L'Oreal Extraordinary Clay kolekcija za kosu


Pre mesec-dva sam od L'Oreala dobila njihovu najnoviju kolekciju za negu kose, Extraordinary Clay, koja sadrži šampon, balzam i, novitet, masku za pre pranja kose. Namenjeni su kosi čije se teme brzo masti a krajevi ostaju suvi. Kako ja ne spadam u tu grupu žena, šampon i masku sam poklonila svekrvi a balzam sam sačuvala za sebe 😊


Ono što me je baš pozitivno iznenadilo je da je L'Oreal izbacio silikone iz (možda svih svojih?) šampona i balzama!
Extraordinary Clay sa glinom ima za cilj da smanji mašćenje kose u korenu i to na do sada neuobičajeni način: korišćenjem maske za kosu pre samog šamponiranja. Nakon što maska pokupi masnoću, slede šamponiranje i balzam a proizvođač obećava da se vaša kosa neće mastiti naredna tri dana.








Osim svekrve, i jetrva je počela da koristi masku i šampon jer nije mogla da odoli a ima isti problem sa mašćenjem. Nakon što su dobro testirale ova dva proizvoda, i jedna i druga su jako zadovoljne i kažu da će ih koristiti opet, mada jetrva ovaj put sa balzamom 😊
Osim što im se dopada miris, obe su prezadovoljne efektom i kažu da im se kosa ne masti čak pet dana! Sviđa im se volumen, lako oblikuju kosu posle, kose im deluju živo i čisto duže u odnosu na Garnier, koje inače koriste. Sve u svemu, baš su zadovoljne a i ja, jer mi je drago što su proizvodi otišli u prave ruke!


Sa druge strane, ja sam testirala balzam, i još uvek ga koristim 😊 Najveći utsak mi je ostavio miris, koji je prejak za moj nos koji se odvikao od ovakvih formula u potpunosti. Mislim da se zadržava u kosi do sledećeg pranja!


Tekstura mu je srednje gustine i proizvođač savetuje da se na kosi drži 5 minuta. Ja sve balzame i maske držim minimum 10 minuta, jer mi je kosa suva i prija joj duže držanje pre ispiranja.
Već tokom ispiranja, kosa je super omekšana i klizi pod prstima. Nakon sušenja, efekat je skroz zadovoljavajući i kosa mi i ne zahteva baš svaki put nešto što će je smiriti i dodatno hidrirati. Ja sam zadovoljna i kada miris ne bi bio toliko jak, bila bih još zadovoljnija 😊


Što se sastava tiče, šampon i maska nisu sasvim čisti, iako nemaju silikone, ali L'Oreal ionako ne spada u prirodnu kozmetiku.

Balzam je, sa druge strane, najčistiji, iako ima tu jačih konzervanasa pa treba biti oprezan ako već postoje iritacije ili sklonosti ka njima.

L'Oreal proizvodi se mogu kupiti svuda a cene šampona su malo više od 300 dinara za 400 ml i 250 dinara za 250 ml. Balzam od 250 ml je takođe 250 dinara dok maska sadrži 150 ml i košta 400 dinara.

DA LI STE PROBALE EXTRAORDINARY CLAY KOLEKCIJU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

10 komentara

  1. Masku sam imala i potrošila, neopisivo mi je prijala koži glave, zaista podigne kosu, bude lepršava.
    Ali je nemoguće umasirati u tjeme a da da 2/3 proizvoda ne završi na kosi gdje ne treba! Samim tim se i brzo troši!
    Nisam primjetila sporije mašćenje, i dalje sam prala kosu svaki 2. dan :/.
    Ono što ja mislim je da ovu masku ne treba kpristiti u komb. sa istim šamponom jer glina isušuje kožu a taj šampon sadrži SLES koji takođe isušuje. Mislim da bi na duže staze ova dva proizvoda izazvala suvu perut. Čitala sam i takva iskustva.

    Ja sam je koristila uz blaži šampon i nije bilo iritacija.
    Sad već neko vrijeme ne mogu nigdje da nađem masku, sigurno mjesec dana je nema u mom gradu :/. Ali ću je kupiti opet.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da samo u kombinaciji sa šamponom produžava period između pranja, ali dobro kažeš, na duže staze to može da donese druge probleme :/

      Možda nije loše probati samo praškastu glinu na temenu, pre pranja? Čisto ideja.

      Избриши
    2. Meni je pala na pamet ona Shenemil tečna glina za kosu.
      Vjeruj mi draga, nemoguće je to utrljati u tjeme. Ne može od kose da se dođe do glave, sve na kosi završi. A glina se odmah suši pa ne možeš da je razmazuješ kao farbu recimo ili pakovanje.
      Polu-tečno stanje je najbolje rješenje za takav tip maske i voljela bih kad bi L'Oreal napravio nešto takvo :).

      Избриши
    3. Aha, ja mislila može kao farba, tako sam zamišljala.
      Šta znaš, možda i pripremaju tako nešto, čim ove nema nigde da se kupi :)

      Избриши
  2. Odusevljena sam balzamom! Koristim ga vec par meseci i obozavam ga <3

    ОдговориИзбриши
  3. Imam sampon, u pocetku mi se nije dopadao jer mi se kosa cak i brze mastila, medjutim u zadnje vreme mi je solidan, daje volumen mojoj kosi i ne slepljuje je. Ali i dalje perem kosu svaki drugi dan, to je tako i izgleda da se to ne moze promeniti :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda da probaš u kombinaciji sa maskom ili nekim drugim "skupljačem masnoće" sa temena, pre pranja? Moja svekrva i jetrva se kunu da ne peru kosu pre petog dana a ranije su na 3, eventualno 4.

      Избриши
  4. Nisam probala proizvode iz ove Loreal kolekcije, ali planiram da kupim masku. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши