Weleda Neven zaštitni balzam za lice


Pre nego što pomislite da sam ovakav neki proizvod probala na svom licu, odmah da vam kažem da nisam 😊 Ipak je ovaj balzam za dečju kožu koja nije sklona bubuljicama 😀 Međutim, kako je moja koža ruku preosetljiva i zadnjih meseci mnogo loše reaguje na pranje sudova (mada se nikad nisam "dobro slagala" sa svim tim sredstvima) da mi se čak pojavi i neki kao osip, šta li je! Nešto me mrzi da idem kod doktora jer nemam pozitivna iskustva ni sa našim zdravstvom ni sa njihovim preporukama, pa sve mislim da će se stvar sama od sebe srediti 😐
Kreme za ruke i biljne masnoće bukvalno gutam pa kada sam od Zelene Apoteke dobila ove uzorke, odmah sam ih namenila rukama.


Weleda Neven zaštitni balzam za lice je, kao što sam već rekla, prevashodno namenjena deci, dolazi u pakovanju od 50 ml i košta 800-1000 dinara, u zavisnosti od apoteke.


Tekstura je gusta i pomalo lepljiva ali moja suva koža nema problem da to sve upije za minut! Miris me je odmah podsetio na Freshka Gora Nevenovu mast. Ja obožavam proizvode za nevenom i oni neverovatno prijaju mojoj koži.
Ruke su, nakon mazanja, odlično nahranjene, hidrirane i zaštićene. Taj osećaj traje duže od osećaja sa drugim kremama za ruke koje sam koristila u poslednje vreme. Ovaj balzam je odličan i prema ovom osipu koji mi se pojavio ili se pojavljuje, kako kad, u korenu prstiju desne ruke. Jedina zamerka je što se prebrzo troši jer ja ipak mažem ruke nekoliko puta dnevno, tj. trošila sam jednu kesicu dnevno.


Ovaj balzam u svom sastavu nema vodu, za razliku od gotovo sve kozmetike koju koristimo. Tu su susamovo i bademovo ulje, lanolin, pčelinji vosak i ekstrakt cveta nevena, koji pružaju tako bogatu zaštitu i negu.
Kao što sam već rekla, setila sam se nevenove masti koja je takođe bila bez vode i koja mi je bila odlična jedno vreme, ali se moja koža ili zasiti ili joj odjednom bude potrebna voda, još uvek sa sigurnošću ne znam. Nisam sigurna da bih takvo iskustvo imala i sa Weledinim balzamom, jer je ono dosta tečnije od Freshka Gora melema.

zelena-apoteka.com

 

Sve u svemu, meni je ova formula lepo prijala tokom tri dana koliko sam je koristila. Dosta je skuplja od ostalih, ali sam primetila i da sam manje mazala ruke tokom dana, nego što to obično činim. Možda nije loše probati je na duže staze i definitivno ću je imati u vidu.

 











Koje sredstvo za pranje sudova biste mi, inače, preporučile? Da li postoji neko koje ne iritira?

Podelite:

19 komentara

  1. Anči, moraš gumene rukavice pre svega. A možda je taj osip neka vrsta kontaktnog dermatitisa. Probaj sa Majinim melemom, a sad ima i puter za atopičnu kožu! On shop valjda ima neka ruska ekološka sredstva za pranje (ili je to bila Natura Siberica?!) - verivatno su blaža. Mi koristimo neki Mer sa alojom i mnogo je blaži od Ferija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, imam utisak da bih polupala sve u rukavicama :D Sve se nadam da možda neko sredstvo može da me oslobodi rukavica. Pre rukavica bih probala bar neki sunđer "na dršku", mada mi se nešto ne produžava vreme boravka uz sudoperu :/
      Fairy sam izbacila odavno, mada vidim da ni drugi nisu blaži prema koži.
      Da, videla sam i ja neko sredstvo iz Siberice pa ću ga sigurno i probati, mada nisam čula nikakva iskustva.
      Videla sam i da je Maja izbacila nove proizvode mada mi se ne sviđa urea u puteru za atopičnu kožu, više mi se sviđa onaj prirodni melem. Dok sam mazala ši puter stanje je bilo mnogo bolje. Onda sam prešla na kakao koji nema tu snagu. Ostalo mi je još vrlo malo da ga skroz potrošim, pa se opet vraćam na ši, koji sam već kupila, pa se nadam da će se ovo povući tj. da se više neće javljati :/

      Избриши
    2. Zašto ti se ne sviđa urea? Sintetisana je u laboratoriji tako da je cruelty free ;) imaš baš tankih rukavica i veruj mi - sve je stvar navike, a ruke će ti biti zahvalne ako su toliko osetljive.

      Избриши
    3. Da, Divin melem je bezvodni, a puter nije i u tome je caka. Ovde često imaš Weledine baby proizvode snižene http://www.budilepaoutlet.com/catalog/brand/weleda-1000005

      Избриши
    4. Ureu ne volim jer obezbeđuje lak "prolaz" kroz kožu, kako za dobre sastojke, tako i za loše :/
      Rukavice su mi zadnja opcija, ako se ovo stanje još oduži :/
      Pratim Budi Lepa outlet s vremena na vreme, ali nikada nisam "uhvatila" nešto što mi je tog trenutka trebalo :)

      Избриши
  2. Ана, ја од препарата у Србији могу да ти препоручим професионалну негу, знам да су одлични. Мислим да имају парабене... Немачка фирма која је специјализована за кожу запослених, тога нема у обичној продаји.
    Пре прања суђа намажи STOKO PROTECT а после намажи STOKOLAN; ево ти 2 сајта у Србији који продају:
    http://www.albo.biz/sr-rs/Stoko-Evonik-proizvodi/Zastita,-ciscenje-nega-ruku
    http://www.inex-zastita.co.rs/sr/proizvodjaci/stoko-39
    Не пишу цене ни састав. Састав нађи на немачким сајтовима.
    Ја не знам за боље од њих у Европи.
    Ја ово препоручујем у оквиру свог посла. Од раније имам неке њихове узорке за прање јако запрљаних руку - феноменално је.

    ОдговориИзбриши
  3. Када су лекари у питању, прво се распиташ... Ја у Београду могу да ти препоручим доброг дерматолога, наравно приватног... па размисли.
    Ако на овим сајтовима не можеш да купиш као приватно лице (можда продају само фирмама?), јави ми на фејсу у инбокс па да ја нешто пробам.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bobice :*
      Ja se sve nadam pronaći ću nešto sa sastavom koji mi 100% odgovara :/
      Situacija je za sada podnošljiva, to je otprilike površina od oko cm ispod srednjeg prsta ka kažiprstu. Prvo se javilo još avgusta ako se dobro sećam ali se rešilo mazanjem ši putera. Mada meni ruke uvek presuše :D nakon pranja sudova ali i nakon dužeg pranja ostatka kuće, preosetljive su. Ove zime je bilo baš najduže da mi se taj osip zadržao, ali sam ga i mazala kakao puterom koji mi se nije baš pokazao. Sve se nadam da će sa promenom sredstva za sudove i mazanjem ši putera opet sve biti ok :/
      Koja je cena Stoko krema, inače?
      Što se doktora tiče, hvala ti puno, ali nije mi Bg baš usput :D

      Избриши
  4. Ана, не знам које су цене тих крема. Машина за суђе? Штедиш руке, креме за руке, струју, воду, детерџент, време и опере боље :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nova kućna tehnika mi je u planu samo ako je izvučem u državnoj nagradnoj igri "Uzmi račun" :D :D :D
      Mada to svakako jeste najbolja opcija!

      Избриши
  5. Weleda je čini mi se bila na popustu na Lilijevom sajtu, bile su neke akcije pa provjeri.
    Jelena sa B. A. preporučuje Alverde tečne sapune za kontaktni dermatitis i opet... Eucerin.

    Možda kod tebe nije to, ali nemoj se igrati, bolje idi da ti neko pogleda pa ne moraš koristiti ta sredstva koja ti preporuče, samo da znaš šta je...
    A rukavice svakako, ja bez njih ne mogu nema šanse. Ni ja nemam sudomašinu jer nemam predviđen prostor za nju, koristim Mer deterdžente i jesu mi blaži od Ferija ali ipak su to deterdženti...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su Alverde tečni sapuni jaki za ruke, isušuju dosta. Probala sam da ih zamenim Rusima, Organic Shop je bolji ali je zato Natura Siberica još jača od Alverde sapuna :/ Mislim da ću se vratiti Alverde čvrstim.

      Da je stvar malo ozbiljnija u smislu da me peče ili da ne prolazi uopšte, verovatno bih morala kod doktora, muka bi me naterala :) Ovako kao držim pod kontrolom, uzdam se malo i u proleće i sve se nadam prestaće jer taj deo se potpuno oporavi i regeneriše kada ga premažem sa nekom masnoćom, ši puterom pogotovo, dok kakao moram da trpam svako malo. Generalno, nema mi pranja ruku bez masnoće posle jer taj deo odmah počne da zateže od suvoće. Ostatak ruku je ok kako idu topliji dani, ali taj deo je uvek suv.

      Za doktora mi je teško cimanje jer em treba da čekam kod izabrane red ko zna koliko da bih uzela uput, samo na to ću da izgubim pola dana. Onda verovatno ponovo red kod kožnog da bih samo napismeno dobila dijagnozu i verovatno preporuku za Eucerin ili nekog drugog Francuza :D Nešto mi se ne gubi toliko vremena, mada opet ponavljam, da je situacija ozbiljnija, sigurno bih otišla.

      Inače, juče sam prvi put probala da operem sudove u rukavicama, kao i šporet i tako to. Smešno, ali one deblje žute mi mnogo više odgovaraju od onih kraćih i tanjih belih, jednokratnih. Mislim da mi nema druge nego da stvarno počnem da koristim rukavice :/

      Избриши
  6. Za pranje ruku možeš da koristiš neki sindet, npr Avene ima dobre sindete. Za mazanje ruku možda da mažeš Jekoderm? A zaštitne rukavice obavezno koristi, ako ne možeš dok pereš sudove onda barem kada čistiš šporet, kupatilo, i za tako te grublje poslove uvek imaj rukavice.

    ОдговориИзбриши
  7. Sindete nikad nisam probala! Sećam se da sam ranije gledala i da mi se sastav nije sviđao, ali možda se nešto promenilo!

    Počela sam da koristim rukavice :D Pre sam ih samo koristila u kupatilu a sada i za sudove, i za šporet, a čak sam i prozore u njima prala! Shvatila sam da nije tako nezgodno kako mi se činilo, posle par dana sam se skroz navikla! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Da li si isprobala neki sindet?

    ОдговориИзбриши
  9. Šta misliš o ovom sastavu: Sodium Talowate, Sodium Cocoate, Ethyl Alcohol, Sugar, Glycerine, Aqua, Parfume, Coumarine, Limonene, Eugenol, CI: 74260. To je Glicerinski sapun (proizvođač albus.rs), onaj zeleni glicerinski sa mirisom bora, piše da je za osetljivu kožu i da je sa prirodnim sastojcima, ja upravo danas kupila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još uvek nisam :/
      Kod ovog sapuna za ruke mi se ne sviđa alkohol, koji u principu isušuje kožu. E sad, kako je sve individualno, ne mora da znači da je za svačije ruke potencijalno loš. Kako se tebi pokazao na malo duže staze? :)

      Избриши
  10. Koristim ga evo tek par dana i za sad mogu da kažem da nije loš, tek treba da vidim kako će se pokazati na duže staze:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako se setiš, javi kako se bude odvijala situacija i kasnije. Hvala ti što misliš na mene :*

      Избриши