Alverde olovka za oči


Ako sam oko nečega čitala podeljene recenzije, to je bila ova olovka za oči! Međutim, to je i normalno, jer nemamo svi ista očekivanja a ni kožu na kojoj će se šminka pokazati ovako ili onako. Sve mi koje kupujemo Alverde želimo zdraviju, prirodniju a opet povoljniju šminku i već negde pripremimo sebe da ona neće imati Wow! efekat, da joj pigmentacija neće biti jača strana i da se na nju nećemo baš osloniti kada nam je potrebna izdržljiva šminka. Ima tu malo istine ali ne u potpunosti, jer opet, ono što je za mene jača šminka, za neku drugu ženu i nije baš, i tako u krug.


Kažu da se ova olovka brzo rasproda u dm drogeriji. Ja sam je našla prvi put kada sam poželela da je kupim, ali ne mogu da kažeš da ih je bilo puno u crnoj boji. Siva je, sa druge strane, dominirala 😊
Inače, olovka košta 240 dinara, standardne je veličine i podrezuje se.


Ima zaštitnu foliju, pa je olovka progledala kada je to odlučila njena vlasnica, a ne bilo koja mušterija u drogeriji 😤


Olovka je meka i meni savršeno odgovara takva tekstura. Ima neočekivano dobru pigmentaciju i prilično je izdržljiva na kapcima. Ja je koristim uglavnom na kapcima, reeetko kad u unutrašnjosti oka ili tzv waterline-u. Ne volim taj vid šminkanja na sebi. Nemam masne kapke pa nikada ne koristim bazu i za tim nemam potrebe. Olovku uglavom stavim na spoljašne uglove gornjeg kapka, nekada i dužinom celog kapka, preko senke za oči. Ja sam u potpunosti zadovoljna efektom i učinkom za neko svakodnevno funkcionisanje, posao, izlaske. Olovka stoji kako sam je i stavila, ne razmazuje se i ne nestaje sa kapka.


Najviše sam se plašila kako će preživeti prvo podrezivanje, jer su neke žene imale loša iskustva. Moj primerak je i tu bio sasvim odličan a koristim stari Avon rezač. Ili sam ja imala sreću da naletim na super olovku, ili su drugi imali nesreću da nalete na neki škart, ko bi ga znao!


Ja bih definitivno preporučila ovu olovku jer je ispunila sva moja očekivanja i Alverde šminki dodala jedan plus. Dopada mi se i kako se skida Olival micelarnom vodom. Ma nemam zamerki uopšte!


Ovo je nastalo kada sam htela da uradim tzv. swatch na ruci i ni sama ne znam zašto je ruka krenula da kopira Alverde rukopis, ali bar jasno pokazuje pigmentaciju iz jednog sloja 😊


DA LI STE PROBALE ALVERDE OLOVKE ZA OČI?
U KOJU GRUPU KORISNICA VI SPADATE? 😀

 

Podelite:

4 komentara

  1. Сјајна рецензија.
    Захваљујући теби, ја пола дана резимирам своју шминку, хоћу да је овековечим, свидело ми се то у твојим чланцима.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to su još jedne odlične vesti! Živa nisam to da vidim :D

      Избриши
  2. Baš mi je drago da si zadovoljna njome! I meni je super bila, samo što je nisam često koristila i onda je užegla. xD A rezanje je išlo super samo kad je prethodno dobro ohladim u frižideru. :)
    Sve u svemu, jako je dobra, za male pare, a vrlo postojana i dobro pigmentovana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Kris, baš sam zadovoljna!
      A svašta može da se desi a za frižider si se dobro setila. Najbolje je sve živo držati na nekom hladnijem i tamnijem mestu, a i prirodni konzervansi su slabiji, pa da smanjimo rizik :)

      Избриши