Natura Siberica hranjivi šampon za veći volumen

Foto: NaturaSiberica.rs

Uzorak ovog šampona sam dobila od drage Bobice 💖 i ovo je prvi Natura Siberica šampon za odrasle koji sam probala.

 
Regularno pakovanje ovog šampona sadrži 400 ml i košta 1000 dinara, što ga svrstava u red malo skupljih prirodnih šampona. Preporučuje se svim tipovima kose a pogotovo ako želite volumen i ishranu. Volumen mi posebno ne treba, ali ishrana mi je uvek potrebna, jer mi je kosa prirodno suva.

 Šampon možete kupiti u Natura Siberica radnjama i online.

 Tekstura šampona je srednje gustine, žućkaste je boje i ima blagi, prijatni miris.

 Obično ne pridajem veliku pažnju natpisima i obećanjima proizvođača šampona jer mi se do sada nikada nije desilo da se ona ispolje na mojoj kosi. U redu stvari kao što su hidratacija, čišćenje, sjaj... ali ono što me je kod ovog šampona najviše oduševilo je činjenica da se ishrana zaista vidi! Ja sam ostala zaprepašćena da su mi krajevi sa samo jednom upotrebom ovog šampona glatki kao da su tek ošišani. Koristila sam ja i balzam (drugog proizvođača) ali koristila sam ga i sa drugim šamponom, pa krajevi nisu bili takvi! Inače su grozni, treba da se šišam pod hitno, i stalno o tome pričam, ali nekoliko dana sam stvarno uživala gledajući ih. Ni meni samoj nije jasno kako je to moguće od običnog šampona, jer sam samo šampon promenila u rutini. Isti balzam koristim već mesec dana, tako da sigurno nije do njega jer je razlika sa ovim šamponom i drugim ipak očigledna. I to sam toliko oduševljena da počinjem da razmišljam kako li bi se onda tek pokazao balzam iz ove iste Natura Siberica linije?
Osim toga, ispunili su se i navodi o ispravljanju kose! Moju pažnju su itekako dobili!


Što se samog volumena tiče, tu nemam problema i kosa mi je prirodno kovrdžava, bujna i gusta. Osetljivo teme nije iritirano i nije se mastilo narednih 5 dana, što mi govori da mi šampon odgovara.


Ja šamponiram kosu samo jednom. Samo sam sa Alverde šamponima ponavljala postupak, ali to je zato što mi nisu odgovarali.


Do sada sam utvrdila da mi u šamponima najviše odgovaraju Sodium Coceth Sulfate i Sodium Coco Sulfate i tu nema greške. Međutim, ovaj šampon sadrži do sada neisprobani Sodium Cocoyl Isethionate, koji je, pretpostavljam, u istom rangu i opet na bazi kokosovog ulja, koje meni kao čistač, ipak najviše odgovara u svemu!
Osim odgovarajućeg (većinskog) čistača, tu su i brojni fenomenalni biljni ekstrakti igrlica sibirskog patuljastog bora, plućnjaka, iglica sibirske jele, večernice i mnogih drugih divljnih biljčica sa tog područja.

Mene je šampon definitivno zainteresovao, ali i balzam.


 DA LI STE PROBALI OVAJ ŠAMPON?
ILI MOŽDA BALZAM IZ ISTE KOLEKCIJE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

11 komentara

  1. Imam ovaj sampon i koristim ga naizmjenicno sa dr.organic samponima. Meni je također odlican,daje volumen,kosa je cvrsca,meka i ne masti se brzo. Regenerator iz te linije nisam kupila jer sadrze amodimeticone,a silikone izbjegavam. Koristim organic shop masku jasmin/jojoba s kojom sam vrlo zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam nikad probala njihove sampone. Kada god sam probala sampone bez ozloglasenih sastojaka ili sa niskom kolicinom istih, nisam se odusevila jer mi se brzo umasti kose :( jednostavno mi je kosa naviknuta na hemiju :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam isti problem dok sam nisam otkrila InSight, White Agafia i sada ovaj šampon :) Alverde mi npr. nijedan nije odgovarao, a probala sam 4-5 različitih :/
      Ali to je sve individualno i baš zavisi od samog temena. Moje je postalo preosetljivo na tešku hemiju. Ono što odgovara, ne treba menjati! Jedna muka manje :D

      Избриши
  3. Sad vidim da je tvoj za sve tipove kose,moj je isti,ali za volumen i suhu kosu

    ОдговориИзбриши
  4. Mislim da da,iako balzam nisam imala,ali sam citala sastav i svi sadrze amodimeticone. Pogledaj ako imas priliku u nekoj trgovini

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta. On jeste manje štetan od dimetikona i sigurno ga zbog toga i upotrebljavaju ali ja ipak želim da moja kosa bude sama od sebe lepa a ne obložena silikonom :/

      Избриши
  5. Hmmm, zanimljivo si ga opisala... Ali mi je mooožda malo skup.
    Duže vrijeme su bili na akciji u Liliju njihovi šamponi i balzami sa pasijim trnom (plavo pakovanje) od 400ml po cijeni od 550 din. pa sam ja kupila baš iz te linije iako je za sve tipove kose.
    Ovaj mi nije iziritirao tjeme za sad, kosa mi se masti jednakim intenzitetom a pošto ne koristim nikakve balzame, fino je i raščešljam. Mislim ipak da bi više odgovarao normalnoj i suvoj kosi.
    E sad, imaju u Liliju i neki u žućkastoj flaši, nisam sigurna da li je to taj i on nije bio na sniženju, baš sam ga mjerkala, jer piše na deklaraciji da bi prijao i masnom tjemenu glave iako je za sve tipove kose. On je čini mi se 995 din.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad sam bila na njihovom sajtu. Imaju svašta na sniženju! :D

      Imaš takav šampon za volumen i hidrataciju za suvu kosu sada snižen na 640 din. :).

      Избриши
    2. Jeste, malkice je na skupljoj strani ali me je efekat potpuno oduševio i živo me zanima kako bi se kosa pokazala stalnim korišćenjem. Ja moram da potrošim moj litarski InSight, a još ni do pola nisam stigla a posle sve više razmišljam da kupim baš ovaj. Ako bude na popustu, kupiću ga i pre :D

      Избриши