Potrošeno u februaru


Februar obično proleti, pogotovo kada nije prestupna godina. Dan gore-dole nije toliko bitan, ali meni se vreme posebno ubrza kada dođe proleće. Možda ono nije kalendarski došlo ali u mojoj glavi jeste, što najviše vidim po odeći i obući koju nosim ali i po kozmetici koju koristim ili ne koristim. Moja koža se sve manje suši što uvek prija 😊

U februaru je većina kozmetike počela da se troši i da privodi svoj vek kraju i tako se odjednom u kesici našlo dosta proizvoda, pa idemo redom:


1. Love2Mix maska za oštećenu kosu, o kojoj sam opširnije pisala ovde, me je razočarala i odbila malo od ovog brenda, jer je njihova druga maska kojom nisam zadovoljna.

2. La Roche Posay Effaclar Duo + krema, o kojoj sam opširnije pisala ovde, me je prošle godine u ovo vreme spasila kombinacije dehidratacija + akne, što je za mene izvesna situacija kada mi se lice intenzivno suši i zahteva jaču vodu&hranu. Ja onda moram da uključim kremu a kako sam prošle godine u ovo vreme radila šest dana u nedelji, ja sam morala da korisitm i puder. Krema + puder svaki dan, mesecima - kod mene to uzima danak 😐 Ova krema mi je legla, čak sam kupila još jedno pakovanje, a to je ovo, iz današnje korpe. Sa dolaskom lepšeg vremena mojoj koži više nije bila toliko potrebna što jasno govori činjenica da sam je potrošila tek u februaru ove godine!

3. Olea skidač laka za nokte, o kojem sam opširnije pisala ovde, je jeftini uljani skidač bez acetona, trgovačke robne marke koja se može kupiti u svakoj Rodi i Idei. Ja ga stalno kupujem 😊

4. Natura Siberica Oblepikha krema za ruke, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je malo masnija od ostalih ruskih kremica koje sam probala, mada za moje baš suve ruke ne u potpunosti dovoljna tokom ove suviše hladne zime koja je iza nas.

5. Macadamia Healing Oil tretman za kosu, o kojem sam opširnije pisala ovde, me je razočarao zbog silikona i oduvek sam htela da verujem da neka uljana mešavina ne mora da sadrži silikone da bi smirila neukrotive grive, kakva je moja 😀 To sam i dobila u Olival ulju 💙

6. Biobaza gel za intimnu negu, o kojem sam opširnije pisala ovde, mi ipak nije odgovarao kao Jessa losion, kojem sam se vratila.

7. Marigold ulje avokada, o kojem sam opširnije pisala ovde, mi je lepo skidalo šminku zadnjih meseci.

8. Alverde puter za telo Vintage Rose, o kojem sam opširnije pisala ovde, je nešto što ima najgori miris ikada! Da nije dobro hidrirao telo tokom hladnih dana, verujte da bih ga bacila, što zaista retko radim sa kozmetikom pre nego što je potrošim.

9. Dexe balzam za usne Ananas, o kojem sam opširnije pisala ovde, je super balzam za hladne dane!

10. Diva OMH Twist sapun, o kojem sam opširnije pisala ovde, me je oduševio i dobro a nežno čistio moje lice i na preniskim temperaturama. Definitivno mu se vraćam!


KAKVA SU VAŠA IKSUSTVA SA OVIM PROIZVODIMA?


Podelite:

12 komentara

  1. Moram da probam ovo Marigold ulje :) volim ulja i redovno koristim. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Potrošila si Biobazu?! Ja još nisam mada je pri kraju. Odličan gel za brijanje i razmišljam da ga kupim opet za tu svrhu.
    Olea aceton probala ali se nisam vraćala. Ok je. Čujem da hvale Lilijev zeleni, možda ga probam.
    Makadamija ulje kao i sva druga u mom slučaju služe da mi umaste kosu. Nit je lakše raščešljam niti vidim neku korist. Moja kosa je ravna, zdrava i sjajna i brzo se masti i njoj zapravo trebaju silikonska sredstva da omoguće lakše raščešljavanje, ništa drugo. Tako da, kad istrošim NS sprej balzam vraćam se na Švarckopf sprej koji mi je godinama odlično služio u te svrhe. A najvjerovatnije i na drogerijske šampone jer mi, za razliku od ovih "bez štetnih sastojaka" nisu nikada pravili probleme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrošila Biobazu, samo sam njega koristila, svakodnevno, i nešto nisam imala želju da ga cedim kada je došao kraj i da koristim svaku kap :)
      I Lillyjev acteon je baš jeftin!
      Isto je sa mnom i uljima za kosu i prosto ne mogu da shvatim kako nekome pomažu!
      Da, najbolje je vratiti se na provereno. Bira se samo kada ima potrebe, da ne kažem kad te muka natera :D

      Избриши
  3. Анониман05. март 2017. 17:32

    Ovom La Roche kremom sam odusevljena - resila mi je problem sa aknama koji sam imala jesenas.. Pojave se i sad tu i tamo, ali uz ovu kremu zaceljuju zaista brzo ( bar je moje iskustvo takvo ). Fleke, doduse, teze prolaze, ali to se da resiti kamuflazom :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je pomogla! I fleke će nestati vremenom. Jeste da im mnogo vremena treba, ali hoće :)

      Избриши
  4. Kunem se u LRP Effaclar Duo+. Najbolji proizvod u borbi sa aknama. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Bas si bila vredna :) Ovo Alverde pakovanje je preslatko, steta za miris :(

    ОдговориИзбриши
  6. meni je ovaj mjesec proletio samo tako :/ najvise u zimskom periodu koristim neke kremice, losione i ulja radi njege koze a vidim da je to i kod tebe :)

    ОдговориИзбриши