Sabi Handmade balzam za usne Jagoda



Balzami za usne su, kao što već sigurno znate ako me redovno pratite, moja nasušna kozmetička potreba 😊 Ne podnosim ni namanji osećaj suvoće na usnama i balzam mora da mi stalno bude pri ruci. Balzami koji su u takvom pakovanju da moraju da se nanose prstom su mi kućni balzami, a najnoviji među njima mi je Sabi Jagoda.


Ovo je, inače, prvi Sabi balzam koji sam probala i odmah sam bila oduševljena! Pakovanje je inovativno, kreativno i budi pozitivna osećanja. Limena kutijica u obliku kutije šibica je zapakovana u kartonsku kutijicu, koju možete videti ovde. Sadrži čak 15 ml proizvoda a košta 350 dinara, što je odlična cena! Limeno pakovanje zaista najbolje čuva svežinu proizvoda a poklopac se otvara tako što desni deo poklopca malo pritisnete i skliznete na levo.


Ovaj balzam za usne dolazi u čak 10 različitih mirisa. Ja sam odabrala Jagodu i oduševljena sam! Miris je prelep, sladak i intenzivan toliko da umiriše ceo jedan mali prostor oko sebe!
Struktura je čvrsta na prvi pogled ali se topi pod prstima a na usnama je super hidratantan i hranljiv. Ima neki srednji nivo masnoće i ne rastapa se.

Može se kupiti na prodajnim mestima u Beogradu, Novom Sadu i Nišu (jupi!), što je novitet jer u vreme kada sam ja kupovala njihove proizvode (krajem leta 2016.) nisu se mogli naći van Beograda. Za ljubitelje online kupovine, tu je uvek njihov sajt i besplatna dostava za sve porudžbine preko 1500 dinara, što je uvek pohvalno!

Koliko se da primetiti, Sabi Handmade raste i razvija se i samo neka tako nastave!💜


Ovaj prirodni balzam za usne je zaista odličan i ja bih ga sigurno ponovo kupila i preporučila svima!


DA LI STE PROBALE SABI BALZAME ZA USNE?
KOJI JE VAŠ OMILJENI SABI PROIZVOD?


Podelite:

6 komentara

  1. Znači dobar je? Meni prijaju balzami čvrčće strukture poput Eosa ili Marigolda. Da li je takav?

    ОдговориИзбриши
  2. Nije, mekši je malo mada mi sada ne pada napamet sa kojim bih ti ga uporedila. Nije skroz masan kao Dexe, ali nije baš ni čvrst kao Marigold ili Eos. Tu je negde između :D

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatko je pakovanje :) kupila bih ga samo zbog pakovanja, definitivno :) volim miris jagode i proizvode sa tim mirisom ali mi se kod ovog balzama ne svidja sto nije u stiku i moras da macas prstima. :/ Pre sam stalno koristila balzame u teglici i kutijici i bili su mi odlicni jer su na prirodnoj bazi. :) a sada sam se vise okrenula Eos balzamima jer mi odgovaraju zbog pakovanja i kada sam napolju ne moram da razmisljam :) odlican post, kao i uvek <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Irena :*
      Da, pakovanje je preslatko!
      Imaju oni i balzame u onom klasičnom stiku, ali njih nisam probala za sada :)

      Избриши
  4. Jagoda je moj omiljeni miris kad su balzami u pitanju :) Bas mi je drago sto ih ima u Nisu, probacu ih i javljam utiske :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlično, baš me zanima koliko je ponuda kod nas! :*

      Избриши