu namenu. Moja preporuka je crveni Neutro Roberts dezodorans u stiku. Ne sadrži alkohol, parfeme, aluminijum niti bilo koje iritanse. Trenutno koristim roll-on iz iste linije i nije toliko pouzdan kao stik. Naravno, ni jedan dezodorans ne može biti učinkovit kao oni sa aluminijumom ali to je žrtva koju moramo da podnesemo :) Od prirodnijih sam jedino koristila u spreju od Alverde ali nije bio baš pouzdan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, koristila sad Derma Zero pre možda i dve godine i jeste jedan od boljih bez štetnih sastojaka.

      Od prirodnih u spreju sam probala samo Sofi i meni je bio ok, to je bio moj prvi prirodni dezodorans :)
      Od Alverde-a sam probala samo deo-kremu i nisam bila zadovoljna a i ne znam osobu koja je zadovoljna njihovih dezodoransima :/

      Избриши
  2. Нисам пробала њихове дезодорансе, а с обзиром на твоју рецензију, немам намеру. Никада ми дезодоранс без алкохола није био ОК, па сам увек бирала са алкохолом.
    Сада сам сама направила дезодоранс и веома сам задовољна.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, i meni mnogo više prijaju alkoholni.

      Jedva čekam da čitam više o tom dezodoransu i kompletnim utiscima po toplijim danima!

      Избриши
  3. Nisam probala njihove dezodoranse a ni prirodne dezodoranse, uopste. Imam problema sa znojenjem pa kupujem one iz drogerija koji ne sadrze aluminijum i nisu puni alkohola. Naravno, da imaju brdo ostalih stetnih sastojaka ali me drze koliko toliko pod kontrolom.

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ipak su oni mnogo učinkovitiji i nešto na šta možeš da se osloniš!
      Meni su od onih bez aluminijuma najbolji bili Neutro Roberts Derma Zero i CD Lokvanj.

      Избриши
    2. I ja glasam za ta dva koja si spomenula :)! Imam i Sofi limun/žalfija ali sam ga jednom naprskala, ne znam ni da li ću ga ikada potrošiti, miriše toliko intenzivno na limun kao da sam se Cifom kupala (wc sanitar, ko ne zna), odmah sam otišla po novi Derma Zero :). I sad rotiram njega i CD lokvanj. Naravno, uz Akvabent!

      Избриши
    3. Meni je Akvabent sledeći na spisku, baš po tvojoj preporuci :*

      Nisam probala Sofi sa limunom, ali i moj Sandal je bio intenzivan u prvo vreme, posle bi bio prihvatljiv. Ali znajući tvoje čulo mirisa, mislim da bi isto reagovala :)

      Избриши